Dr. Mobius Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg bare tuller med deg, pus. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Innleveringssystemer på hjemmeeksamen som ikke fungerer som det skal, tre forskjellige kildemaler å skulle foholde seg til, informasjon i siste liten, og folk som ikke er på kontoret når jeg skal få kandidatnummer... Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Å stå opp tidlig. Å gå i klasse med bare jenter som synger justin timberlake og backstreet boys hele dagen. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Epsilon-delta definisjon: La a være et punkt i definisjonsmengden til f. Vi sier at f er kontinuerlig i a dersom det for hver ε > 0 finnes en δ > 0 slik at | f(x) − f(a) | < ε når | x − a | < δ og x ligger i definisjonsmengden til f. Funksjonen f kalles kontinuerlig dersom f er kontinuerlig i alle punkt i definisjonsmengden. 7439516[/snapback] Og da er det på sin plass med verdens tørreste humor: La ε < 0. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Noe som irriterer utrolig mye for tiden er alle data nybegynnere her inne som syter/hviner for ingenting...De lager en tråd, skriver minst mulig og at andre skal gjøre grunnjobben for de..Ja vi er her for å hjelpe hverandre med ting og tang men det må da være grenser hvor hjelpeløs og hjernedød enkelte er altså...Jeg skal ikke sitere noen bestemte...et kanske dårlig eksempel men "datamaskinen min er slått på men ingenting skjer på skjermen, også lager de en haug med identiske tråder og spør "oss" om han bør oppgradere maskinen eller spør "oss" hvor han finner drivere til maskinen sin uten å skrive ned informasjon om maskinvaren sin..Og når man har spurt vedkommende flere ganger og mange poster senere så finner de selv ut at de har glemt å slå på dataskjermen.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Irriterer meg noe jævlig over sendetiden på Carnivàle på NRK2. Får det aldri med meg. Faen ta! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 /-\¨|¨ |\|0€|\| ¨|¨|20|2 |)€¨|¨ €|2 $/*\ |<\_/|_¨|¨ /*\ $|<|2|\/€ |*/*\ |)€|\||\|€ |\/|/*\¨|¨€|\| €|2 ||2|2|¨|¨€|2€|\||)€! §/*\|2 }0 ||<|<€ /-\|\||\| /*\ $€ |-|\//-\ $0|\/| $¨|¨/*\|2 |)€|2 €|\|§/-\|\|§! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor At noen tror det er kult å skrive på denne måten! Går jo ikke ann å se hva som står der engang Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Folk som legger på uten å si hadet (til tross for at jeg allerede har sagt det). Folk som virkelig tror de kjenner reglene bedre enn oss (som om vi virkelig gidder ringe folk manuelt fra en telefonkatalog, huh?). Folk som på død og liv ikke klarer si "Samme til deg" el. når man sier "ha en fin dag" el. Arg. (Ja, jeg er telefonselger ) Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) telefonselgere! (ja jeg avviser høflig) Endret 6. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Og da er det på sin plass med verdens tørreste humor:La ε < 0. 7441668[/snapback] Nei, vi er på plass med eksamensforberedelser. Jeg har nok utviklet ε-δ-allergi. Jeg er også irritert over språkbruken til Tom Lindstrøm, makan til tørrvittig fyr skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) telefonselgere! (ja jeg avviser høflig) 7443283[/snapback] Nemlig. Det er ingen grunn til å begynne med personangrep. (På tlf, altså..) Endret 6. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Folk som legger på uten å si hadet (til tross for at jeg allerede har sagt det).Folk som virkelig tror de kjenner reglene bedre enn oss (som om vi virkelig gidder ringe folk manuelt fra en telefonkatalog, huh?). Folk som på død og liv ikke klarer si "Samme til deg" el. når man sier "ha en fin dag" el. Arg. (Ja, jeg er telefonselger ) 7443259[/snapback] Jeg smårriterer meg over søte jenter som ikke tar telefonen *host* Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 telefonselgere! (ja jeg avviser høflig) Begynner å bli mektig lei av de også...Sier bare ikke interessert..klikk... Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Og da er det på sin plass med verdens tørreste humor:La ε < 0. 7441668[/snapback] Nei, vi er på plass med eksamensforberedelser. Jeg har nok utviklet ε-δ-allergi. Jeg er også irritert over språkbruken til Tom Lindstrøm, makan til tørrvittig fyr skal man lete lenge etter. 7443292[/snapback] Alle utvikler vel kanskje et snev av ε-δ-allergi etter en stund. Og Tom Lindstrøm er definitivt noe for seg selv. Meeeeeget irriterende til tider når man skal prøve å få med seg alt. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Att det har regnet konstant i over en måned her nå...trenger sol...."depp"... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg smårriterer meg over søte jenter som ikke tar telefonen *host* 7443390[/snapback] *ikke skjønne hva du prater om* telefonselgere! (ja jeg avviser høflig) Begynner å bli mektig lei av de også...Sier bare ikke interessert..klikk... 7443787[/snapback] Sier du ikke hadet? Lenke til kommentar
@ir Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Irirterer meg svært over håret mitt. Det går rett og slett ikke an å fikse det. Og hvem gidder å bruke timer på håret hver morgen? ...Ahh, må klippe meg snart. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 At Posten ikke takler å kjøre telefonen min 4 ekstra mil i dag sånn at jeg kunne fått den i dag. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) telefonselgere! (ja jeg avviser høflig) 7443283[/snapback] Nemlig. Det er ingen grunn til å begynne med personangrep. (På tlf, altså..) 7443301[/snapback] Av og til er det kanskje på sin plass med personangrep også Eller blir alle telefonselgere fortlt akkurat hva de skal si? Har blitt lurt trill runt noen ganger. En gang ringte det en og sa han hadde hørt om bandet jeg spillte i og la ut en masse om diverse interessante ting. Jeg tenker at "yes! nå skjer det noe!", men plutselig sier fyren: Interessert i å kjøbe "musikkblad"? Det irriterer meg grenseløst. Men klart jeg avslår høflig og sier hade, men så er det jo de telefonselgerene som legger tvert på når de hører "ikke interessert" og da. Forferdelig irriterende Endret 7. desember 2006 av Øssa Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det syns jeg da på ingen måte. Personangrep som er såpass lavmål som de vi får er aldri på sin plass. Skjelle ut folk en ikke kjenner og aldri har prata med før er lavmål. Ja, jeg driter i om de skal selge dere noe, fortsatt helt ute på viddene. At folk legger på uten å si noe er Vanlig høflighet skader ingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg