Datasmurf Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Det kan være gamlinger også Sånne grisete 40-åringer på Nettby, yuck :| Also, mac irriterer meg >< Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Hehehe, jeg har en profil på nettby helt uten bilde og beskrivelse , gjestebokinnlegg og alt annet. Helt tom. Alikevel dumper det inn "hei søta, har du webcam" i postkassa med jevne mellomrom. Og ja, da gjerne fra godt voksne menn. Irriterer ikke så enormt , men fnyser litt av det Samme som en "kompis" av meg som hele tiden vil snakke om sex, til tross for at jeg hver gang gir klar beskjed om at jeg ikke vil snakke gris med han Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Når noen har hengt dassrullen som på A. GRRRR. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Ah så enig, så enig. Erkeidioti av ypperste klasse å henge med papiret inn mot veggen! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Finnes det noen som gjør det? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Den nye taxfree-ordninga irriterer meg >< Vi holder et solid grep rundt pengene våre, det er hvertfall klart Lenke til kommentar
Grand Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Folk som mener at gulost heter "hvitost" eller "kvitost" eller "kvidost" fordi gulrot ikke heter oransjerot. STEM GULOST. Der kan jeg ikke bli mere enig med deg i. GUL OST Endret 24. februar 2009 av Sno Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Når noen har hengt dassrullen som på A. GRRRR. Mamma og pappa gjør det hele tiden. Hater å måtte snu dassrullen hele tida. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Dassrullen skal uten tvil gå som alternativ B!!!!!! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Har en samboer som aldri lærer seg det der. Får lyst til å vri om nakken hennes når jeg oppdager det. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Filmen Recount som går på canal+drama nå ... Med teksting til en annen film! Grr Edit: Endelig fikset. Endret 24. februar 2009 av Faces Down Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Fjortiser som sender PM. Kødd eller ikke, det kan være det samme. Uansett veldig tåpelig."vil du se meg runke på cam" Hahah, er det på denne siden du har mottatt det der? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Noe som irriterer meg utrolig mye, er åtteåringer som sier: " Mænju er best!! Liverpuuuul suger! " Får lyst til å slå dem ned Lenke til kommentar
Grand Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Folk som bruker EPIC FAIL alt for mye. Og folk som bruker det, men veit ikke hva det betyr. Endret 24. februar 2009 av Sno Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Folk som bruker EPIC FAIL alt for mye. Og folk som bruker det, men veit ikke hva det betyr. Eventuelt bare "FAIL!". Har sett det så utrolig mange ganger i det siste at jeg nesten begynner å grine. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Folk i left 4 dead som har "sammarbeid" som et fremmedord. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Hahah, er det på denne siden du har mottatt det der? Her på diskusjon ja.. Jeg har slettet alle meldingene mine, og husker dessverre ikke navnet hans i farten. Skulle med glede ha outet det her Litt småpinlig å sende slike poster -kødd eller ei. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Folk som henger dorullen med enden (begynnelsen? ) inn mot veggen burde deporteres til Finnmarksvidda. Endring: Gjett om du kommer til å få en haug med personlige meldinger nå da, Turtlis. Endret 24. februar 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hehehe, dette var ikke akkurat noen kontaktannonse Hvis det blir tilfelle så skal jeg rapportere de, nemlig. Neida, send PM med dere greier. Så lenge det er en koselig en, og ikke usaklig pess (dette var heller ingen oppfordring). Endret 24. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Oi, en gravstøtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg