Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Nei han sitter i stua ...

Og siden vi er på ferie må jeg sove på rom med han og lile søster ....

Jeg sitt nu på boden atme stua "eget rom", men han kommer jo hver halv time og spør etter noe ..... Nu begynner jeg og bli lei !! Men jeg må få gjort det i natt ellers kommer jeg til og sitte og tenke på det hele bil turn i mårra ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
YESSSSS HAN GIKK OG LA SÆ :D

Nu må jeg bare finne en penn "låse døra" :p

Vært alene hjemme i hele dag jeg. Mmm :D

Steiki du e heldig da :D

Det gikk ganske fort synes jeg ... (alle lysan av og vips(så faen ikke en nokka da)) Steike æ eie klare og hive kolon inni kolon (eller kordan det skrives) :)

Men nu kan nu jeg og snart gå og legge meg med god samvitighet i dag ^^

EDIT: Nu iritere det meg at jeg ikke tør og høre på høy musikk (vet ikke hvorfor, men det skremmer meg nu :wallbash: )

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar

Og du skjønner ikke at det ikke går an å trene når du er så feit at du er lenket til sengen? :!: Hun ble lenket til sengen etter en bilulykke, og åt mens hun lå til sengs slik at hun ble liggende der for alltid.

Hvis jeg må si noe må det være at det var litt pinlig for henne at hun sa at "mange tror feite folk spiser og spiser og spiser, det er ikke sant" Og så sa folk som kjente henne at "hun spiste hele tiden":..

Irriterer meg over at typen nok en gang skal reise i morgen, og bli borte i ei uke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...