Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HOHOHO

Jeg gikk tur med hundene mine nå nettopp. På turen møter jeg ei gammel klassevenninde (gikk vg3 sammen, men hang ikke sammen på fritiden osv). Jeg sier høyt og klart "HEI!" og smiler. Hun bare.. smiler rart og ser bort.

hohoho

Er ikke lenge siden vi møttes på butikken og hadde oss en "går det med deg siden sist-prat" .Men i etterkant har jeg gått fra platinablond til brunette... :whistle:

Var uansett VELDIG pinlig

Lenke til kommentar
Ingenting irriterer meg mer enn dum ungdom

Så sant.

Samme med jenter som akkurat har nådd alderen hvor sminke er "kult". Anorektiske 12-åringer med altfor mye sminkestuff i trynet og en utrigning til sokkene. Må egentlig bare le, det ser så dumt ut.

Ellers, GET sin sånn info om hvilket program som går på kanalen nå, når du bytter kanal stemmer jo ganske dårlig på flere kanaler, dette vil si sportskanaler, MTV og Viasat 4, og et par andre.

Discovery sine altfor mange "se så kult vi har det med vennegjengen vår"-programmer. Dette inkluderer Mythbuster, American Motor, Brainiac, Time Warp, Prototype this, Overhaulin' (MTV hvor?), og nesten alt annet drit en finner der. National Geographic er bedre, men ikke bra.

Legg til norsk stemme og du har ødelagt det meste.

"Dette er så nærme du kommer dyrene. Hadde du vært nærmere, hadde du hatt klør." #"&%&/)#=

Lenke til kommentar
Jeg er ikke sikker på om dette er riktig tråd da jeg ikke vet om jeg skal grine, le eller være irritert over dette. For oss som passerer Trondheim Torg hver dag, er det et underlig syn av de alle støgge gangsterene med små-horer som står og henger og røyker utenfor inngangen. WTF er det for noe? Jævla tapere.

Jeg gikk faktisk opp til en av dem og spurte hva de tok i timen.

Yess?

Lenke til kommentar

Hvis det kommer en gjeng med barnevogner på fortauet, og jeg ser at de ikke kommer til å flytte seg, så stopper jeg opp, så må de gå rundt meg, kanskje ut i vegbanen og. De kan faen meg gå bak hverandre i 3 meter, hvorfor skal vi risikere å bli overkjørt pga de ikke har flere enn 2 hjerneceller?

Lenke til kommentar

Det som irritere meg er dumme lærere! Fikk anmerking fordi jeg glemte kalkulatoren min forje time. Tror du søren meg ikke at jeg har glemt den igjen.. Og historie prøver, mattelekser og gymprosjekter irritere meg max akkurat nå! Jeg må slutte å utsette ting... :ermm:

Jo, og så irritere det meg at jeg ikke har noe ordentlig jobb. Leit å hele tiden måtte spare penger, og alt er så dyrt!

Lenke til kommentar
Det som irritere meg er dumme lærere! Fikk anmerking fordi jeg glemte kalkulatoren min forje time. Tror du søren meg ikke at jeg har glemt den igjen.. Og historie prøver, mattelekser og gymprosjekter irritere meg max akkurat nå! Jeg må slutte å utsette ting... :ermm:

Jo, og så irritere det meg at jeg ikke har noe ordentlig jobb. Leit å hele tiden måtte spare penger, og alt er så dyrt!

Frederik II? Stort sett er lærere greie om man oppfører seg sånn noenlunde normalt ovenfor dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...