Douglas Quaid Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Folk som pratar på bussen om morgonen og folk ikkje klarer å sitje skikkeleg i bussetet irriterer meg. Forstår ikkje at folk kan prestere å gneke knea sine inn i seteryggen utan å tenkje på at dei som sit framfor dei kjenner det. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Det er jo forskjell på venner , og folk man gikk på skole med i et år for 4 år siden og ikke har hatt noe kontakt med siden Eller noen man møtte på et dårlig vorspill for 7 mnd siden Jeg er også elendig på å se folk når jeg er ute og går da. Folk som kjører forbi meg synes jeg er dødsoverlegen fordi jeg ikke vinker tilbake. Jeg er helt ærlig ikke veldig opptatt av å glo inn i alle bilene som kjører forbi Jeg er en person som gjerne prøver å oppnå kontakt med folk. På kjøpesenter o.l er det ganske fantastisk at folk unngår øyekontakt når man nesten står oppå hverandre eller passerer rett foran. Jeg syns det er mer normalt og se seg rundt en å se der nesen peker. Kanskje derfor vi er noen kalde mennesker. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg hilser jo på venner og slikt. Men folk som jeg egentlig ikke liker eller ikke bryr meg om styrer jeg glatt unna Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Muntlig i medieproduksjon om prosjektet jeg skrev forrige mandag. Selv om jeg har 25 sider med tekst å gå gjennom, og har gått gjennom flere ganger, er det relativt lite som henger igjen :| Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Problemet med å hilse på halvkjente er jo bare å gi dem ett "nikk" (ikke springskalle) og sette opp tempoet akkurat i det man er på vei forbi? Signalisere at du kjente de igjen men har liiitt dårlig tia. Det er legit her i gården , iallefall. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Nei, det er ikke noe problem å hilse på halvkjente. Bare gi dem et nikk, eller si hei, eller noe lignende. Overlegne folk er så forbanna usexy. Endret 2. mars 2009 av Erik :-) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 en eller annen idiot og drittsekk fra jussen kalte meg for en "data-taper" fordi jeg hjalp foreleser med en laptop som var vrang med powerpoint fremvisningen. en fyr jeg ikke kjenner engang og som heller ikke kjenner meg. hva faen... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Folk som pratar på bussen om morgonen og folk ikkje klarer å sitje skikkeleg i bussetet irriterer meg. Forstår ikkje at folk kan prestere å gneke knea sine inn i seteryggen utan å tenkje på at dei som sit framfor dei kjenner det. godt mulig at vi tar samme buss. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Næh, ungdommer finner man stort sett over hele Norge. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Klabbete snø som setter seg fast på jakka, vernestøvlene, arbeidsbrakka, øksa, motorsaga og at det er meldt sludd/regn uti uka en gang. Yaharr! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Stiler som må leveres samme dag man får oppgaven. Spesielt i norsk. Tentamener, prøver osv. Jeg liker å bruke lang tid på tenkingen, gjerne sove på det, før jeg klarer å skrive skikkelig. Argh. Endret: Who, endelig ferdig. Kult å levere noe man ikke er fornøyd med. :/ Endret 2. mars 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er ikke sikker på om dette er riktig tråd da jeg ikke vet om jeg skal grine, le eller være irritert over dette. For oss som passerer Trondheim Torg hver dag, er det et underlig syn av de alle støgge gangsterene med små-horer som står og henger og røyker utenfor inngangen. WTF er det for noe? Jævla tapere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Oook... Han har et poeng. De er triste de småbarna. Antar at du ikke bor i Trondheim? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er ikke sikker på om dette er riktig tråd da jeg ikke vet om jeg skal grine, le eller være irritert over dette. For oss som passerer Trondheim Torg hver dag, er det et underlig syn av de alle støgge gangsterene med små-horer som står og henger og røyker utenfor inngangen. WTF er det for noe? Jævla tapere. Jeg gikk faktisk opp til en av dem og spurte hva de tok i timen. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg skulle nettopp spise kveldsmat. da skulle jeg ha brødskive med leverpostei og rødbeter. Men jeg klarte ikke å få ut de forbanna rødbetene fra det glasset de er i. Ble så forbannet irritert til slutt, så jeg ga opp. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Vi har en slik gjeng her i byen også, de henger på senteret(amfi). Samme folket som er der hver dag, uansett tid på døgnet. Har de ikke noe liv? :roll Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Oook... Han har et poeng. De er triste de småbarna. Antar at du ikke bor i Trondheim? Nei, men det er sånne folk her og. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Tror det er en slik gjeng i hver eneste by/bydel. Her hvor jeg bor henger de i en ballbinge ved siden av en barneskole og en barnehage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg