Dragen Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Universal Presentkort! Faens ubrukelige makkverk. Var på smakstest og gruppesamtale ang is i dag, og siden jeg har erfaring med Visendi og gavekortene de bruker fra før av, så sa jeg sa til å delta da dette er lette 500,-. Men tror dere ikke idiotene har byttet fra Mastercard-gavekort til Universal Presentkort! Kortet har nesten null bruksteder i Lillehammer for oss som ikke er fjortisjenter som skal ha beinkondomer på Bikbok. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Gutt ut ifra bildene i RPP iallefall. Og jente ut ifra hans nest siste innlegg i denne tråden. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Gutt ut ifra bildene i RPP iallefall. Og jente ut ifra hans nest siste innlegg i denne tråden. Er jeg jente fordi jeg spiser rødbeter? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Nei, du er jente fordi du ikke klarer få de opp. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Sifra til læreren så føler du deg straks mye bedre Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Sifra til læreren så føler du deg straks mye bedre Spurte læreren etter timen om jeg kunne slippe å være på gruppe med hun ene jenta igjen. Å være på gruppe med tullinger var bare noe jeg måtte finne meg i, men jeg skulle slippe hun jenta. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Det er også en annen som ikke hjelper til, men han er bare veldig lite flink på skolen og forstår ingenting. Så da er det bare jeg og ei annen jente som arbeider. Jente? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Vi er 4 på gruppa. Jeg er en gutt. Hun som bare fjaser og ødelegger er ei jente. Han som ikke er så veldig flink på skolen er en gutt. Da er det en person til, og hun er ei jente. Hun hjelper til en del. Forstår du alt nå? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ingenting gir noe mening lenger, jeg er en gretten deppa jævel og denne siden høres ut som en utvannet spøk rett fra Eurotrip. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Løp og kjøp noen Jokke-skiver, Blomsterbob. Det hjelper alltid. Kraftwerk, Depeche Mode og Röyksopp er også bra greier. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Kraftwerk og Røyksopp er morsomme greier det, men er jeg alene om å ønske å ligge i koma i 5-10 år? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Tror ikke det er så mange som ønsker det... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Irriterer meg over kamerater som tror de er viktigere enn de faktisk er. Skal ha guttekveld til helgen. Ene kameraten min "kommer om det ikke dukker opp noe akutt." Han spiller i korps. KORPS! Hva i helvete er akutt med korps? "Øy, Indre Bakstikkmoen Blåselag trenger en ekstra person til helgen, er du med?" Jesh! Endret 4. mars 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 men er jeg alene om å ønske å ligge i koma i 5-10 år? Du er ikke alene, bortsett fra akkurat nå i det siste hvor jeg har det ganske bra i livet. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Faen i helvette så frustrert jeg blir over folk som mener jeg har 'emo' musikksmak. Hører på punk, rock, metal og progressiv rock/metal. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Faen i helvette så frustrert jeg blir over folk som mener jeg har 'emo' musikksmak. Hører på punk, rock, metal og progressiv rock/metal. Huff, blir rent depressiv. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Kraftwerk og Røyksopp er morsomme greier det, men er jeg alene om å ønske å ligge i koma i 5-10 år? Ja, du er alene. HELT ALENE. Det er mørkt og trist ute, og du er mutters alene. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BØ! I CAN HAXX YOUR BRAINZ. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Kraftwerk og Røyksopp er morsomme greier det, men er jeg alene om å ønske å ligge i koma i 5-10 år? Å ligge i stasis er en ting, men koma? Da aldres man jo så alt man oppnår er å miste 5-10 år av livet. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Faen i helvette så frustrert jeg blir over folk som mener jeg har 'emo' musikksmak. Hører på punk, rock, metal og progressiv rock/metal. Huff, blir rent depressiv. Aw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg