theoriginalAidskake Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 OH SNAP! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Trenger jeg si noe mer. Haha Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Irriterer meg som faen over at folk uttaler bernaise som "bærne".Så lenge det er en e til slutt, skal s-en uttales, damn it! >< Ærlig talt, folk sier ikke majone eller hollainde, og de har alle samme ending. Vi hadde en franskmann boende hos oss for mange år siden og han lo sånn av oss som uttalte bernaise feil. Vel, jeg hadde fransk og uttalte det rett, men alle andre trøndere jeg har møtt sier bærne. Og ikke-trøndere også *bli gal* Vet du hva som er enda mer irriterende? Folk som ikke klarer å skrive "béarnaise". Eller "hollandaise." Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Å ha vondt i hodet etter fly tur... Pluss jeg ikke får treffi ho jeg liker imorra Lenke til kommentar
Grand Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Og jenter som skal lage trutmunn og deilie seg absolutt hele tida kun fordi kameraet er på dem.. NETTBY FTW!!! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Finner ikke badebuksa mi, og jeg som gledet meg til å svømme i dag. Det går i heftige gloser for øyeblikket. Edit: Der hadde jeg lett i 1 time. Hohoho. Endret 22. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 1)Glasvegas er fjerna fra spotify.. BRENN. 2) Stygge bobiler som kjører forbanna treigt, se til å kjør den stygge kassebilen i grøfta å tenn på skiten. 3) Når p4 sier at " Vi spiller den beste musikken" for å så sette på ei stygg ratlåt som de har spilt 17 ganger den siste timen. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 En ting som irriterer og skaper grenseløst pinlig stemning er når jeg sitter i bilen med foreldrene mine, og hører på p3. Så kommer juntafilreklamen. fitte, kuk, vagina, p-piller, kjønnssykdommer, anal-sex, utflod, suge, slikke, runke, fingre, klamydia Du kan spørre om alt her i juntafil! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Er det en ting jeg virkelige er begynt å sterkt mislike så er det ungdoms soslialister og raddiser... huffa meg. Endret 22. februar 2009 av lurvefranzen Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 En ting som irriterer og skaper grenseløst pinlig stemning er når jeg sitter i bilen med foreldrene mine, og hører på p3. Så kommer juntafilreklamen. fitte, kuk, vagina, p-piller, kjønnssykdommer, anal-sex, utflod, suge, slikke, runke, fingre, klamydia Du kan spørre om alt her i juntafil! Haha, den ser jeg! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Er det en ting jeg virkelige er begynt å sterkt mislike så er det ungdoms soslialister og raddiser... huffa meg. Støttes! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Mennesker. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Tåpelige, uforskylte ansiktsuttrykk på tilfedlige mennesker. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 irriterende at dumme norge ikke sender tha oscars! er det noen måter en kan se det på nettet`? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Irriterer meg over folk som sier hadem / hadam, og er ganske tydelige på den m-en også. Hvorfor i helvete skal de på død og liv ha med den jævla m-en? It makes no friggin sense! >< Mennesker. Fullstendig enig med deg, Martine. Irriterer meg som faen over at folk uttaler bernaise som "bærne".Så lenge det er en e til slutt, skal s-en uttales, damn it! >< Ærlig talt, folk sier ikke majone eller hollainde, og de har alle samme ending. Vi hadde en franskmann boende hos oss for mange år siden og han lo sånn av oss som uttalte bernaise feil. Vel, jeg hadde fransk og uttalte det rett, men alle andre trøndere jeg har møtt sier bærne. Og ikke-trøndere også *bli gal* Vet du hva som er enda mer irriterende? Folk som ikke klarer å skrive "béarnaise". Eller "hollandaise." Yeah okay, jeg var full og trett, okay? Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Irriterer meg som faen over at folk uttaler bernaise som "bærne".Så lenge det er en e til slutt, skal s-en uttales, damn it! >< Ærlig talt, folk sier ikke majone eller hollainde, og de har alle samme ending. Vi hadde en franskmann boende hos oss for mange år siden og han lo sånn av oss som uttalte bernaise feil. Vel, jeg hadde fransk og uttalte det rett, men alle andre trøndere jeg har møtt sier bærne. Og ikke-trøndere også *bli gal* Utlendingen ler mye av oss for vi Nordmenn er rare! Sånn er det bare! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Joda, men kan ikke folk bare uttale det rett Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Yeah okay, jeg var full og trett, okay? Da er en jo som kjent fritatt alt som en irriterer seg over til vanlig . Det som folk må slutte med er å slenge vitser om seg selv. Det er ikke snakk om selvironi her, men drittslenging og oppmerksomhetsfisking om seg selv. "En kan tegne i tre dimensjoner, eller ikke jeg da, men andre. Hehe." Det er et patetisk forsøk på å få iland en vits og at folk skal le. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Trøndere som plasserer Brann i nesten nedrykksposisjon på tabellen. Selv om jeg er Brannsupporter, så putter jeg da ikke RBK i bånn av tabellen for det, for jeg vet de er bedre enn det!! Prøv å vær litt forbanna objektiv. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Folk som mener at gulost heter "hvitost" eller "kvitost" eller "kvidost" fordi gulrot ikke heter oransjerot. STEM GULOST. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg