Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo forskjell på venner , og folk man gikk på skole med i et år for 4 år siden og ikke har hatt noe kontakt med siden :) Eller noen man møtte på et dårlig vorspill for 7 mnd siden :)

Jeg er også elendig på å se folk når jeg er ute og går da. Folk som kjører forbi meg synes jeg er dødsoverlegen fordi jeg ikke vinker tilbake. Jeg er helt ærlig ikke veldig opptatt av å glo inn i alle bilene som kjører forbi :p

Jeg er en person som gjerne prøver å oppnå kontakt med folk. På kjøpesenter o.l er det ganske fantastisk at folk unngår øyekontakt når man nesten står oppå hverandre eller passerer rett foran. Jeg syns det er mer normalt og se seg rundt en å se der nesen peker.

Kanskje derfor vi er noen kalde mennesker.

Lenke til kommentar

Problemet med å hilse på halvkjente er jo bare å gi dem ett "nikk" (ikke springskalle) og sette opp tempoet akkurat i det man er på vei forbi? Signalisere at du kjente de igjen men har liiitt dårlig tia. Det er legit her i gården , iallefall.

Lenke til kommentar
Folk som pratar på bussen om morgonen og folk ikkje klarer å sitje skikkeleg i bussetet irriterer meg. Forstår ikkje at folk kan prestere å gneke knea sine inn i seteryggen utan å tenkje på at dei som sit framfor dei kjenner det.

godt mulig at vi tar samme buss.

Lenke til kommentar

Stiler som må leveres samme dag man får oppgaven. Spesielt i norsk. Tentamener, prøver osv.

Jeg liker å bruke lang tid på tenkingen, gjerne sove på det, før jeg klarer å skrive skikkelig. Argh. :hrm:

Endret: Who, endelig ferdig. Kult å levere noe man ikke er fornøyd med. :/

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på om dette er riktig tråd da jeg ikke vet om jeg skal grine, le eller være irritert over dette. For oss som passerer Trondheim Torg hver dag, er det et underlig syn av de alle støgge gangsterene med små-horer som står og henger og røyker utenfor inngangen. WTF er det for noe? Jævla tapere.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke sikker på om dette er riktig tråd da jeg ikke vet om jeg skal grine, le eller være irritert over dette. For oss som passerer Trondheim Torg hver dag, er det et underlig syn av de alle støgge gangsterene med små-horer som står og henger og røyker utenfor inngangen. WTF er det for noe? Jævla tapere.

Jeg gikk faktisk opp til en av dem og spurte hva de tok i timen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...