Toast Is Pimp! Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) LegMagic Kan de ikke for faen vise noe annet på TVShop (Eurosport). OneCall ""HiKst" Så enkelt kan det gjøres. Bare se her". Endret 5. mars 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Faen i helvette så frustrert jeg blir over folk som mener jeg har 'emo' musikksmak. Hører på punk, rock, metal og progressiv rock/metal. Jeg får høre det samme jeg og... Irriterende. Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg irriterer meg grenseløst over folk som er hysteriske og skal overdramatisere hver eneste minste bagatell... Tjaaa, skal jeg lese igjennom hele denne tråden? Nææh, I think not hoho tjo hei! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 OneCall ""HiKst" Så enkelt kan det gjøres. Bare se her". og jamba! :evenmoremad: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Kraftwerk og Røyksopp er morsomme greier det, men er jeg alene om å ønske å ligge i koma i 5-10 år? Jo, bare tilbake i tid. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Kraftwerk og Røyksopp er morsomme greier det, men er jeg alene om å ønske å ligge i koma i 5-10 år? Jo, bare tilbake i tid. 1+. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Tidsklemma, mye som skjer i byen nå.. filmfestival, platemesse, konserter. Føler at jeg er helt dobbeltbooka Edit: Ikke så irriterende, men blir helt matt. Endret 5. mars 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Faen i helvette så frustrert jeg blir over folk som mener jeg har 'emo' musikksmak. Hører på punk, rock, metal og progressiv rock/metal. Jeg får høre det samme jeg og... Irriterende. Synes det hørtes litt emo ut jeg. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 at jeg tror det er fredag i dag Lenke til kommentar
radalf Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Blir så jævli irritert over meg selv. Presterte å kjøpe skibriller i trysil for 500 kr. Viste seg at det var veldig hardt å se konturer i bakkene med de. what to do? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 at jeg tror det er fredag i dag Jaha, tror du det enda eller har du gitt opp? Lenke til kommentar
jungelfredrik Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Det var ikke egentlig mitt innlegg, men for all del - hun virker som en allright jente. hihi lurer på hvem som kan ha gjort det jeg :o Lenke til kommentar
Grand Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 at jeg tror det er fredag i dag Jaha, tror du det enda eller har du gitt opp? hehe, blei feil formulert, jeg innbilder meg at det er fredag, Nå sitter jeg med fredags følesen og tror jeg kommer til å sitte å game langt på natt. Men egentlig så kommer jeg til å legge meg kl 22.30. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Faen i helvette så frustrert jeg blir over folk som mener jeg har 'emo' musikksmak. Hører på punk, rock, metal og progressiv rock/metal. Jeg får høre det samme jeg og... Irriterende. Synes det hørtes litt emo ut jeg. Men så er du 15 og da Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Skulle faen meg til å skrive det samme, men så er jeg 15 selv.. Dog, lenge leve metal! Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Faen i helvette så frustrert jeg blir over folk som mener jeg har 'emo' musikksmak. Hører på punk, rock, metal og progressiv rock/metal. Jeg får høre det samme jeg og... Irriterende. Synes det hørtes litt emo ut jeg. høhø Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 hahaahahaha emo kid tapere azz dere må høre mer på 50 cent!! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Er du i det hele tatt seriøs nå phoNte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg