Hyperio Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Oi, en gravstøtte. Hvorfor klarer ikke folk som tror på alt slags BS å komme opp med et ordentlig bilde når de endelig skal bevise at det finnes? Enten er det tatt med et VGA-kamera på 300 meters avstand eller så er det ett eller annet som gjør at de aldri klarer å få et bilde som fjerner all tvil om at fenomenet virkelig eksisterer. Merkelig ... "Nei, du vet UFOen fløy så fort unna at dette er det beste bildet jeg fikk." Ahh Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Jenter som tekster: "Kan jeg spørre deg om noe?" Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 "Best før: Se datostempling." HVORFOR ikke bare plassere datostemplinga der hvor det faktisk står "Best før" så man slipper å snurre rundt på embalasjen og leite! Itillegg ser datostemplinga alltid ut som noe annet enn nettopp en datostempling fordi det gjerne er skrevet slik "020909" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Fullstendig enig, Tremolo. At vaskemaskina vår døde i det jeg var halvveis gjennom klesvasken min, irriterer meg. Den begynte å lage rare lyder i det huseier og jeg kom inn døra, han sa den lagde rare lyder fordi jeg hadde for mye klær i, gpp tenker jeg, men tar nå ut halvparten, samme lydene. Fjerner alle klær, samme lydene før den ikke ville mer. Huseier kan ikke fikse det før tidligst i morra for han var på vei sørover fordi han sku på fest, jeg har nå en drøss med våte skjorter og boksere liggende i ei bøtte og aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg har ingen rene skjorter heller, faenfaenfaen >< Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Tapp i ei bøtte eller en balje med varmt vann, hell litt vaskepulver i, og vask noen skjorter for hånd Irriterer meg over drittværet. Snø - regn - snø - regn- Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Er så dritt lei av å forsove meg! Tror ensten jeg trenger hjelp snart. JEg våkner alltid rundt 12-3tiden uten å ha hørt en døyt av vekkerklokka. Drit irriterende! Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Det irriterer meg at man ikke helt vet hvor man har Linn_Christin. Hun virker som en helt normal jente, og liker til og med å kle på små hunder søte klær. På bildets sitt ser hun ut som en slags mørk utgave av Paris Hilton, men så gjør forkjærligheten for PlayStation 3 og FarCry 2 meg fryktelig usikker på om hun faktisk er en sjarmerende jente eller en slags hybrid - halvt jente og halvt monster. Linn_Christin - kan du bekrefte eller avkrefte at du er normal? Endring: Leiligheten/huset ser forseggjort og fint ut, regner med å få bekreftet at hun er rimelig normal. Hva er egentlig normal, forresten? La til og fjernet noen småting, og byttet ut en "å" med "og". Endret 25. februar 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg sitter nå med min 3 (tredje) adapter til HP-laptopen! Arrrg, lag noe kvalitet jævla HP-Taiwaner-folk. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Ordenstall skal ha punktum etter seg. Altså heter det 3. (tredje) og 4. (fjerde). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Tapp i ei bøtte eller en balje med varmt vann, hell litt vaskepulver i, og vask noen skjorter for hånd Irriterer meg over drittværet. Snø - regn - snø - regn- Vel, vi har ei bøtte. Det er den jeg har klærne mine i, men vi har ingen baljer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Ordenstall skal ha punktum etter seg. Altså heter det 3. (tredje) og 4. (fjerde). Poenget var? Irritere meg? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Ta det i vasken, badekaret eller dusjen. Trenger ikke gjøre ting så forbanna vanskelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 De våte klærne mener du? Og så vaske de i bøtta? Ja, det går jo forsåvidt an ... Få se, tørketrommel og vaskemaskin død, nett og mikro maks ustabilt, det neste blir vel at kjøleskap og oppvaskmaskin dør, tett etterfulgt av komfyren og stekeovnen ... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Folk som sier de skal gjøre ting, men som aldri får det gjort. Så må jeg minne de på det 5 ganger, og hører 5 ganger at "åja! ja, skal gjøre det nå" - uten at det faktisk skjer. Nå skjønner jeg hvor irriterende foreldre må bli som ber kidsa gjøre ting hundre ganger. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Først nå, når flasken er nesten tom, ser jeg at det er konsentrert tøymykner. Ikke rart klærne har luktet rart da jeg har brukt kanskje 100xvanlig dose Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 "Best før: Se datostempling."HVORFOR ikke bare plassere datostemplinga der hvor det faktisk står "Best før" så man slipper å snurre rundt på embalasjen og leite! Itillegg ser datostemplinga alltid ut som noe annet enn nettopp en datostempling fordi det gjerne er skrevet slik "020909" Ja, det er irriterende, men dette er grunnen: Det er en maskin som faktisk stempler best før-datoen. Denne maskinen har mer vanskelig for å treffe inn på den mer forseggjorte teksten som ellers står. Dermed trenger den en egen plass. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Ordenstall skal ha punktum etter seg. Altså heter det 3. (tredje) og 4. (fjerde). Poenget var? Irritere meg? Ja, og å opplyse andre potensielle ordenstallmisbrukere. Endring: Endret 25. februar 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Det irriterer meg at man ikke helt vet hvor man har Linn_Christin. Hun virker som en helt normal jente, og liker til å med å kle på små hunder søte klær. På bildets sitt ser hun ut som en slags mørk utgave av Paris Hilton, men så gjør forkjærligheten for PlayStation 3 og FarCry 2 meg fryktelig usikker på om hun faktisk er det. Linn_Christin - kan du bekrefte eller avkrefte? Endring: Leiligheten/huset ser forseggjort og fint ut, regner med å få bekreftet at hun er rimelig normal. Hva er egentlig normal, forresten? Hehehe, hva er det jeg skal bekrefte? At jeg er en mørk utgave av Paris Hilton ? Jeg er ikke det da . Jeg er en helt vanlig jente som liker hundene mine, skytespill på ps3 og leiligheten min Og hvis jeg kjeder meg diskuterer jeg Og sånn for sikkerhets skyld, så bruker jeg ikke å ha klær på hundene mine til vanlig Irriterer meg at jeg er så sykt trøtt etter jobb for tiden, bare for å holde meg på topic:) Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Uff da, jeg leste ikke over innlegget mitt. Det var meningen at du skulle bekrefte at du var en helt normal jente uten automatvåpen under sengen og troll i skapet. Flott at du ikke dresser opp monstrene til vanlig, de er mye søtere uten klovnedrakt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine!? Fikk reklame i postkassa mi i dag, for ei ny "kebabshappe" som har åpnet i byen. Den heter DÅNER KING HUSET. Hva faen betyr DÅNER??? I menyen står det blant annet; DÅNER roll, mini DÅNER, iskender kebab-DÅNER, DÅNER middag. Kjørte forbi der i dag, og det stod "best i test" på vinduet. Litt rart å bli best i test, når det såvidt har åpnet. Best i hva da? Dårlig navn? Forferdelig Jeg dåner... Endret 25. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg