TheMartine Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Saker som dette! Kvinne (21) i rullestol angrepet. Jeg har virkelig ikke ord, altså! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Saker som dette! Kvinne (21) i rullestol angrepet. Jeg har virkelig ikke ord, altså! Det blir enda bedre når politiet henlegger saken. (vi vet alle at det kommer til å skje) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Når folk går kledd slik på Wal-Mart: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Det blir enda bedre når politiet henlegger saken. (vi vet alle at det kommer til å skje) I know. Gir dem to uker, toppen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 At pappa ikke kan gå og legge seg så jeg får onanere !!!!!!!! Jeg har sotte siden klokka 12 nu og venta !!!! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 At pappa ikke kan gå og legge seg så jeg får onanere !!!!!!!! Jeg har sotte siden klokka 12 nu og venta !!!! Hahaha. Livet er hardt. Sitter han på sengekanten din, eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Nei han sitter i stua ... Og siden vi er på ferie må jeg sove på rom med han og lile søster .... Jeg sitt nu på boden atme stua "eget rom", men han kommer jo hver halv time og spør etter noe ..... Nu begynner jeg og bli lei !! Men jeg må få gjort det i natt ellers kommer jeg til og sitte og tenke på det hele bil turn i mårra ... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg skjønner at det er viktig for deg, i og med at du har ventet i fem timer snart. Går det ikke an å svippe inn på do og ordne opp, da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Nei fordi da må jeg ut "brrrrrr" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 YESSSSS HAN GIKK OG LA SÆ Nu må jeg bare finne en penn "låse døra" Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 YESSSSS HAN GIKK OG LA SÆ Nu må jeg bare finne en penn "låse døra" Vært alene hjemme i hele dag jeg. Mmm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) YESSSSS HAN GIKK OG LA SÆ Nu må jeg bare finne en penn "låse døra" Vært alene hjemme i hele dag jeg. Mmm Steiki du e heldig da Det gikk ganske fort synes jeg ... (alle lysan av og vips(så faen ikke en nokka da)) Steike æ eie klare og hive kolon inni kolon (eller kordan det skrives) Men nu kan nu jeg og snart gå og legge meg med god samvitighet i dag ^^ EDIT: Nu iritere det meg at jeg ikke tør og høre på høy musikk (vet ikke hvorfor, men det skremmer meg nu ) Endret 8. mars 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hvor gjorde du av Livseliksiren din da? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Irriterer meg over trådene som dukker opp i PC-spill og PHP som oftest lyder: "Kan noen lage mafia-spill", "skal lage mafia spill", "kan noen hjelpe meg med mafiascript" etc. (Legg til en hel haug av skrivefeil). Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 At pappa ikke kan gå og legge seg så jeg får onanere !!!!!!!! Jeg har sotte siden klokka 12 nu og venta !!!! Hahhahaha On topic: Matallergien min irriterer meg. Vondt i magen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 YESSSSS HAN GIKK OG LA SÆ Nu må jeg bare finne en penn "låse døra" VICTORY! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg fikk klemt ankelen min mellom en møkkatung pall(med varer) i fart og et rekkverk her om dagen, og det gjorde helt sinnsykt vondt, men jeg fikk ikke engang et lite blåmerke å vise til Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg satt akkurat å så på en dokumentar om ei feit dama som veide 380kg. Jeg må nesten le, for de er så dumme at de ikke skjønner at de mister kg ved å trene. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Og du skjønner ikke at det ikke går an å trene når du er så feit at du er lenket til sengen? :!: Hun ble lenket til sengen etter en bilulykke, og åt mens hun lå til sengs slik at hun ble liggende der for alltid. Hvis jeg må si noe må det være at det var litt pinlig for henne at hun sa at "mange tror feite folk spiser og spiser og spiser, det er ikke sant" Og så sa folk som kjente henne at "hun spiste hele tiden":.. Irriterer meg over at typen nok en gang skal reise i morgen, og bli borte i ei uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg