Grand Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Irriterer meg igjen over der jeg bor. Det er nærmest umulig å drive med noe her, de klubbene vi har er fotball, håndball, turn og ski. Skal jeg f,eks prøve å bli god i svømming må jeg bruke youtube og jeg må kjøre 30 min buss. Noe som er ganske plagsomt ... You and me both. Akkurat samme klubbene her og jeg kjeder livet av meg på fritida. Mhm, den dagen jeg flytter blir bra. Aldri mere Ulefoss, rett til byen. Der ligger alt samla, og det er så mye mere muligheter. EDIT: skriveleif Endret 21. februar 2009 av Sno Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 herregud er det mulig å stappe i seg mat?! jeg prøver en ny ting der jeg kun spiser godteri en dag i uka (som ble fredag denne gangen), så jeg går rundt å gleder meg til denne dagen og planlegger hva jeg skal spise osv, men en dag er for kort tid til å spise alt jeg vil ha, så jeg SPISER HELT TIL JEG IKKE KAN PUSTE LENGE. holdte på å spy isted. hvorfor skal det være så vanskelig å holde seg unna godteri! ah Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) En spesiell ting jeg irriterte meg grenseløst for litt før jul her. I midten av desember falt det ekstremt mye snø i trønderlag (rundt 1.5 meter) og media nevnte ingenting, og det var heller ingen som klagde, lagde oppstyr om det etc. to, tre uker senere falt det 15cm snø i oslo området, og media var stappfullt av info angående dette. Oppå dette så kommer det tonnevis av whinere i VG og dagbladet som whiner over at været er dårlig, og at det er umulig og kjøre på veien., og når vi da i trøndelag/ nord-Norge flirer litt av dem og spør om de ikke har hørt om vinterdekk blir de dritpissed. HALLO, dette er Norge, vet dere ikke at været her er like ustabilt som en fjortisjente? Endret 21. februar 2009 av Troenderfury Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 herregud er det mulig å stappe i seg mat?! jeg prøver en ny ting der jeg kun spiser godteri en dag i uka (som ble fredag denne gangen), så jeg går rundt å gleder meg til denne dagen og planlegger hva jeg skal spise osv, men en dag er for kort tid til å spise alt jeg vil ha, så jeg SPISER HELT TIL JEG IKKE KAN PUSTE LENGE. holdte på å spy isted. hvorfor skal det være så vanskelig å holde seg unna godteri! ah Lær deg å like ingefærøl (hvis du ikke allerede liker det da), det er den perfekte brusen til snopspising. Ingefær er kvalmenedsettende. Nå må jeg også nevne at det du holder på med ikke virker helt lurt. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Denne tingen irriterer meg så grenseløst at jeg faktisk har leget et eget notat til meg selv om det. Notat lyder: Note: Selv om jeg synes det er kjempe digg å sove når det er kaldt på rommet er det F**n ikke lurt å sove med vinduet på vidt gap. Dette fører av en eller annen merkelig grunn til at jeg blir forkjølet og hoster opp begge mine lunger i 4-6 dager eller mer. Det er ikke tull, er så forskjølet at jeg er redd for å smitte dere på diskusjon.no over internett. Så vær forsiktig når dere leser postene mine i dag. Endret 21. februar 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Fikk veldig lyst til og spille Neverwinter Nights 1. Men etter og ha lånt det bort og fått det tilbake i en helt jævlig tilstand var jeg skeptisk. Det gikk helt til det stod at jeg skulle ta inn disc 3. Den jævelen har rotet den bort>< Faen så irriterende. Ble utrolig sur så jeg tenkte at jeg tar lit Baldurs Gate isteden for, men nei: Den platen står i den gamle pcen. Og den gamle pcen står her ja, men hvor faen er strømkabelen?>< ARh, jeje, for spille Baldurs Gate 2 da.. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Hvorfor er det ikke lurt? Heller det enn å stappe i seg hele tiden. Jeg spiste faktisk bare 2 påskeegg, en skål is og to skoleboller. det er ikke sykt mye på en dag egentlig, men fordi jeg nå har vent kroppen min til å spise mindre tåler jeg mindre og. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Facefuck opplastninga. Går jo faen ikke an å laste opp fler enn 6-7 bilder om gangen uten at det "mislykkes" jo Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 herregud er det mulig å stappe i seg mat?! jeg prøver en ny ting der jeg kun spiser godteri en dag i uka (som ble fredag denne gangen), så jeg går rundt å gleder meg til denne dagen og planlegger hva jeg skal spise osv, men en dag er for kort tid til å spise alt jeg vil ha, så jeg SPISER HELT TIL JEG IKKE KAN PUSTE LENGE. holdte på å spy isted. hvorfor skal det være så vanskelig å holde seg unna godteri! ah Hehehe, jeg sliter med det samme som deg. Når jeg nekter meg selv å spise godteri resten av uka, sitter jeg igjen på lørdagen og har forferdelig lyst på masse forskjellig dritt Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Derfor er det bedre å spise LITT hver dag, enn å gomle i seg på lørdager Med litt mener jeg et par biter. Det holder i massevis for meg, hvertfall. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 bra for deg. tror det er veldig få som kan spise to potetgullbiter eller bare ta et par biter av helnøtten når man først har hele fremfor seg Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg Irriterer meg hardt over de høyerehendte folka som absolutt skal kjøpe venstrehendt gitar og snu den opp ned for å være som Jimmy Hendrix (det var han var det ikke? som var venstrehendt og spilte høyrehent altså). Her kan de få gitarene sine til nesten halv pris av våres, til og med med bedre kvalitet. De ser også bort ifra det faktum at det ikke produseres like mange venstrehendte gitarer som høyrehende gitarer. Og attpåtill (etter de har kjøpt gitaren) Prøver å overbevise deg om å prøve å spille høyerehendt fordi det er så mye bedre. Det er i prinsippet som utpressing, de vil at du skal bruke noe annet enn det du gjør, derfor kjøper de ut hele markedet til du ikke har noe annet valg enn å spille på høyre hendt gitar. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Ble utrolig sur så jeg tenkte at jeg tar lit Baldurs Gate isteden for, men nei: Den platen står i den gamle pcen. Og den gamle pcen står her ja, men hvor faen er strømkabelen?> ARh, jeje, for spille Baldurs Gate 2 da.. Ta 1stk binders (e.l) og stapp inn i det morsomme hullet i CD-ROMet Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Haha, kameraten min gjorde det bare i en sånn kontakt på veggen. Resultat: Bytte sikringer på skolen. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Haha, kameraten min gjorde det bare i en sånn kontakt på veggen. Resultat: Bytte sikringer på skolen. Sikker på at du forstod hva Blomsterbob mente? Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 ..., så jeg SPISER HELT TIL JEG IKKE KAN PUSTE LENGE. holdte på å spy isted. Hvorfor er det ikke lurt? Syntes bare det virket litt voldsomt, mtp. det første du skrev der. Fikk inntrykk av at du sitter og nesten trykker i deg snop. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 leeer.. ja skjønner hvorfor du kan tro det, men jeg stapper i meg uansett hvis jeg ikke har grenser Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 leeer.. ja skjønner hvorfor du kan tro det, men jeg stapper i meg uansett hvis jeg ikke har grenser Det får du gjøre som du vil med, jeg sa bare jeg ikke syntes det virket så lurt. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 For tiden er jeg helt blakk. har en gjeld på ca. 1300 kr som må betales, så jeg har absolutt ikke mulighet til å kjøpe noe som helst. Det er ganske irriterende. Idag så jeg at det lå et sånt reklameblad fra elkjøp i posten. Og da var jeg så helsikes dum at jeg så gjennom det, og nå sitter jeg og er forbanna for alle tingene som er på tilbud, men jeg ikke kan kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg