medlem-90636 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Hehehe, jeg så det !Du får fjerne taggen. En teit ting som kanskje ikke er irriterende, men noe av det værste jeg vet; Jeg er ute å går på feks senteret, og imot kommer det en person som jeg egentlig ikke gidder å hilse på. Og noen vet jeg ikke om jeg skal hilse på en gang? Vi er kjente, men ikke akkurat bestier. Hva gjør man da, liksåm. Jeg synes det er så frustrerende Som oftes stikker jeg inn på nærmeste butikk. åJo! Det ER irriterende! Jeg bruker også å gjemme meg. Folk man kjenner litt, men som man ikke akkurat henger med og slik. Skal man smile? Eller bare hilse? Stoppe opp? Nei uff.. lettere å gjemme seg :!: Og taggen får lov å bli der, iallefall en stund. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg bruker å ta opp mobilen min. Ser ned og later som jeg fikk en sms :!: Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Irriterer det deg? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg bruker å ta opp mobilen min. Ser ned og later som jeg fikk en sms :!: Jeg gjorde det senest igår. :!: Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Hater når jeg feks. svarer riktig på ett geografispørsmål på skolen, og så roper den dummeste idioten i klassen: " Hør på nerden! " Da får jeg litt lyst til å svare: " Hør på den stygge IQ-sperra jævelen! " Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Irriterer meg at når jeg for en gang skyld svarer riktig på et historie spørsmål i timen, så er det en fyr ved siden av meg som sier. "Der hadde du flaks." Argh! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Trøst deg med at om noen år så kan du kose deg når fyren henter søpla di. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 at venner ikke er som oftest til og stole på Men er man heldig finner man en man kan stole på... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 En teit ting som kanskje ikke er irriterende, men noe av det værste jeg vet;Jeg er ute å går på feks senteret, og imot kommer det en person som jeg egentlig ikke gidder å hilse på. Og noen vet jeg ikke om jeg skal hilse på en gang? Vi er kjente, men ikke akkurat bestier. Hva gjør man da, liksåm. Jeg synes det er så frustrerende Som oftes stikker jeg inn på nærmeste butikk. Løses enkelt ved å bare gå videre og si "hei" for så å gå fort forbi. Det er over hodet ikke noe problem. Skulle du måtte stoppe er det jo bare å bryte hardt og brutalt gjennom hvis vedkommende er pratesjuk. Slikt må folk lære seg å mestre! Jævla pussies som går inn på en butikk ... Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=537210 .... Voksne mennesker som jobber som politi som faktisk lar seg provosere av en 15 år gammel jente for så å faktisk bruke vold mot jenta. Er jo helt utrolig... Vel dagens ungdom har ikke respekt for noenting. Frekke i kjeften og gjør hva faen de vil. Ikke rart man blir provosert.... Men volden kan man være foruten! Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Hehehe, jeg så det !Du får fjerne taggen. En teit ting som kanskje ikke er irriterende, men noe av det værste jeg vet; Jeg er ute å går på feks senteret, og imot kommer det en person som jeg egentlig ikke gidder å hilse på. Og noen vet jeg ikke om jeg skal hilse på en gang? Vi er kjente, men ikke akkurat bestier. Hva gjør man da, liksåm. Jeg synes det er så frustrerende Som oftes stikker jeg inn på nærmeste butikk. Der beskriver du den Norske sjela! Er livredd for å oppnå kontakt og kan ikke hilse to ganger til evn noen man kjenner. Hva er problemet? Tåpelig spør du meg! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Har ikke politiet i seattle batonger? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Forumstatus irriterer meg. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Hehehe, jeg så det !Du får fjerne taggen. En teit ting som kanskje ikke er irriterende, men noe av det værste jeg vet; Jeg er ute å går på feks senteret, og imot kommer det en person som jeg egentlig ikke gidder å hilse på. Og noen vet jeg ikke om jeg skal hilse på en gang? Vi er kjente, men ikke akkurat bestier. Hva gjør man da, liksåm. Jeg synes det er så frustrerende Som oftes stikker jeg inn på nærmeste butikk. Av og til begynner jeg å lure på om jeg er den eneste personen som kikker seg litt omkring når jeg er ute og går! Treffer gjerne på kjentsfolk på et senter eller noe, og prøver å få øyekontakt for å si hei, men ofte får de aldri med seg det! Jeez! Er folk blinde, eller har de bare sluttet å si hei til meg? En annen ting som irriterer er at Spotify begynte som en genial tjeneste (noe den forsåvidt fortsatt er), men nå blir det færre og færre artister å finne der, pluss at de har begynt med den ekle reklamen, både lydmessig og bildemessig. GARH! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er utrolig elendig til å følge med på folk rundt meg når jeg er ute å spaserer. Det være seg midt i sentrum eller på et senter. Ofte jeg ikke hører (legger merke til) at noen sier hei. Og det har skjedd flere ganger at jeg har dultet borti kjentfolk fordi de har plassert seg rett foran meg for å få oppmerksomhet.. Jeg bare går i min egen lille verden jeg ^^ Men hvis jeg faktisk ser en jeg kjenner sier jeg selvfølgelig hei, og har ikke problem med å stoppe opp hvis personen stopper opp. Kan fort bli "pinelig stillhet" men hva så? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Det er jo forskjell på venner , og folk man gikk på skole med i et år for 4 år siden og ikke har hatt noe kontakt med siden Eller noen man møtte på et dårlig vorspill for 7 mnd siden Jeg er også elendig på å se folk når jeg er ute og går da. Folk som kjører forbi meg synes jeg er dødsoverlegen fordi jeg ikke vinker tilbake. Jeg er helt ærlig ikke veldig opptatt av å glo inn i alle bilene som kjører forbi Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Haha, minner på en gang jeg skulle overraske madammen og hente henne rett etter hun hadde vært på jobb. Stilte meg rett utenfor inngangen til jobben hennes, det var surt og kaldt så jeg holdt meg i bilen, som var igang. Så når hun kom ut, så går hun rett forbi bilen. Jeg blinker med lysene, men nei. (Tenkte jeg skulle la være å tute ettersom det var litt folk der). Jeg rullet og ned ruten og ropte til henne, uten at det hjalp Det endte med at jeg måtte springe etter henne for å vise at jeg var der. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Fryktelig gamle kjente kjenner du jo ikke lenger? Det går jo an å veksle blikk. Liksom "åja, han kjente meg igjen ja", men så bare gå forbi? Jeg har ikke noe problem med å spasere forbi noen jeg ikke har noen spesiell kjenskap til annet enn at jeg vet navnet. Sier de hei, sier jeg hei tilbake. Stopper de for å ta en prat gjør jeg det samme om jeg har tid. Hvis ikke sier jeg pent ifra om det. For å være ærlig tenker jeg ikke så mye gjennom det Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Damer *kremt* jeg mener kjerringer som er kokette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg