phfjeld Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Finnes det gode norske uttrykk for on topic og off topic? Så til temaet? Om emnet? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Telefonen min rister 3 ganger når jeg får melding. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 De reklamefanene på youtube. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Men tilbake til topic: Irriterer meg at OT både kan være forkortelse for On Topic og Off Topic Det verste er folk som bruker de om hverandre i samme innlegg. OT: du har kul avatar, aszz.OT: nei, den pc-en er ikke bra, jeg anbefaler heller en macpro et eller annet hehe lol. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg savner Kulturo Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Å være tom for øl. Hat.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Å være tom for øl. Hat.... Her også. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg uheldigvis hele greia. Faen altså. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) «Uheldigvis» er ikkje norsk for «accidentally». Endret 7. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Trege datamaskiner er faen meg det mest irriterende jeg noen gang har opplevd. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 «Uheldigvis» er ikkje norsk for «accidentally». Det klinger bedre IMHO. Men det er uansett teit å fornorske sånt, jeg skammer meg, ja. Irriterer meg over tråder som er merket som "LØST" når det ikke er noe problemstilling eller i det hele tatt et spørsmål i tråden. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Irriterer meg at alle CPU-kjøleribber synes å ha sin egen snedige kontruksjon for å sitte godt fast. Klundret nettopp i to bortkasta timer med å få på plass min igjen, og det var ille nok å få den av. Endte med å måtte file ned mothakene for å få de gjennom hullene. Det skulle da ærlig talt ikke være nødvendig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 At jeg ikke har smør. Pluss at jeg må rydde og gå ut med søppla før dama kommer. Samt at jeg ligger i senga. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 At jeg enda ikke har fått CD'en jeg vant i en konkurranse på radioen for litt over en mnd siden. Fyren på radioen sa at de ikke sendte ut premier hver dag, men det får da være grenser :!: Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) VGTV irriterer ræva av meg. det funker jo faen meg aldri. Endret 7. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Kjipt Linn! Du får ringe og klage. Det som irriterer meg er at enkelte klarer og feilposte ofte, er moderator på heroes sekjonen til trønderbataljonen(www.tronderbataljonen.com) å samme fyr har klart og skaffet seg 3. Advarsler på to dager og feilpostet 3. Ganger. Jeg blir ikke sur eller noe, men kan være litt irriterende. Endret 7. mars 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 En ting som irriterer meg er når biler som f.eks Ferrari ikke greier å kjøre ifra en lastebil i en film. Hvorfor!? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Optimus Prime, vel. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 En reklame på facebook: Er du 23 år, vinn iphone!! Trykker på linken og blir bedt om å svare på masse spørsmål. Klarer man alle får man beskjed om å taste mobilnummer. Jeg blir skeptisk, og ser lengre nede på siden : Svar på spørsmålet på denne siden og velg et quiz for å vinne premien. Etter at du har fylt inn de obligatoriske feltene, klikker du på knappen for å registrere deg som deltaker. Etter registreringen vil du bli bedt om å sende en bekreftelsesmelding til 2015 for å verifisere mobiltelefonnummeret som er blitt fylt inn på denne siden. Kostnader: 15 kr per mottatt tekstmelding (3 nye puslespill en uke). Avslutt ved å sende STOPP til 2015. Ved å sende den andre bekreftelsesmeldingen, bekrefter du at du har lest betingelsene og vilkårene, at du er norsk statsborger, er 18 år eller eldre og godkjent kontoinnehaver og/eller at du har samtykke fra kontoinnehaver. Abonnenten vil bli invitert, ved å bli tilsendt en gåte eller spørsmål, til å spille om flotte premier tre ganger i uka. Spillet vil kun bli satt igang av brukeren, og vil ikke fortsette med mindre brukeren fortsetter å spille. Vinneren vil være brukeren med flest poeng ved slutten av promoteringsperioden. (Siste dato: 1. mai 2009, 23:59)Zemgo drives i henhold til CPA-retningslinjene. Info: ring 815-58788 eller send e-post, [email protected]. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg