Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg når folk kommenterer på engelsk på videoer på youtube hvor det snakkes norsk. For det første kommer det aldri til å være en eneste engelsk person som ser videoen, og hvis det mot all formodning skulle skje så har ikke personen sjans til å forstå det norskengelske søppelet personen har skrevet. :D For det andre så.. øh.. nei, det var visst alt. :)

"fleksnes is a genius!!!! if u dont understand the humor ur dumb!!"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

At TvNorge påstår at alle elsker Ylvis sin humor. Som er rein løgn.

Ler heller av feite barn som faller over en litt feitere barn.(jeg ler ikke av feite barn, bare så det er sagt)

Lenke til kommentar
Kjærestepar som sier at dem "elsker" hverandre etter å ha vært sammen i 2-3 uker, herregud, ordet "elske" har liksom ingen mening lenger. Trist.

Enig, ivertfall når ene parten av paret sier det etter tre knappe deiter\møter\whatchamacallit

En jeg kjenner hadde "elsker deg jenta mi, du er verdens beste kjæreste <3 <3 <3" i nicket på MSN. Jeg spurte hvor lenge de hadde vært sammen. 1 dag, og de hadde møttes på nettet. Priceless.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Kjærestepar som sier at dem "elsker" hverandre etter å ha vært sammen i 2-3 uker, herregud, ordet "elske" har liksom ingen mening lenger. Trist.

Enig, ivertfall når ene parten av paret sier det etter tre knappe deiter\møter\whatchamacallit

En jeg kjenner hadde "elsker deg jenta mi, du er verdens beste kjæreste <3 <3 <3" i nicket på MSN. Jeg spurte hvor lenge de hadde vært sammen. 1 dag, og de hadde møttes på nettet. Priceless.

Hahahaha.

Lenke til kommentar

Genialt sagt xD

Er så lei av at ordet elske blir slengt rundt i hytt-å-pine!

Lenke til kommentar
At jeg ikke klarer å ta en 100% avgjørelse på om jeg skal søke Økonomi og Samfunnsfag eller Realfag som første valgt til VG2

Hadde det dilemmaet til VG3, men endte opp med å ta Samfunnsfag. Aldri i livet om jeg tar Fysikk 2.

Hvor er det blitt av avataren din Linn_Christin? :(

Noen stjeler avaterene våre! :O

Endret av phoNte
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...