Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-141017
.

Irriterer meg noko grenselaust at eg sat og prøvde å fjerne ein flekk frå skjermen min ein god stund før eg forstod at det var punktumet ditt.

Hahahah :D Eid. :'D

Lenke til kommentar

skar meg akkurat med kniv. kuttet ble ganske dypt,men slipper å sy ser det ut som.

nei,dette var ikke noe emo stunt. dette var et hendelig uhell pga en av fjordlands ferdigretter hvor posen var vrang og en skarp kniv måtte til. posen er åpnet og maten er spist,men fingeren fikk et brukbart risp.

veldig kjedelig og irriterende..........faen!

Lenke til kommentar

Hva skjer med de teite mobiltjeneste reklamene? for eksempel "det ser ut som det 220volt i den!" "send volt til 2200" eller slik xray sak, ooh du kan late som du ser igjen klærne til folk...

Og one call reklamen er også utrolig dårlig, og plagsom. AA, gå vekk reklamer -.-

Lenke til kommentar
Det irriterer meg at Turtlis ga meg skikkelig lyst på bananmilkshake, særlig når jeg hverken har bananer eller is. :no:

Ååh.. beklager. Skal jeg gjøre det godt ved å be deg på en milkshake, hvis du er i Krsund en gang? :)

Min er sykt god!

Det er en date.

Endring:

Helt enig Twinkle! "Ingen tør å nærme seg mobilen din når det ser ut som om det går 220 VOLT i den!" - jeg holder på å dø av latter hver gang.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
skar meg akkurat med kniv. kuttet ble ganske dypt,men slipper å sy ser det ut som.

nei,dette var ikke noe emo stunt. dette var et hendelig uhell pga en av fjordlands ferdigretter hvor posen var vrang og en skarp kniv måtte til. posen er åpnet og maten er spist,men fingeren fikk et brukbart risp.

veldig kjedelig og irriterende..........faen!

Det dumme er at det er på fingrene. Man klarer ikke å ignorere det..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Kjærestepar som sier at dem "elsker" hverandre etter å ha vært sammen i 2-3 uker, herregud, ordet "elske" har liksom ingen mening lenger. Trist.

Enig, ivertfall når ene parten av paret sier det etter tre knappe deiter\møter\whatchamacallit

Lenke til kommentar

Leieboern liker dansebandmusikk. :( Da får jeg svare med Slayer :devil:

Forresten hun passet tydeligvis barnebarna sine natt til i dag (onsdag). De bråkte så jævlig i morges at jeg våknet og måtte gå opp på gjesterommet på loftet for å sove videre.

Dermed har jeg lydisolerng som pri 1 den dagen jeg kjøper/bygger/mekker hus. Det kan ikke vurderes høyt nok. Jeg skal ha i hvert fall et rom i mitt fremtidige hus der det er så godt lydisolert at man kan stå på utsiden av døra og rope det man klarer uten at de på innsiden hører et kvekk, og motsatt. Tenk å kunne spille den musikken man vil nårti man vil, så høyt man vil, helt uforstyrret. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...