Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg som faen over at folk uttaler bernaise som "bærne".

Så lenge det er en e til slutt, skal s-en uttales, damn it! ><

Ærlig talt, folk sier ikke majone eller hollainde, og de har alle samme ending.

Vi hadde en franskmann boende hos oss for mange år siden og han lo sånn av oss som uttalte bernaise feil.

Vel, jeg hadde fransk og uttalte det rett, men alle andre trøndere jeg har møtt sier bærne. Og ikke-trøndere også *bli gal*

Vet du hva som er enda mer irriterende? Folk som ikke klarer å skrive "béarnaise". Eller "hollandaise."

:ph34r:

Lenke til kommentar

1)Glasvegas er fjerna fra spotify.. BRENN.

2) Stygge bobiler som kjører forbanna treigt, se til å kjør den stygge kassebilen i grøfta å tenn på skiten.

3) Når p4 sier at " Vi spiller den beste musikken" for å så sette på ei stygg ratlåt som de har spilt 17 ganger den siste timen.

Lenke til kommentar
En ting som irriterer og skaper grenseløst pinlig stemning er når jeg sitter i bilen med foreldrene mine, og hører på p3. Så kommer juntafilreklamen.

fitte, kuk, vagina, p-piller, kjønnssykdommer, anal-sex, utflod, suge, slikke, runke, fingre, klamydia

Du kan spørre om alt her i juntafil!

Haha, den ser jeg!

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som sier hadem / hadam, og er ganske tydelige på den m-en også.

Hvorfor i helvete skal de på død og liv ha med den jævla m-en? It makes no friggin sense! ><

Mennesker.

Fullstendig enig med deg, Martine.

Vi hadde en franskmann boende hos oss for mange år siden og han lo sånn av oss som uttalte bernaise feil.

Vel, jeg hadde fransk og uttalte det rett, men alle andre trøndere jeg har møtt sier bærne. Og ikke-trøndere også *bli gal*

Vet du hva som er enda mer irriterende? Folk som ikke klarer å skrive "béarnaise". Eller "hollandaise."

Yeah okay, jeg var full og trett, okay?

Lenke til kommentar

Utlendingen ler mye av oss for vi Nordmenn er rare! Sånn er det bare!

Lenke til kommentar
Yeah okay, jeg var full og trett, okay?

Da er en jo som kjent fritatt alt som en irriterer seg over til vanlig ;) .

Det som folk må slutte med er å slenge vitser om seg selv. Det er ikke snakk om selvironi her, men drittslenging og oppmerksomhetsfisking om seg selv.

"En kan tegne i tre dimensjoner, eller ikke jeg da, men andre. Hehe."

Det er et patetisk forsøk på å få iland en vits og at folk skal le.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...