Grand Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Haha, at folk i det hele tatt tror på spøkelser nå er ganske bra gjort Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Spøkelser finnes! Ivertfall overnatutlige "ting"! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Tviler jeg på du. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Alt som er av spøkelser, synske, snåsamenn og ærlige politikerere er rent fjas. Fatter ikke at noen tror på slikt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 ingrid-bergman irriterer meg. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Halv-lillesøstera mi på 12 år som jeg fant ut at jeg hadde for noen måneder siden. Nå har ho fått tak i telefonnummeret mitt og maser om når jeg er på MSN hvis jeg ikke er pålogga. Og nå har ho begynt å sende nattameldinger hyppigere enn et nyforelska par og avslutter alltid siste meldinga med "Glad i deg:-)". Ikke det at det er noe galt for all del det er jo hyggelig, men jeg kjenner dem ikke jo. Vet ikke hvem dem er en gang. Til og med ikke den ekte faren min. Ikke at det er så veldig irriterende, men det kan bli litt for mye av det gode. Endret 24. februar 2009 av W202 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Sååå såå. Fyyyy, CypheroN. Jeg irriterer meg over at det er bløtt og klamt ute. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Halv-lillesøstera mi på 12 år som jeg fant ut at jeg hadde for noen måneder siden. Nå har ho fått tak i telefonnummeret mitt og maser om når jeg er på MSN hvis jeg ikke er pålogga. Og nå har ho begynt å sende nattameldinger hyppigere enn et nyforelska par og avslutter alltid siste meldinga med "Glad i deg:-)". Ikke det at det er noe galt for all del det er jo hyggelig, men jeg kjenner dem ikke jo. Vet ikke hvem dem er en gang. Til og med ikke den ekte faren min. Ikke at det er så veldig irriterende, men litt er det jo. Dæven, sykt å finne ut at du har søsken etter 12 år? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg irriterer meg over at alt som tidligere var snø ute nå er blitt sørpe. Blir jo klissbløt opp til knærne bare av å gå til skolen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 ingrid-bergman irriterer meg. Ingrid Bergman. ^^ Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Nei nå var du slem. Nice bilde btw Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Dæven, sykt å finne ut at du har søsken etter 12 år? Ja ho stod plutselig på trappa vår hjemme og spurte etter meg for noen måneder siden, men jeg går jo på skole i Bardufoss. Så ho og en annen gutt har visst kommet en gang i mellom og spurt etter meg. Det som er litt merkelig er at ho er ganske pågående og ikke så beskjeden (det hadde i hvertfall jeg vært). Så om det faktisk er hun som prøver å få kontakt eller om det er "noen bak" som prøver gjennom ho det vet jeg ikke. Det enkleste hadde vel bare vært å ta en telefon. Men nok OT Endret 24. februar 2009 av W202 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg var snill nå da, men.. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg blir så jævla forbanna når jeg ser folk som ikke har vett til å kle på seg skikkelig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Du oppfører deg som... morra mi Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Kanskje ho er det Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg blir så jævla forbanna når jeg ser folk som ikke har vett til å kle på seg skikkelig. Neinei; folk som driter med buksa på heter det der. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg blir så jævla forbanna når jeg ser folk som ikke har vett til å kle på seg skikkelig. HAHAHAHAH, hva FAEN er det han er kledd ut som? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 *bilde*Jeg blir så jævla forbanna når jeg ser folk som ikke har vett til å kle på seg skikkelig. Helt enig, de må lære seg snart at det IKKE er kult å kle seg som en sirkus ape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg