Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Hva er målgruppa? Idioter? Black people. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=537210 .... Voksne mennesker som jobber som politi som faktisk lar seg provosere av en 15 år gammel jente for så å faktisk bruke vold mot jenta. Er jo helt utrolig... jaaaa, men du. Hu kalte de jo feite griser da ... Herrgud, da er det jo ikke rart i at hu fikk bank ... Det er sant nok det i følge VG, men det gir ikke de rett til å gyve løs på hu på den måten. Uansett hvor sleivkjefta hu er. Ironi er vanskelig å oppfatte på internett. Endret 1. mars 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 hehe, det var ment som ironi. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Hva er målgruppa? Idioter? Black people. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Helvetes Miljøagentene og deres satans flashbanner med veslevoksne drittunger som ser på deg. ARGH! Har klart meg uten uten flashblocker til nå. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Jeg blir litt oppgitt når jeg ser rånere på 21 år som ikke klarer å sette komma på de enkleste steder eller skrive riktig. Endret 1. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Hva med ikke-rånere, er de unnskyldt? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 At dette er vinterferiens siste dag. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har en lillebror på 10 år. Han fikk seg mobiltelefon til jul, og jeg kjenner jeg hater den telefonen mer enn noe annet. Han går og spiller av sånne drittsanger og melodier hele tiden. Slutter aldri. Samma drittan dag ut og dag inn. Nå har han fått seg den melodi grand prix-sangen på mobilen. Den Fairytale-greia. Sangen er kvalm og ekkel. Nå har han spilt av den sangen i 4 dager uten stopp. Han kommer inn på rommet mitt 9 om morgenen og spiller den av. jeg har ved flere anledninger prøvd å overtale mamma og pappa til å ta den fra han, men de orker ikke. Nå sitter den drittsangen fast i hodet mitt. Klarer ikke å få den ut. Og forferdelige fela. Har lyst å løpe på en eller annen vegg, men hva hjelper vel det. Håper guttungen går lei av sangen snart. Den daglige dosen av deng, som alle småbrødre har krav på burde hjelpe? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg irriterer meg over alle de idiotiske gruppene på facebook: "Ned med bensinprisen", "ja til døgnåpent alkoholsalg", "nei til islamisering av norge", "hold utestedene åpne lenger", "blablabla".. Har ikke folk andre viktigere ting å bry seg om? Herregud.. Tror folk det er så enkelt? Ja, la oss bare trykke opp mer penger, bare sett ned prisen på bensin.. HUFF Enig. Og det var irriterende nok med den jævla brusen. For en god stund siden var det jo dette med "Urge på 1.5-liters flaske". Alle prata om det på skolen, og var helt i hundre. Dagen etter det kom i butikken var det ingen som snakka om det en gang. Sikkert ingen i klassen som kjøpte det i det hele tatt. Folk synes vel bare det var "kult" at facebook-effekten slo til. FY FAEN SÅ TEIT ---- Store boblejakker som er helt ute av proporsjon med resten av klærne har tatt helt over. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FY FAEN I HELVETE. Overhørte en samtale av en jævla idiot på bussholdeplassen her en gang. Han stod å snakka med noen lame fjortisjenter og prøvde å være tøff. "Håper ikke bestefar dør før konfirmasjonen min, vil jo ha penger. Men jeg får jo arv uansett da." Så utrolig ondt sagt, skulle ønske besteforeldra hans fikk vite det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Min bror irriterer meg, makan til sliten fyr. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 At dette er vinterferiens siste dag. Jeg har vinterferie nå jeg Mohahahahahahahahahaha. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Opp halv seks i morra for å rekke bussen. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hva med ikke-rånere, er de unnskyldt? Yes. Store boblejakker som er helt ute av proporsjon med resten av klærne har tatt helt over. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FY FAEN I HELVETE. ja, faen og stygt det er når jentene har tights og boblejakke, ser ut som de har drit små bein, men har ekstremt velltrent overkropp. Endret 1. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Tights på jenter med fine rumper er et av menneskets største underverker. Synes foresten det er litt småirriterende at enkelte band ikke finnes på Spotify. Endret 1. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Min bror irriterer meg, makan til sliten fyr. Me too. Min bror er en innpåsliten drittunge. For noen dager kom han inn på rommet mitt klokka 3 om natta... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Tagging av venner i dette bildet på facebook irriterer ræva av meg for tiden. Ikke fordi jeg er blitt tagget selv, men fordi jeg i "taggede venner" har 10 slike på rekke og rad nå. Ikke så forferdelig interessant for meg å se om mine venner er tagget som "the hungry one", eller "the pimp" Å herre gud. Jeg er blitt tagget. Som "the geek" Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hehehe, jeg så det ! Du får fjerne taggen. En teit ting som kanskje ikke er irriterende, men noe av det værste jeg vet; Jeg er ute å går på feks senteret, og imot kommer det en person som jeg egentlig ikke gidder å hilse på. Og noen vet jeg ikke om jeg skal hilse på en gang? Vi er kjente, men ikke akkurat bestier. Hva gjør man da, liksåm. Jeg synes det er så frustrerende Som oftes stikker jeg inn på nærmeste butikk. Endret 1. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Å herre gud. Jeg er blitt tagget. Som "the geek" Det ble jeg også Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Da bare nikker man og smiler litt, Turtlis. Jeg har den uvanen at jeg stirrer helt til jeg får øyekontakt, ser sikkert teit ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg