SemikolonP Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Svi grandisen :O 7423964[/snapback] Grandis i seg selv tenker jeg. Jeg tar ikke sjansen på å være den neste som for rottehalen! Svette/fettete hender på tastaturet. Gjør det ekkelt å drive med dette. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 - Firmaer som bestille en, - 1 - , jævla kabellist med expresspakke. Kostnadene for å sende den opp til Hammerfest overstiger prisen for selve kabellisten, men joda. Man bestiller EN. 7414161[/snapback] Det som er verre enn det er firmaer som bestiller hele jævla tiden, flere ordrer hver dag til samme addresse, som må sendes en og en. Alt mellom 50 kg til 5 gram, postlegges hver for seg og frakt-kostnad er minst 50 kr per pakke. Sløsing av miljø, penger, arbeidstid og nattesøvn. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Foreldre som smatter! Forbanna idioter sier jeg. Med en gang jeg påpeker det blir faren min sur, å bare fortsetter. Oppfører seg som unger. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har noen andre lagt merke til at den tiden det tar fra mobilen begynner å ringe til det blir for sent fordi telefonsvareren slår inn, er NØYAKTIG den samme tiden det tar å finne den fram, reise seg opp og forlate rommet (hvis nødvendig)? ARGH! Skulle tro de hadde gjort en undersøkelse og satt telefonsvarer-tiden til gjennomsnittet av tiden det tar før folk svarer, minus litt for å være kjipe. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Svi grandisen :O 7423964[/snapback] Grandis i seg selv tenker jeg. Jeg tar ikke sjansen på å være den neste som for rottehalen! Svette/fettete hender på tastaturet. Gjør det ekkelt å drive med dette. 7424590[/snapback] Hehe.. Er ikkje redd for ein hale til, passer meg for resten av rotta eg. Edit: Leif. Endret 5. desember 2006 av Doughman Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Geografilæreren min irriterer meg. Tror aldri jeg har hatet en lærer så mye, det er litt skummelt. Han bryr seg ikke i det hele tatt om elevenes mening, hva dem vil . Timene hans er dødskjedelige, lærer ikke en dritt. OG da jeg sa til han på en forholdsvis hyggelig måte at han muligens hadde alt for høye krav til oss, med tanke på at vi har kun geografi i to timer en gang i uka, sa han bare: " ja, jeg er streng. " Gaaah! Jeg får hvertfall ikke bra standpunkt karakter i det faget.. =/ Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Irriterer meg grenseløst at folk som liker å sloss og går ut på byen for å yppe kan se på meg som litt 'freaky' fordi jeg liker å se vold og smerte på film. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Folk som syns det er gøy og hive øl på konserter..hvis de er så jævla keene på og gi bort øl så spander heller på folk... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 At jeg ikke kommer inn på fondskontoen min så jeg får kjøpt og solgt aksjer. Tjenesten er jo aldri tilgjengelig Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Geografilæreren min irriterer meg. Tror aldri jeg har hatet en lærer så mye, det er litt skummelt. Han bryr seg ikke i det hele tatt om elevenes mening, hva dem vil . Timene hans er dødskjedelige, lærer ikke en dritt. OG da jeg sa til han på en forholdsvis hyggelig måte at han muligens hadde alt for høye krav til oss, med tanke på at vi har kun geografi i to timer en gang i uka, sa han bare: " ja, jeg er streng. " Gaaah! Jeg får hvertfall ikke bra standpunkt karakter i det faget.. =/ 7434115[/snapback] Hehehe, velkommen til den virkelige verden. Bit tennene sammen og ha litt selvdisiplin så går det bare bra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Praktiske prøver og jernteppe er jævlig irriterende! Edit: skriveleif som _Julenissen_ var så snill å gjøre meg oppmerksom... Endret 6. desember 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Regn og min egen glemsomhet irriterer meg i dag Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Folk som sier 'Grandis' er irriterende. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Folk som irriterer seg over absolutt alt er irriterande! Arrg! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ironi Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Praktiske prøver og hjerneteppe er jævlig irriterende! 7437455[/snapback] Hjerneteppe http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) *feil tråd* Det som irriterer meg mest er kunder. Sure kunder. Endret 6. desember 2006 av Mompen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Epsilon-delta definisjon: La a være et punkt i definisjonsmengden til f. Vi sier at f er kontinuerlig i a dersom det for hver ε > 0 finnes en δ > 0 slik at | f(x) − f(a) | < ε når | x − a | < δ og x ligger i definisjonsmengden til f. Funksjonen f kalles kontinuerlig dersom f er kontinuerlig i alle punkt i definisjonsmengden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kvalitativ metode. Tilbakestående forbanna drittmetode. Multippel-uavhengig-gruppe design og en-veis repeated-measures ANOVA, meg i ræven. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Folk som poster masse definisjoner og metoder bare for å virke intelligente, da de i virkeligheten aldri kom over 4. klasseboka i verken matte eller norsk. Endret 6. desember 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Folk som poster masse definisjoner og metoder bare for å virke intelligente, da de i virkeligheten aldri kom over 4. klasseboka i verken matte eller norsk. 7439666[/snapback] Det er jo derfor vi sliter. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg