wûst Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Når folk skader seg et på et eller annet vis ute blant folk på gata og later som de ikke fikk vondt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har hørt, at bensinprisen i løpet av kort tid kan bli NOK 17,00 Vil du, at bensinprisen heller skal senkes? Det er mulig! Men man må handle NÅ! På riktig måte! I Frankrike forsøkte noen å presse oljeselskapene ved ikke å kjøpe bensin på bestemte dager. Direktørene lo, for de visste att bensinen, som ikke ble kjøpt på mandager, ble kjøpt på tirsdager... Noen har kommet på en idé, som kan fungere. Om vi virkelig vil. Les videre og bli en av oss! Bensinen koster i dag ca.13,00 NOK/liter Vi vet alle, att oljeselskapene gjør kjempeprofitt. Forsøk å huske, når prisen steg til 10,00 NOK. Da påstod man, att oljen holdt på å ta slutt. I dag forsøker man ikke en gang å påstå at oljen er på vei til å ta slutt – det finnes mere olje i dag, enn for 35 år siden och da kostet bensinen 2 kr literen ... Vi må bli mer agressive og vise, at forbrukerne kan gjøre noe. At kunden kan ha rett! Den eneste måten er å slå der det gjør mest vondt: Lommeboka! Det kan vi gjøre! Hvordan? Vi behøver alle våre biler og vi må kjøpe vår bensin.Men vi kan påvirke prisen: Hvis vi står sammenkan vi starte en Priskrig!!! Vi foreslår: At vi ikke Kjøper bensin Av de 2 største selskapene: Statoil eller Shell. Tenk! Når de 2 største selskapene ikke lykkes å selge bensin lenger, blir de tvunget til å senke prisen, for å få kundene tilbake. Dette fører til priskrig og alle andre selskap vil bli tvunget til å følge med. Men, for å kunne lykkes, må vi nå hundretusentalls Statoil og Shellkunder. Og alle må samarbeide. Men det er Viktig At vi ikke kjøper vår bensin på Statoil eller Shells stasjoner For å komme videre med dette ber vi deg: Send dette videre Kan vi regne med deg? -.- Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 De reklamefanene på youtube. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Og du skjønner ikke at det ikke går an å trene når du er så feit at du er lenket til sengen? :!: Det er da du må starte litt før, viss du veier hundre kg er det ikke forseint, men når du spiser og spiser og ikke skjønner at du går opp i vekt av det er det noe feil. Selv om hu kom i en bil ulykke nekter jeg å tro at hu ikke kunne gjøre en dritt. Tror det er mere feil med det mellom øra enn mulighetene hennes. Nå så jeg bare i 10 min ... Endret 8. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 irriterer meg mer over folk som ikke vil hjelpe de som har skadet seg. folk som bare står 30m unna og ser uten å gjøre eller si noe. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 De som skriver Slik som dette sånn At jeg må lese det Som et dikt Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg må alltid skru telefonen av og på for at filmer jeg har slettet virkelig skal bli slettet. Irriterende og slitsomt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hva er da problemet med det? Det er jo så lett så fint så enkelt og greit. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hva er da problemet med det?Det er jo så lett så fint så enkelt og greit. Nei Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 eNdA vErRe Md FoLk sM SkRiVr SåNn Hr ,, dT R sKiKkElIg IRrIteReNde...... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Denne Måten Er Også Ganske Irriterende. Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hva med folk som skriver punktum på slutten av ord i IM (Instant messenger) for å understreke seriøsitet? Kanskje ikke så utbredt, men. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Synes dette her er tingen jeg EDIT: Dette tok meg jævlig lang tid så jeg håper at noen ble irritert. Endret 8. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Argh, faen så irritert jeg ble nå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Synes dette her er tingen jeg Dette tok meg jævlig lang tid så jeg håper at noen ble irritert. Mer oppgitt enn irritert . "Hjelp, jeg er med i et japansk gameshow." Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hva med folk som skriver punktum på slutten av ord i IM (Instant messenger) for å understreke seriøsitet? Kanskje ikke så utbredt, men. Ja? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Tommy Steine eller hva han heter, i One Call reklamene. Jeesh! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Irriterende reklamer sa du? Da er den forferdelige dubbingen jeg setter høyest. Cillit Bang! og sånn, yoghurt-reklamer o.l Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hva med den med kjøttkakene? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hva med den med kjøttkakene? Den er drøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg