Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen i helvette så frustrert jeg blir over folk som mener jeg har 'emo' musikksmak. Hører på punk, rock, metal og progressiv rock/metal.

Jeg får høre det samme jeg og... Irriterende.

Synes det hørtes litt emo ut jeg. :)

Men så er du 15 og da :)

Kremt... er 16.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Faen i helvette så frustrert jeg blir over folk som mener jeg har 'emo' musikksmak. Hører på punk, rock, metal og progressiv rock/metal.

Jeg får høre det samme jeg og... Irriterende.

Synes det hørtes litt emo ut jeg. :)

Men så er du 15 og da :)

Kremt... er 16.

Går for det samme, du er i en gruppe som ikke vet hva emo er og derav kaller alle som hører på rock lignende musikk emo....

Lenke til kommentar

Har et tillegg her nå som jeg ser at emo temaet er i vinden igjen.

Irriterer meg også att ikke flere gjenter kan bli like ivrige på sminka som mange "emo" jenter. Noen av dem ser jo bare snadder ut :thumbup: og det tror jeg ikke alle ville gjort uten sin særegne evne til å kline seg inn med makeup. Synd de skal pynte seg så bare for å holde seg mest mulig for seg selv... :/

Endret av CoreTEC
Lenke til kommentar

Folk som lager en tråd på forum for å spørre om andres mening om noe, og hvis man er ærlig og sier at nei det synes jeg ikke er noe pent får man masse pepper og beskjed om at man er "shallow"

Eller hvis noen spør om tissen deres på 11 cm er stor, og jeg sier at nei, beklager jeg synes den er liten. Da får jeg umiddelbart forklart hvilken enormt løs vagina jeg må ha :roll:

Lenke til kommentar
Folk som lager en tråd på forum for å spørre om andres mening om noe, og hvis man er ærlig og sier at nei det synes jeg ikke er noe pent får man masse pepper og beskjed om at man er "shallow"

Eller hvis noen spør om tissen deres på 11 cm er stor, og jeg sier at nei, beklager jeg synes den er liten. Da får jeg umiddelbart forklart hvilken enormt løs vagina jeg må ha :roll:

Ja er det ikke hysterisk morsomt! Det syns jeg...

Lenke til kommentar

Du kan ikke forvente at det ikke blir diskusjon med et par av de utsagnene du har i den tråden (jeg regner med vi tenker på samme tråd).

OT: Jeg klarte å glemme baggen med uniform til jobb nr 2 i dag, hvilket betyr at jeg må gå minst en halvtime tidligere fra denne jobben for å rekke hjemom og hente klærene. Lenge leve glemskhet :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...