Skjelvgråt Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Ting som irriterer grenseløst er at Linn_Christin ikke er min<3 Det der irriterer meg og...(At hun ikke er min) Endret 3. mars 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Det var ikke egentlig mitt innlegg, men for all del - hun virker som en allright jente. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg er ikke sikker på om dette er riktig tråd da jeg ikke vet om jeg skal grine, le eller være irritert over dette. For oss som passerer Trondheim Torg hver dag, er det et underlig syn av de alle støgge gangsterene med små-horer som står og henger og røyker utenfor inngangen. WTF er det for noe? Jævla tapere. Jeg gikk faktisk opp til en av dem og spurte hva de tok i timen. Jeg sa Yo Homie til en dude på gata, kledde seg sæggete. Men! Synes det er bare fint at folk tørr og kle seg (han var ikke overdrevet da). Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 I dag har det skjedd noe rart, jeg fikk 1-er på matteprøve. Ossen i helvette jeg har klart det er et godt spørsmål. Men syns da det var litt rart å gå fra 4 til stryk. Nei, neste prøver blir det 5-er på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg er ikke sikker på om dette er riktig tråd da jeg ikke vet om jeg skal grine, le eller være irritert over dette. For oss som passerer Trondheim Torg hver dag, er det et underlig syn av de alle støgge gangsterene med små-horer som står og henger og røyker utenfor inngangen. WTF er det for noe? Jævla tapere. Jeg gikk faktisk opp til en av dem og spurte hva de tok i timen. Jeg sa Yo Homie til en dude på gata, kledde seg sæggete. Men! Synes det er bare fint at folk tørr og kle seg (han var ikke overdrevet da). Jeg gikk forbi TIP-klassen idag, resten er et selvfølge[...] Ikke bare ser de klærne stygge ut, dem lukter også hevd på grunn av behandlingen av stoffet (eller hva vet jeg?). Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg fryser og er urven i hele kroppen Dritt... Har virkelig ikke lyst til å bli syk !! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Takras. Kom nettopp hjem, etter å ha vært ute siden kl 06.30 idag tidlig. Hadde utgangsdøra oppe en liten stund fordi jeg skulle ordne med noen ledninger ute. Går inn for å hente noe og hører en jævla buldring. Titter ut på gangen og der ligger det da en fin jævla haug med snø. Holdt på i 10 minutter bare for å få snøen ut og for at jeg kunne klare å lukke døren. YAHARR! Lenke til kommentar
knegg Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Kjøpte eit zalman max tower kabinett for 4-5 veke sia til 1600 ca. No kosta det 1100 :sadface: Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Irriterende, blonde og frekke snyltere Endret 3. mars 2009 av fredriri Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hm hvem er det? Snyltere? Kan vel ikke akkurat kalle dem babes da, for de er ikke spesielt pene. Endret 3. mars 2009 av WarpX Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Tvillingene i Charterfeber. Makan til wallbash. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Super irriterende kvinnfolk. Alle taperne som gir de noe annet enn litt kølle skulle blitt hengt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Er man dum nok til å gi dumme jenter gratis drinker så er det sin egen feil for sin dumhet. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Ting som irriterer grenseløst er at Linn_Christin ikke er min<3 Det der irriterer meg og...(At hun ikke er min) Gutter, nå må dere ikke la hormonene ta over!!!! Irriterende, blonde og frekke snyltere quote] 90% av oppførselen er bare svada! Er så opplagt at de gjør seg til! Endret 4. mars 2009 av The_Majestic Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Før jeg var ferdig med videregående jobbet jeg på rema 1000 ved siden av skolen. Så høste 2004 fikk jeg meg læreplass , og flyttet. Jeg fikk borteboerstipend de 2 årene jeg var lærling. Så, for en stund siden fikk jeg beskjed om at jeg tjente 10500 for mye i 2005, og at jeg må betale tilbake disse. Hva de 10500 er for noe? Jo.. feriepenger fra rema 1000 . Hadde jeg vist at det skulle bli slik hadde jeg jo bedt om å få de utbetalt da jeg sluttet høsten 2004 , istedet for å vente til 2005 Og enda bedre. Jeg HUSKER at jeg betalte regningen lenge før forfall. Men i dag får jeg purring, og jeg kan ikke finne noen steder at jeg har betalt. Herlig. Da har jeg plutselig 3100 kroner mindre enn jeg trodde jeg hadde... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Brev fra skolen.... Irriterer... Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg skulle nettopp spise kveldsmat. da skulle jeg ha brødskive med leverpostei og rødbeter. Men jeg klarte ikke å få ut de forbanna rødbetene fra det glasset de er i. Ble så forbannet irritert til slutt, så jeg ga opp. takk for en god latter, heheh Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Nå har vi en sånn gruppeoppgave på skolen der vi deles inn i grupper på 4-5 stykker og skal ha en presentasjon om et eller annet. Gruppa mi sakl lage en powerpoint om jødedommen. En av dem som er i gruppa mi er bare ei sånn teit jente, som bare ødelegger og trekker ned for oss andre. Nå har vi arbeidet emd presentasjonen i to skoletimer, og da har vi sittet og skrevet på en laptop. Hele tiden har hun sittet bak laptopen(så hun ikke ser noe som helst) og klagd over hvor kjedelig hun syns RLE er. Irriterer meg noe grenseløst at hun i steden for å hjelpe til med presentasjonen, sitter og syter og klager, fjaser og tuller, og synger tullesanger om Adolf Hitler. Det er også en annen som ikke hjelper til, men han er bare veldig lite flink på skolen og forstår ingenting. Så da er det bare jeg og ei annen jente som arbeider. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Det irriterer meg at jeg ikke vet om ingrid-bergman er gutt eller jente,, Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Gutt ut ifra bildene i RPP iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg