Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Var på bowling idag og spilte to runder. Første runden vant jeg overlegent, men andre runden tapte jeg. Veldig irriterende å tape mot lillbroren min på 10 år som kaster kula i gjerde med vilje. Etter at han slo meg den andre runden stod han bare og rakk tunge. Hater småsøsken noen ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som står å monger i ti jævla føkkings minutter før de kaster den helsikkes kula på bowling. Selvfølgelig spiller jeg i bana ved siden av og må stå å tvinne tommeltotter til blods for å vente på "pro" karen ved siden av som prøver å stirre kjeglene i senk. Jeg sto kun et par sek og bowla bedre enn han, aaarg, irriterende.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Hollywood hackere! Argh! "Oh noo somebody is breaking into my computer" - intens klikking på tastaturet i flere minutter. To-sekunders løsning: Plugg ut nettkabelen eller skru av maskinen. Hater også endel sekvenser når CSI, FBI e.l kommer til en datamaskin, skal finne filene og kopiere dem over til en annen disk, og det kommer "Deleting all files", med en glorete progress-bar. Hvorfor ikke bare skru av datamaskinen istedenfor, skru ut hardisken, stappe den inn i en annen datamaskin som slave, og kopiere disken trygt fra en boota kommandolinje, slik at ingen programmer starter automatisk!

Sånn, da fikk jeg sagt det ja.

Lenke til kommentar

M:\WINDOWS\system32\rundll32.exe "M:\WINDOWS\system32\hGvsQGWN.dll",ShellPath

:wallbash:

Noen som kjenner det igjen? Legg merke til dllnavnet.

Malwarebytes tar det alltid og avg tar det av og til så det er ikke vanskelig å fjerne. Å suspendere rundll32 i process explorer stopper evt. skade før malwaresøket er ferdig.

Problemet er at jeg ikke finner ut hvor det kommer fra og hviket virus det er. Noen her som har peiling på det? Er så lei av å drive å fjerne det nå.

Jeg vet jeg burde skaffe en brannmur, men har ikke funnet en som ikke maser vettet av meg ennå. Irriterende pcer på studentbynettet som infiserer pcen min :thumbdown:.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
M:\WINDOWS\system32\rundll32.exe "M:\WINDOWS\system32\hGvsQGWN.dll",ShellPath

:wallbash:

Noen som kjenner det igjen? Legg merke til dllnavnet.

Malwarebytes tar det alltid og avg tar det av og til så det er ikke vanskelig å fjerne. Å suspendere rundll32 i process explorer stopper evt. skade før malwaresøket er ferdig.

Problemet er at jeg ikke finner ut hvor det kommer fra og hviket virus det er. Noen her som har peiling på det? Er så lei av å drive å fjerne det nå.

Jeg vet jeg burde skaffe en brannmur, men har ikke funnet en som ikke maser vettet av meg ennå. Irriterende pcer på studentbynettet som infiserer pcen min :thumbdown:.

Avast derimot.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...