Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
jytjyjjtr.jpg

Oi, en gravstøtte. :ph34r:

Hvorfor klarer ikke folk som tror på alt slags BS å komme opp med et ordentlig bilde når de endelig skal bevise at det finnes? Enten er det tatt med et VGA-kamera på 300 meters avstand eller så er det ett eller annet som gjør at de aldri klarer å få et bilde som fjerner all tvil om at fenomenet virkelig eksisterer. Merkelig ...

"Nei, du vet UFOen fløy så fort unna at dette er det beste bildet jeg fikk." Ahh :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Best før: Se datostempling."

HVORFOR ikke bare plassere datostemplinga der hvor det faktisk står "Best før" så man slipper å snurre rundt på embalasjen og leite! Itillegg ser datostemplinga alltid ut som noe annet enn nettopp en datostempling fordi det gjerne er skrevet slik "020909"

Lenke til kommentar

Fullstendig enig, Tremolo.

At vaskemaskina vår døde i det jeg var halvveis gjennom klesvasken min, irriterer meg.

Den begynte å lage rare lyder i det huseier og jeg kom inn døra, han sa den lagde rare lyder fordi jeg hadde for mye klær i, gpp tenker jeg, men tar nå ut halvparten, samme lydene. Fjerner alle klær, samme lydene før den ikke ville mer.

Huseier kan ikke fikse det før tidligst i morra for han var på vei sørover fordi han sku på fest, jeg har nå en drøss med våte skjorter og boksere liggende i ei bøtte og aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg har ingen rene skjorter heller, faenfaenfaen ><

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at man ikke helt vet hvor man har Linn_Christin. Hun virker som en helt normal jente, og liker til og med å kle på små hunder søte klær. På bildets sitt ser hun ut som en slags mørk utgave av Paris Hilton, men så gjør forkjærligheten for PlayStation 3 og FarCry 2 meg fryktelig usikker på om hun faktisk er en sjarmerende jente eller en slags hybrid - halvt jente og halvt monster.

Linn_Christin - kan du bekrefte eller avkrefte at du er normal?

Endring:

Leiligheten/huset ser forseggjort og fint ut, regner med å få bekreftet at hun er rimelig normal. Hva er egentlig normal, forresten? :roll:

La til og fjernet noen småting, og byttet ut en "å" med "og".

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
"Best før: Se datostempling."

HVORFOR ikke bare plassere datostemplinga der hvor det faktisk står "Best før" så man slipper å snurre rundt på embalasjen og leite! Itillegg ser datostemplinga alltid ut som noe annet enn nettopp en datostempling fordi det gjerne er skrevet slik "020909"

Ja, det er irriterende, men dette er grunnen: Det er en maskin som faktisk stempler best før-datoen. Denne maskinen har mer vanskelig for å treffe inn på den mer forseggjorte teksten som ellers står. Dermed trenger den en egen plass.

Lenke til kommentar
Det irriterer meg at man ikke helt vet hvor man har Linn_Christin. Hun virker som en helt normal jente, og liker til å med å kle på små hunder søte klær. På bildets sitt ser hun ut som en slags mørk utgave av Paris Hilton, men så gjør forkjærligheten for PlayStation 3 og FarCry 2 meg fryktelig usikker på om hun faktisk er det.

Linn_Christin - kan du bekrefte eller avkrefte?

Endring:

Leiligheten/huset ser forseggjort og fint ut, regner med å få bekreftet at hun er rimelig normal. Hva er egentlig normal, forresten? :roll:

Hehehe, hva er det jeg skal bekrefte? At jeg er en mørk utgave av Paris Hilton ? Jeg er ikke det da . Jeg er en helt vanlig jente som liker hundene mine, skytespill på ps3 og leiligheten min :innocent: Og hvis jeg kjeder meg diskuterer jeg :devil: Og sånn for sikkerhets skyld, så bruker jeg ikke å ha klær på hundene mine til vanlig :)

Irriterer meg at jeg er så sykt trøtt etter jobb for tiden, bare for å holde meg på topic:)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine!?

Fikk reklame i postkassa mi i dag, for ei ny "kebabshappe" som har åpnet i byen.

Den heter DÅNER KING HUSET. Hva faen betyr DÅNER???

I menyen står det blant annet; DÅNER roll, mini DÅNER, iskender kebab-DÅNER, DÅNER middag.

Kjørte forbi der i dag, og det stod "best i test" på vinduet. Litt rart å bli best i test, når det såvidt har åpnet. Best i hva da? Dårlig navn?

Forferdelig :dontgetit:

Jeg dåner... :roll:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...