Nostalgisk Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 det er ikke tull. her kan jeg ikke spille med noe høyere lyd enn 10% med bassen sterkt redusert. selv da er det på kanten til hva som er for høyt. det er dårlig isolerte vegger her med andre ord. så ja, jeg vil også ha et lite rom hvor jeg kan spille musikk uten å bekymre meg om at jeg plager noen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Det skulle seriøst vært noen byggetekniske forskrifter om det. Støymålinger og grenser osv. Vet om MANGE som sliter med dette hver eneste dag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 JA. Herregud. Det er et lite mareritt hver gang huseier har fest. Lenke til kommentar
Gnurpen Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Irriterer meg når folk kommenterer på engelsk på videoer på youtube hvor det snakkes norsk. For det første kommer det aldri til å være en eneste engelsk person som ser videoen, og hvis det mot all formodning skulle skje så har ikke personen sjans til å forstå det norskengelske søppelet personen har skrevet. For det andre så.. øh.. nei, det var visst alt. "fleksnes is a genius!!!! if u dont understand the humor ur dumb!!" Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Også Norske som kommenterer Norske videoer, og skriver engelsk, hvor engelsken er fullt av skrivefeil! Lenke til kommentar
Gnurpen Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 det var det jeg prøvde å komme frem til Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Kvinner som går med tunika og et SVÆRT belte, som overhodet ikke trenger å være der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 At TvNorge påstår at alle elsker Ylvis sin humor. Som er rein løgn. Ler heller av feite barn som faller over en litt feitere barn.(jeg ler ikke av feite barn, bare så det er sagt) Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Kjærestepar som sier at dem "elsker" hverandre etter å ha vært sammen i 2-3 uker, herregud, ordet "elske" har liksom ingen mening lenger. Trist. Enig, ivertfall når ene parten av paret sier det etter tre knappe deiter\møter\whatchamacallit En jeg kjenner hadde "elsker deg jenta mi, du er verdens beste kjæreste <3 <3 <3" i nicket på MSN. Jeg spurte hvor lenge de hadde vært sammen. 1 dag, og de hadde møttes på nettet. Priceless. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Kjærestepar som sier at dem "elsker" hverandre etter å ha vært sammen i 2-3 uker, herregud, ordet "elske" har liksom ingen mening lenger. Trist. Enig, ivertfall når ene parten av paret sier det etter tre knappe deiter\møter\whatchamacallit En jeg kjenner hadde "elsker deg jenta mi, du er verdens beste kjæreste <3 <3 <3" i nicket på MSN. Jeg spurte hvor lenge de hadde vært sammen. 1 dag, og de hadde møttes på nettet. Priceless. Hahahaha. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Slikt er jo bare søtt. Du kan ikke gjøre annet enn å le av det Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Han er i tillegg 18 (snart 19) år. Jeg kan ikke fatte meg på enkelte mennesker. Til hans forsvar har han aldri hatt kjæreste før, det kan jo være lett å slippe ut alle gleden når man endelig får seg sin første. Ketshup-effekt Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Kjærestepar som sier at dem "elsker" hverandre etter å ha vært sammen i 2-3 uker, herregud, ordet "elske" har liksom ingen mening lenger. Trist. Enig, ivertfall når ene parten av paret sier det etter tre knappe deiter\møter\whatchamacallit En jeg kjenner hadde "elsker deg jenta mi, du er verdens beste kjæreste <3 <3 <3" i nicket på MSN. Jeg spurte hvor lenge de hadde vært sammen. 1 dag, og de hadde møttes på nettet. Priceless. Genialt sagt xD Er så lei av at ordet elske blir slengt rundt i hytt-å-pine! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Ingenting er mer irriterende enn mennesker med koss-headset på bussen. Spesielt når de hører på søppel Cascada-ish techno. Praise! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Som om jeg skulle ha sagt det selv, Zeüs. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Tagging av venner i dette bildet på facebook irriterer ræva av meg for tiden. Ikke fordi jeg er blitt tagget selv, men fordi jeg i "taggede venner" har 10 slike på rekke og rad nå. Ikke så forferdelig interessant for meg å se om mine venner er tagget som "the hungry one", eller "the pimp" Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Slenger meg på den Linn _Christin Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 At jeg ikke klarer å ta en 100% avgjørelse på om jeg skal søke Økonomi og Samfunnsfag eller Realfag som første valgt til VG2 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Hvor er det blitt av avataren din Linn_Christin? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) At jeg ikke klarer å ta en 100% avgjørelse på om jeg skal søke Økonomi og Samfunnsfag eller Realfag som første valgt til VG2 Hadde det dilemmaet til VG3, men endte opp med å ta Samfunnsfag. Aldri i livet om jeg tar Fysikk 2. Hvor er det blitt av avataren din Linn_Christin? Noen stjeler avaterene våre! :O Endret 26. februar 2009 av phoNte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg