Korka Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Altså, "Nei til islamisering av Norge" er jæævlig viktig. Vil du bo i et Norge fylt med muslimske normer og lover, og i tillegg religiøse lover som går utover det norske folk, uansett religion? Nei, det vil du ikke... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg irriterer meg over alle de idiotiske gruppene på facebook: "Ned med bensinprisen", "ja til døgnåpent alkoholsalg", "nei til islamisering av norge", "hold utestedene åpne lenger", "blablabla".. helt enig, selv om det er noen ting som du kan få til på facebook, så betyr det ikke at du kan få til alt selv om du lager en gruppe. Tror ikke bensinprisene blir satt ned pga en facebook gruppe får å si det sånn. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Plutslig fikk jeg lyst på øl, ja.. tar på meg jakka og smiler :!: Helt til jeg skjønner at det er laurdag her på berget og det e ichje lov å selja fandes brygg etter mørkets frembrudd Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 da kontakter du en kamerat som du er sikker/vet har noe alkoholholdig i huset. kan du sikkert få noe godsaker der. har et lite vors før dere drar til byen. der kan du kjøpe drikke etter mørkets frembrudd;) Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg irriterer meg over alle de idiotiske gruppene på facebook: "Ned med bensinprisen", "ja til døgnåpent alkoholsalg", "nei til islamisering av norge", "hold utestedene åpne lenger", "blablabla".. Har ikke folk andre viktigere ting å bry seg om? Herregud.. Tror folk det er så enkelt? Ja, la oss bare trykke opp mer penger, bare sett ned prisen på bensin.. HUFF De som er mest irriterende er "Senk aldersgrensen på førerkort" og "Senk alderen for kjøp av alkohol". Hva er det de tror? At politikerne endelig kommer til å skjønne at ungdom vil kjøre bil og drikke alkohol før de blir 18, og derfor gjør det lovlig? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Altså, "Nei til islamisering av Norge" er jæævlig viktig. Vil du bo i et Norge fylt med muslimske normer og lover, og i tillegg religiøse lover som går utover det norske folk, uansett religion? Nei, det vil du ikke... Hva er denne islamiseringen da? Hvis de skal integreres i samfunnet må de jo få ha egne kirker og få lov til å kle seg som de vil. Selv om det er lov med hijab i politiet betyr ikke det at VI må gå med de, men at de som ønsker det skal få lov. De lærer seg norsk, men samtidig må de få opprettholde de delene av sin kultur som de vil. Hvis du som norsk flyttet til Tyrkia ville du satt pris på å for eksempel få mulighet til å gå på en norsk skole der.. On topic: Irriterer meg over penger.. de brukes opp for fort.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg irriterer meg over alle de idiotiske gruppene på facebook: "Ned med bensinprisen", "ja til døgnåpent alkoholsalg", "nei til islamisering av norge", "hold utestedene åpne lenger", "blablabla".. helt enig, selv om det er noen ting som du kan få til på facebook, så betyr det ikke at du kan få til alt selv om du lager en gruppe. Tror ikke bensinprisene blir satt ned pga en facebook gruppe får å si det sånn. Synes det er idiotisk selv med sånne grupper, men den islamiserings gruppa, den opplyser jo folk om hva som skjer, så jeg er sikker på at den ikke er rettet slik at staten skal gjøre noe med det. Bare for å opplyse folk... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Altså, "Nei til islamisering av Norge" er jæævlig viktig. Vil du bo i et Norge fylt med muslimske normer og lover, og i tillegg religiøse lover som går utover det norske folk, uansett religion? Nei, det vil du ikke... Hva er denne islamiseringen da? Hvis de skal integreres i samfunnet må de jo få ha egne kirker og få lov til å kle seg som de vil. Selv om det er lov med hijab i politiet betyr ikke det at VI må gå med de, men at de som ønsker det skal få lov. De lærer seg norsk, men samtidig må de få opprettholde de delene av sin kultur som de vil. Hvis du som norsk flyttet til Tyrkia ville du satt pris på å for eksempel få mulighet til å gå på en norsk skole der.. On topic: Irriterer meg over penger.. de brukes opp for fort.. Har jeg flyttet til et annet land, har jeg gått på deres skole og lært deres språk. Såklart har jeg holdt mitt eget språk og kultur.. Men jeg lar det ikke gå utover andre. Selv om en muslim går på en norsk skole, så trenger de ikke servere Falafel i kantina for den ene eleven.. Du skjønner hva jeg mener. Er det mer du vil diskutere, tar vi det over PM. Blir alt for mye OT. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 ON TOPIC: holdningen til Korka irriterer meg nå.. (sry) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) SLIguy: Nå var jeg ute i går så det frister ikke. Faen det er jo helt idioti på rockestedene, mange aggressive menn som burde fått en depot-tabbiss av antabus som varer livet ut Endret 28. februar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg har en lillebror på 10 år. Han fikk seg mobiltelefon til jul, og jeg kjenner jeg hater den telefonen mer enn noe annet. Han går og spiller av sånne drittsanger og melodier hele tiden. Slutter aldri. Samma drittan dag ut og dag inn. Nå har han fått seg den melodi grand prix-sangen på mobilen. Den Fairytale-greia. Sangen er kvalm og ekkel. Nå har han spilt av den sangen i 4 dager uten stopp. Han kommer inn på rommet mitt 9 om morgenen og spiller den av. jeg har ved flere anledninger prøvd å overtale mamma og pappa til å ta den fra han, men de orker ikke. Nå sitter den drittsangen fast i hodet mitt. Klarer ikke å få den ut. Og forferdelige fela. Har lyst å løpe på en eller annen vegg, men hva hjelper vel det. Håper guttungen går lei av sangen snart. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg kom på noe nytt.. Fairytale-roll!? :O Rick-roll for Norwegians Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) yey, tok et helt nytt sokkepar i dag, og nå er det hull i de. Greit at sokker blir slitt, og at jeg ikke legger hele lønna mi i de. Men hadde forventa at de holdt i mere enn 1 dag. Endret 1. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Jeg irriterer meg over føtter når folk tar bilder av interiøret i bilen sin.. OG jeg irriterer meg over at en god del (bil)tuneller jeg vet om er malt i en lys sølvfarge på veggene, og kullsvart i taket, uten at jeg vet grunnen. Endret 1. mars 2009 av Insty Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=537210 .... Voksne mennesker som jobber som politi som faktisk lar seg provosere av en 15 år gammel jente for så å faktisk bruke vold mot jenta. Er jo helt utrolig... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Ja, det er rimelig kvalmt. :/ Hu sparker en sko på leggen til han ene og han svarer med å bruke vold? Jeeheez! Endret 1. mars 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 "Girlfriends" på tvnorge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 tror ikke du er målgruppen den serien er ment på heller da. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Hva er målgruppa? Idioter? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=537210 .... Voksne mennesker som jobber som politi som faktisk lar seg provosere av en 15 år gammel jente for så å faktisk bruke vold mot jenta. Er jo helt utrolig... jaaaa, men du. Hu kalte de jo feite griser da ... Herrgud, da er det jo ikke rart i at hu fikk bank ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg