Grand Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Må nesten få lov til å bruke ordet LOL her, fikk lattis når jeg så på den bruktbilen. Endret 27. februar 2009 av Sno Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Irriterer meg fortsatt over at Død Snøs tagline "Ein, zwei, die!" er ukorrekt tysk... og DET irriterer meg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 MAUR PÅ ROMMET?! Gjett hvem som skal ut i boden og hente alt av insektsfarlige kjemikalier han kommer over for så å helle dem ut utenfor soveromsvinduet sitt? Du skal fint få lov til å sove alene nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 A-hem. Det var faktisk bare snakk om et par maur i vinduskarmen, men jeg har en tendens til å være nazi når det kommer til akkurat insekter på soverommet, frøken. De er borte nå og utsida er sterilisert, så du trenger ikke være redd lenger. Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Jeg irriterer meg over at jeg er 16år og ikke har generell studiekompetanse Endret 27. februar 2009 av fuzzyboots Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg irriterer meg over at jeg er 16år og ikke har generell studiekompetanse Finnes det noen 16'åringer som har studiekompetanse da? Jeg var 18 da jeg fikk min, og jeg kunne ikke fått den tidligere med mindre jeg hadde hoppa over ett år eller to på skolen i løpet av oppveksten... Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Finnes det noen 16'åringer som har studiekompetanse da? Jeg var 18 da jeg fikk min, og jeg kunne ikke fått den tidligere med mindre jeg hadde hoppa over ett år eller to på skolen i løpet av oppveksten... Aner ikke, men jeg irriterer meg over at jeg ikke får studere ved universitet før om 2 år... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg irriterer meg stadig over "the oneness" som mange raller om er THE SHIT, forbanna gnåling om kraften i nuet. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Irriterer meg fortsatt over at Død Snøs tagline "Ein, zwei, die!" er ukorrekt tysk... og DET irriterer meg Kanskje fordi det er et ordspill? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Det heter "eins", "zwei", "drei", "vier", "fünf", "sechs", "sieben", "acht", "neun" og "zehn". Altså er det ikke det engelske ordet "die" vi reagerer på, det er at man ikke har klart å stave "eins" riktig. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Irriterer meg fortsatt over at Død Snøs tagline "Ein, zwei, die!" er ukorrekt tysk... og DET irriterer meg Kanskje fordi det er et ordspill? Igjen så tenker jeg ikke på bestemt form entall hunkjønn "die" som "kunne" ha vært feil... jeg tenker på at ein er feil, det heter eins.. Man skal ikke bruke ein som tallord, men som ubestemt form entall hankjønn/intetkjønn... ble litt komplisert, men prøv å forstå det. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Ahhh.. da beklager jeg. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 hihi... går så bra så Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-p...hp?artid=537126 Jaja, lov å prøve seg. Endret 28. februar 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-p...hp?artid=537126 Jævla religiøse fitteskalle. "Jenter og gutter bør ikke være lettkledde sammen" Lever de i Norge, må de finne seg i reglene og normene vi har i Norge, det ekke vi som skal forme oss etter dem. Endret 28. februar 2009 av Sno Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Var litt mer vennlig enn jeg trodde Lønner seg å lese litt nøyere. Endret 28. februar 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg irriterer meg av at Norge blir "snik"-islamisert.. Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg irriterer meg over dumsnille NAV Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 "Masse glad i deg!!" Gwah Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg irriterer meg over alle de idiotiske gruppene på facebook: "Ned med bensinprisen", "ja til døgnåpent alkoholsalg", "nei til islamisering av norge", "hold utestedene åpne lenger", "blablabla".. Har ikke folk andre viktigere ting å bry seg om? Herregud.. Tror folk det er så enkelt? Ja, la oss bare trykke opp mer penger, bare sett ned prisen på bensin.. HUFF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg