Skogsraa Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Var på bowling idag og spilte to runder. Første runden vant jeg overlegent, men andre runden tapte jeg. Veldig irriterende å tape mot lillbroren min på 10 år som kaster kula i gjerde med vilje. Etter at han slo meg den andre runden stod han bare og rakk tunge. Hater småsøsken noen ganger. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 tape i fifa!!!!!!!!!! AHEHAHEAHEHHAE NOOB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Faren min !!!!! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Newfag/Oldfag-diskusjoner. Tar liksom aldri slutt. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er irriterer meg maks akkurat nå, er at jeg tok opp en realtivt kul scene fra fear2 med fraps..men neeeeeeida..lyden funka selvfølgelig ikke. *hat* Jeg som hadde gleda meg litt til å se å. Var en sann stor og stygg robot å greier..sukk.. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Folk som står å monger i ti jævla føkkings minutter før de kaster den helsikkes kula på bowling. Selvfølgelig spiller jeg i bana ved siden av og må stå å tvinne tommeltotter til blods for å vente på "pro" karen ved siden av som prøver å stirre kjeglene i senk. Jeg sto kun et par sek og bowla bedre enn han, aaarg, irriterende. Endret 19. februar 2009 av Brian Lenke til kommentar
War Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=547970 Makan til arrogant drittkjerring. Grøss ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ ARGH! arrogante pels-jeg-er-punk-dritt-kjærring!!11 Endret 19. februar 2009 av War Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 leste deg jeg også, at det går ann ... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Artig at sånt skjer i våre kjedelige dager. Samfunnet i dag er så jævla tantete og politisk korrekt. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hælvettes internatvakt. Til og med viftene fra PC'n overdøver musikken! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 -At det kommer mildvær til uka. -At det vinterferien snart er slutt. -At jeg skyver alt jeg skal gjør foran meg Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 -At det kommer mildvær til uka.-At det vinterferien snart er slutt. -At jeg skyver alt jeg skal gjør foran meg har ikke hatt vinterferie engang i år:( ikke høstferie heller, og påsken forsvinner jaggu den også for faen. huff...sommerferien er hva jeg lever for akkurat nå Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hollywood hackere! Argh! "Oh noo somebody is breaking into my computer" - intens klikking på tastaturet i flere minutter. To-sekunders løsning: Plugg ut nettkabelen eller skru av maskinen. Hater også endel sekvenser når CSI, FBI e.l kommer til en datamaskin, skal finne filene og kopiere dem over til en annen disk, og det kommer "Deleting all files", med en glorete progress-bar. Hvorfor ikke bare skru av datamaskinen istedenfor, skru ut hardisken, stappe den inn i en annen datamaskin som slave, og kopiere disken trygt fra en boota kommandolinje, slik at ingen programmer starter automatisk! Sånn, da fikk jeg sagt det ja. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 All den jævla reklamen diskusjon.no blir prakket opp med. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) All den jævla reklamen diskusjon.no blir prakket opp med. Hvilken reklame? Før dere klager på at jeg ikke støtter diskusjon.no: Jeg trykker på reklamen av og til, vil bare ikke se den når jeg ikke gjør det. Endret 20. februar 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) M:\WINDOWS\system32\rundll32.exe "M:\WINDOWS\system32\hGvsQGWN.dll",ShellPath Noen som kjenner det igjen? Legg merke til dllnavnet. Malwarebytes tar det alltid og avg tar det av og til så det er ikke vanskelig å fjerne. Å suspendere rundll32 i process explorer stopper evt. skade før malwaresøket er ferdig. Problemet er at jeg ikke finner ut hvor det kommer fra og hviket virus det er. Noen her som har peiling på det? Er så lei av å drive å fjerne det nå. Jeg vet jeg burde skaffe en brannmur, men har ikke funnet en som ikke maser vettet av meg ennå. Irriterende pcer på studentbynettet som infiserer pcen min . Endret 20. februar 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Grand Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg klikker snart, skal se på en film på youtube, så kommer denne opp "This video is not available in your country." Jeg tror jeg har prøvd 20 forskjellige filmer nå, men samme mel kommer opp hver jævla gang.. Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Fikk 5+ på fremføringa!!! Noen lærere klarer bare ikke å gi 6er.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Fikk 5+ på fremføringa!!! Noen lærere klarer bare ikke å gi 6er.. Blir så irritert av folk som klager på en god karakter. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 M:\WINDOWS\system32\rundll32.exe "M:\WINDOWS\system32\hGvsQGWN.dll",ShellPath Noen som kjenner det igjen? Legg merke til dllnavnet. Malwarebytes tar det alltid og avg tar det av og til så det er ikke vanskelig å fjerne. Å suspendere rundll32 i process explorer stopper evt. skade før malwaresøket er ferdig. Problemet er at jeg ikke finner ut hvor det kommer fra og hviket virus det er. Noen her som har peiling på det? Er så lei av å drive å fjerne det nå. Jeg vet jeg burde skaffe en brannmur, men har ikke funnet en som ikke maser vettet av meg ennå. Irriterende pcer på studentbynettet som infiserer pcen min . Avast derimot.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg