Underpants Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Hvor er det blitt av avataren din Linn_Christin? Ingen avatarer visast pga. problem med forumet. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Jo de fleste vises her.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Då er du heldig. Mange har problem med avatarane no og kom seg ikkje ein gong inn på forumet i stad. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 At jeg ikke klarer å ta en 100% avgjørelse på om jeg skal søke Økonomi og Samfunnsfag eller Realfag som første valgt til VG2 Velg realfag, om du er i tvil er det det eneste fornuftige å gjøre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Hvem er hvem! 80% av identiteten er jo avatar, nick er bare en bekreftelse. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Har ikke noen problemer med avatar o.l jeg... En ting som irriterer meg grenseløst: Broren min Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 jeg har alle avatarer...men siden jeg må irritere meg over noe så sier jeg de nye rosa reklamene! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 jeg har alle avatarer...men siden jeg må irritere meg over noe så sier jeg de nye rosa reklamene! Hvor er de? (reklamene) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 'Hopp til kategori' funksjonen er fullstandig håpløs og burde fjernes umiddelbart! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Sorry, your account has been locked due to an excessive number of failed login attempts within a defined period. Your account will automatically be unlocked in 14 minutes Bare stress å ha mange forskjellige kontoer overalt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Var ei på bussen i dag med koss UTENPÅ lua! Gjett om det var høyt... Kunne jo faktisk høre melodien og sånt, ikke bare støy. Wtf for en musikk. Sakte techno, med helt raserte synthesized vokaler, med noe tremolo-aktig effekt. Melodiene var så uffattelig elendige... Og alt repeata 20 ganger minst. Det var samme jævla takta gjennom hele sangen, og dette gjaldt for hver sang. Stakkar gamle damen som satt ved siden av. Endret 27. februar 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Hu syntes vel det var kult da. Irriterer meg fortsatt over folk som ikke får gjort ting. Jeg gidder ikke minne folk på det samme tyve ganger. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Sorry, your account has been locked due to an excessive number of failed login attempts within a defined period. Your account will automatically be unlocked in 14 minutes Bare stress å ha mange forskjellige kontoer overalt. "Login failed! Your IP is banned!" Jeg er så enig så enig, hater å glemme passord til accounter. Det verste er at jeg er sprengsikker på at jeg tastet det riktige passordet også, og så ender det opp med å få en IP-ban Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Hu syntes vel det var kult da. Irriterer meg fortsatt over folk som ikke får gjort ting. Jeg gidder ikke minne folk på det samme tyve ganger. Ja, er det ikke drittkult da. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 nok en kjedelig dritthelg i møte. 2 måneder til eksamensuka ved uio.......jippi. 2 måneder med søvnløse netter med en finfin kombinasjon av faglitteratur og oppgaver. paracet og sjokomelk til jeg spyr. ja,jeg gleder meg som en unge før julaften. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 MAUR PÅ ROMMET?! Gjett hvem som skal ut i boden og hente alt av insektsfarlige kjemikalier han kommer over for så å helle dem ut utenfor soveromsvinduet sitt? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Udugelige belter! Beltespennen sitter ikke skikkelig fast, så når man skal stramme beltet så popper den av! Nytter ikke å sette den fast igjen umiddelbart, eneste løsningen er å klippe en bit av beltet for så å sette den fast igjen. Arrrggghhh... Gjenta dette x10 Endret 27. februar 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Kjøp nytt? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg er 100% enig med deg der, Bruktbilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg