Karlson Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 De tingene er garantert billigere(og vil fortsette å være det) hvis du tar deg 10 sekunder til å se deg rundt på nettet Prisguide.no? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Syk. Den bra harddisken min har streiket. Og verst av alt, vinterferien begynte nå... Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 De tingene er garantert billigere(og vil fortsette å være det) hvis du tar deg 10 sekunder til å se deg rundt på nettet Prisguide.no? Jojo! Det er ikke det som irriterer meg mest. Det er bare det at jeg hater å være så blakk at jeg ikke kan kjøpe meg noe som helst. Blir egentlig ikke irritert over at jeg ikke kan kjøpe de tingene som er på tilbud og slikt. De blir bare en påminnelse om at jeg er blakk og har ingen mulighet til å kjøpe meg noe. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Helt vanlig med en spisedag i uka hvor man skeier helt ut. Vurderer å lage en sånn selv, bruker utrolig mye penger på godteri for tida. Er i butikken annenhver dag, og kjøper en del godteri/brus hver gang. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Hva faen er galt med folk??? Med Tone Damli Aaberge hadde vi en sjanse i Eurovision, men nei da. Norge måtte selvfølgelig sende en eller annen random tosk med fele. Hva faen er galt med Norge?! Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Nå har ikke jeg fulgt med på MGP, men Tone har vel helt ærlig ikke så mye annet å stille opp med enn looks. Endret 21. februar 2009 av Tremolo Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) gutt som sørger over sin døde far fra 11/9-2001 world trade center: jeg glemmer heller aldri klippet av 2 personer som hoppet hånd i hånd fra bygningen. Endret 21. februar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Og dette irriterer deg? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Tenkte på det samme. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg kommer ikke til å glemme lyden av folk som landa på betongen utenfor bygget i den dokumentaren som hadde opptak fra et tv-crew som filmet inne i bygningen sammen med brannmannskapet. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Og dette irriterer deg? ja, på en måte. føler en slags irritasjon. en bitter måte å dø på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Og dette irriterer deg? ja, på en måte. føler en slags irritasjon. en bitter måte å dø på. Du irriterer deg over måten de døde på? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Hmmf de latterlige kommentatorene på World Poker Tour som alltid skal prate om hvor fantastiske mennesker spillerne er. "I like this guy not only because he's a great poker player, but because he's been married for 29 years and has 3 children. What a humble and nice man!" -.- Endret 21. februar 2009 av Tremolo Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 DanieL: Irriterer seg over at folk må sørge over at folk død en slik tragisk død.. Tror jeg. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Og dette irriterer deg? ja, på en måte. føler en slags irritasjon. en bitter måte å dø på. Du irriterer deg over måten de døde på? blir vel det. jeg kan vel irritere meg over hva jeg selv ønsker uten at en pc-thug skal begynne å sette spørsmålstegn eller hva? Endret 21. februar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Du skal få lov av meg å irritere deg over det ja, men spørsmålstegn blir dermed stilt. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 da er vi enige;) Lenke til kommentar
Ennasus Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Unger som slår på autovern med pinner eller andre gjenstander som gjør at det lager j***** irriterende lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg