Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at alle CPU-kjøleribber synes å ha sin egen snedige kontruksjon for å sitte godt fast. Klundret nettopp i to bortkasta timer med å få på plass min igjen, og det var ille nok å få den av. Endte med å måtte file ned mothakene for å få de gjennom hullene. Det skulle da ærlig talt ikke være nødvendig...

Lenke til kommentar

Kjipt Linn! Du får ringe og klage.

Det som irriterer meg er at enkelte klarer og feilposte ofte, er moderator på heroes sekjonen til trønderbataljonen(www.tronderbataljonen.com) å samme fyr har klart og skaffet seg 3. Advarsler på to dager og feilpostet 3. Ganger. Jeg blir ikke sur eller noe, men kan være litt irriterende.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

En reklame på facebook: Er du 23 år, vinn iphone!!

Trykker på linken og blir bedt om å svare på masse spørsmål. Klarer man alle får man beskjed om å taste mobilnummer. Jeg blir skeptisk, og ser lengre nede på siden :

Svar på spørsmålet på denne siden og velg et quiz for å vinne premien. Etter at du har fylt inn de obligatoriske feltene, klikker du på knappen for å registrere deg som deltaker. Etter registreringen vil du bli bedt om å sende en bekreftelsesmelding til 2015 for å verifisere mobiltelefonnummeret som er blitt fylt inn på denne siden. Kostnader: 15 kr per mottatt tekstmelding (3 nye puslespill en uke). Avslutt ved å sende STOPP til 2015. Ved å sende den andre bekreftelsesmeldingen, bekrefter du at du har lest betingelsene og vilkårene, at du er norsk statsborger, er 18 år eller eldre og godkjent kontoinnehaver og/eller at du har samtykke fra kontoinnehaver. Abonnenten vil bli invitert, ved å bli tilsendt en gåte eller spørsmål, til å spille om flotte premier tre ganger i uka. Spillet vil kun bli satt igang av brukeren, og vil ikke fortsette med mindre brukeren fortsetter å spille. Vinneren vil være brukeren med flest poeng ved slutten av promoteringsperioden. (Siste dato: 1. mai 2009, 23:59)Zemgo drives i henhold til CPA-retningslinjene. Info: ring 815-58788 eller send e-post, [email protected].
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...