Skogsraa Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Skal på en lang biltur nå og har ikke høyttalere til ipoden min. Kommer til å dø av kjedsomhet innen jeg er fremme. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Den endeløse diskusjonen på youtube og nettet ellers om hvem som er den "beste" trommisen. Du finner ikke en jævla video på nettet av noe som innholder trommer uten at det er en gjeng med fortizzer med ræva engelsk som argumenterer med "lol joey jordison is teh best bcuz hes the fastest" eller "stfu noobs travis barker is teh best hands down bcuz he did that drumsolo!". Det er da for faen meg ikke en fasit på hvem som er den beste trommisen! Alle trommiser i verden har forskjellige stiler! De går ikke an å sammenligne! Det samme gjelder forøvrig videoer av gitarister/bassister/pianister/alle-slags-musikere. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Vet ikke helt hvorfor Travis er verdt nevne en gang Lenke til kommentar
Teig Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Han er blitt veldig poppis i hip-hop kretser rundt omkring etter at han spilte inn noe for Soulja Boy (22 millioner views på youtube sier litt...) Hiphop-kidsa og mainstreamhorene har da fått et lite innblikk i hvorden en "ekte" trommis jobber, så de anser han som den beste. Go figure. Edit: leif var innom Endret 20. februar 2009 av hakhag Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Han er blitt veldig poppis i hip-hop kretser rundt omkring etter at han spilte inn noe for Soulja Boy (22 millioner views på youtube sier litt...) Hiphop-kidsa og mainstreamhorene har da fått et lite innblikk i hvorden en "ekte" trommis jobber, så de anser han som den beste. Go figure. Edit: leif var innom Åååh, Jarmo. Blir glad inni meg av avataren din. Men on topic med off-topicen ; ya, travis spiller inn en remake av en ræva sang og kidsa tilter helt. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Enhver vikar som presenterer seg selv ved å si "Er dere kule mot meg, så er jeg kul mot dere." Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hah, det er jo slik vikarlærere skal være. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hollywood hackere! Argh! "Oh noo somebody is breaking into my computer" - intens klikking på tastaturet i flere minutter. To-sekunders løsning: Plugg ut nettkabelen eller skru av maskinen. Hater også endel sekvenser når CSI, FBI e.l kommer til en datamaskin, skal finne filene og kopiere dem over til en annen disk, og det kommer "Deleting all files", med en glorete progress-bar. Hvorfor ikke bare skru av datamaskinen istedenfor, skru ut hardisken, stappe den inn i en annen datamaskin som slave, og kopiere disken trygt fra en boota kommandolinje, slik at ingen programmer starter automatisk!Sånn, da fikk jeg sagt det ja. Nå flirer jeg litt, så på 24 natt til i dag, og gjett hva som skjedde? For å ta noe lignende synes jeg filmer som kom fra og med 90-tallet, hvor de har implementert SMS fra mobiler i handlingen, er latterlige. Vi ser kameraet fokusere på en stor hvit skjerm med svært tydelige bokstaver, gjerne med noen banale SMS-språklige strofer. Vet ikke om jeg klarte å formulere det så bra, men håper dere tok den. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Folk som prøver å sende sånne CP msn virus. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Irriterer meg igjen over der jeg bor. Det er nærmest umulig å drive med noe her, de klubbene vi har er fotball, håndball, turn og ski. Skal jeg f,eks prøve å bli god i svømming må jeg bruke youtube og jeg må kjøre 30 min buss. Noe som er ganske plagsomt ... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Noter blocking-tegnet Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Irriterer meg igjen over der jeg bor. Det er nærmest umulig å drive med noe her, de klubbene vi har er fotball, håndball, turn og ski. Skal jeg f,eks prøve å bli god i svømming må jeg bruke youtube og jeg må kjøre 30 min buss. Noe som er ganske plagsomt ... You and me both. Akkurat samme klubbene her og jeg kjeder livet av meg på fritida. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Naboen som har spillt musikk siden han kom hjem fra jobb kl 18. Hadde ikke gjort meg en ting hvis det var en annen enn han det er, men denne fyren klager over at vi går i dørene fordi han hører det opp til seg, så da tillater jeg meg selv å irritere meg kraftig over egotosken ... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Naboen som har spillt musikk siden han kom hjem fra jobb kl 18. Hadde ikke gjort meg en ting hvis det var en annen enn han det er, men denne fyren klager over at vi går i dørene fordi han hører det opp til seg, så da tillater jeg meg selv å irritere meg kraftig over egotosken ... spill musikk tilbake da vel;P Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Han hører jo ikke musikken vår når han spiller selv:/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Han hører jo ikke musikken vår når han spiller selv:/ spill en neve i trynet hans da vel;P Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Vi får ta oss en trall i morgen da vet du, så skal jeg love deg å spille han ut av huset Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Haha, en gang for et års tid siden hadde jeg meg en fest med singstar og han kom rett inn uten å banke på fordi "det bråka så jævlig" . Jeg holdt på å klikke, og måtte forlate rommet for å unngå å få hissig-anfall Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 nå finner du jo ikke cden din, så da er det ingen fare for at han kommer inn Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg irriterer meg også over at jeg solgte alle singstar-spillene mine for en billig penge for en stund siden, for nå går det jo an å bruke de på ps3 også - dersom jeg hadde funnet singstarspillet mitt til ps3 da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg