Gavekort Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Folk som går jihad med patriotisme bare på grunn av en ost. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Folk som går jihad med patriotisme bare på grunn av en ost. SENSE. IT DOESN'T MAKE ANY. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Gah, jeg som hadde klart å fortrenge den gulost/hvitostdebatten. * irritere seg * Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Yeah okay, jeg var full og trett, okay? Da er en jo som kjent fritatt alt som en irriterer seg over til vanlig . Det som folk må slutte med er å slenge vitser om seg selv. Det er ikke snakk om selvironi her, men drittslenging og oppmerksomhetsfisking om seg selv. "En kan tegne i tre dimensjoner, eller ikke jeg da, men andre. Hehe." Det er et patetisk forsøk på å få iland en vits og at folk skal le. Hei, så lenge folk ler, har det da ikke så mye å si om de ler av deg i stedet for med deg, du har gjort andre glade og gjort din gjerning, right? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Ler folk for mye av deg ender du opp med å såre deg selv og få elendig selvtillit. In before "Jeg har allerede dårlig selvtillit": Du kommer deg ikke ut av gropa om du fortsetter slik, og du kan fort grave deg enda dypere. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 At jeg ikke har noen rene underbukser for øyeblikket Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Ler folk for mye av deg ender du opp med å såre deg selv og få elendig selvtillit. In before "Jeg har allerede dårlig selvtillit": Du kommer deg ikke ut av gropa om du fortsetter slik, og du kan fort grave deg enda dypere. Done and done Men slapp av, jeg prøver å få time til psykolog for å prøve og fikse ting igjen. Bruke penga jeg sku bruke på å fikse PCen til TG på psykolog- og tannlegeregninger i stedet, awesome! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 At jeg ikke har noen rene underbukser for øyeblikket Commando Done and done Men slapp av, jeg prøver å få time til psykolog for å prøve og fikse ting igjen. Bruke penga jeg sku bruke på å fikse PCen til TG på psykolog- og tannlegeregninger i stedet, awesome! Det er den beste investeringen du kan gjøre. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 18-års grense på Zappa plays Zappa på Sentrum Scene -.- Joda, meget forståelig med 18-årsgrense på en rekke konserter, men akkuratt denna syns jeg dem kunne hatt ett område for de under 18 også. Kommer vel forhåpentligvis tilbake om ett par år, når jeg er blitt større og sterkere og da skal jeg så visst faen være der. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Det trådløse netter har lagt inn årene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 At dama jeg driver å deiter har allerede sagt ''Jeg elsker deg'' TOO SOON! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Ouch. Hvor lenge har dere datet? Det er skummelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 vært ¨på tre dater iløpet av en uke. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) 18-års grense på Zappa plays Zappa på Sentrum Scene -.-Joda, meget forståelig med 18-årsgrense på en rekke konserter, men akkuratt denna syns jeg dem kunne hatt ett område for de under 18 også. Kommer vel forhåpentligvis tilbake om ett par år, når jeg er blitt større og sterkere og da skal jeg så visst faen være der. Forrige gang de var her så var det nesten uhyggelig. Folk drakk litt for mye, et par stykker gikk på et eller annet som definitivt ikke er lovlig (var ei dame som sto bøyd framover og stanga kameraten min i magen med hodet sitt) og dassen var et helvete. For å ikke snakke om gangen utenfor dassen. Det var flashback til alle de "fine" festene fra barne/ungdomsskolen om igjen. Men satser på at det blir bedre denne gangen. Edit: Gjorde om litt på teksten. Endret 24. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Gleder meg! Fikk ikke vært der sist gang, så. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Folk som mener at gulost heter "hvitost" eller "kvitost" eller "kvidost" fordi gulrot ikke heter oransjerot. STEM GULOST. Gyldig argument det . Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Sikkert nevnt hundre ganger før her: Copyrights restrict us from playing this video outside the U.S. Jaja jeg vet proxy fikser dette, men det er så vansklig å finne en rask en. Endret 24. februar 2009 av W202 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Den nye taxfree-ordninga irriterer meg >< Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Fjortiser som sender PM. Kødd eller ikke, det kan være det samme. Uansett veldig tåpelig. "vil du se meg runke på cam" Endret 24. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg