Petrvs Romanvs Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Må si jeg blir mektig irritert av fragmenterte hendelsesforløp, hvor hvert eneste hakk fordobler tolkningsmulighetene, ender med at man må spole laaaangt tilbake i bevisstheten maaaange ganger for å få en oversikt. I tillegg må en innberegne sin egen ubevissthet som dobbeltsjekk, noe som gir en latterlig eksponent Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 sitter å ser på Cloverfield, i starten var det litt tøft med det håndkamera opplegget. Men nå begynner det å bli ganske irriterende. Vurdere å drite i resten av filmen ... Det kan bli bra (likte Diary of the Dead), men cloverfield var noe skuffende. De kunne da gitt en liten indikasjon på hva det var for noe (annet enn monster som datt ned fra himmelen) og i hvert fall ikke sluttet filmen slik de gjorde. I all verden. Cloverfield er jo konge! Elsker måten den er filmet på. Det virker så mye mer troverdig, i den grad monsterfilmer kan være troverdig da, rett og slett. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 sitter å ser på Cloverfield, i starten var det litt tøft med det håndkamera opplegget. Men nå begynner det å bli ganske irriterende. Vurdere å drite i resten av filmen ... Det kan bli bra (likte Diary of the Dead), men cloverfield var noe skuffende. De kunne da gitt en liten indikasjon på hva det var for noe (annet enn monster som datt ned fra himmelen) og i hvert fall ikke sluttet filmen slik de gjorde. I all verden. Cloverfield er jo konge! Elsker måten den er filmet på. Det virker så mye mer troverdig, i den grad monsterfilmer kan være troverdig da, rett og slett. Formulerte meg ganske dårlig. Mesteparten av filmen likte jeg. Det jeg mislikte var at det kommer så lite informasjon frem i filmen (filmet av en tilskuer, men likevel) og slutten. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Godt at alle har vær sin smak. Jeg irriterer meg over der jeg bor ... Enten er ser du sære 60åringer, eller så er det 20 år gamle rånere som tror de er noe, pga de klarer å ta en ta en brekksladd på skøytbannen med sommerdekk ... Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Bor du i Siljan? Jeg irriterer meg over den bakerste tanna mi som har en ekstra tagg på seg. Den lager små gnagesår på tunga av og til. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nesten, bor i Ulefoss. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Windows Genuine Advantage-saken irriterer vettet ut av meg. Ja, jeg har piratkopiert XP. Ja, jeg har XP fra før av også. Nei, jeg aner ikke hvor CDen er. Nei, jeg vil ikke kjøpe ny. Gah, jeg har glemt hvordan jeg fikser dette også, jeg vil ha tilbake bakgrunnen min dag nabbit! >< Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Sno: Åjaa, er av samme ulla. Endret 19. februar 2009 av camillaen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Dette irriterer meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Windows Genuine Advantage-saken irriterer vettet ut av meg.Ja, jeg har piratkopiert XP. Ja, jeg har XP fra før av også. Nei, jeg aner ikke hvor CDen er. Nei, jeg vil ikke kjøpe ny. Gah, jeg har glemt hvordan jeg fikser dette også, jeg vil ha tilbake bakgrunnen min dag nabbit! > Når du først er igang med piratraidingen din så kan du hvertfall skaffe en skikkelig versjon som er preactivated & inkluderer Genuine-crack. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Fun fact: Student-kopier av Windows XP har ikke begrensning på antall PCer det kan installeres på. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Blir så utrolig irritert på fetteren min fra dk han er typen "Tror han vet alt og har mye dypere tanker og meninger enn resten av sammfunnet" Please si at det er noen andre som kjenner folk som ikke nødvendigvis alltid mener de har rett men har en slags "prippen" måte og fortelle ting på, som på en måte altid skal "lære" deg nye ting som f.eks "Har Du noen gangt Tenkt på hvor alene vi er universet, så stort som det er vi lever våre daglive liv her mens det er så mye der ute og utforske blabla" mens de sitter der reflekter over dette og du er så utrolig heldig som får høre på de dype tankene, Og ja de kan være dype og interessant det er bare måten fetteren min presenterer de på som er problemt. Som om han tror at han er den eneste på Jorde som faktisk tenker over litt mer en bare hva de skal gjøre i dag på en måte... Samme er vis han nettopp har lært noe nytt fra illiustrert vitenskap elns så skal han Alltid ta det opp til Diskusjon for å virke smart og allvitende. ARGH! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Windows Genuine Advantage-saken irriterer vettet ut av meg.Ja, jeg har piratkopiert XP. Ja, jeg har XP fra før av også. Nei, jeg aner ikke hvor CDen er. Nei, jeg vil ikke kjøpe ny. Gah, jeg har glemt hvordan jeg fikser dette også, jeg vil ha tilbake bakgrunnen min dag nabbit! >< Når du først er igang med piratraidingen din så kan du hvertfall skaffe en skikkelig versjon som er preactivated & inkluderer Genuine-crack. Vanskelig når man ikke har nett, er det ikke? Jeg hadde en liggende fra gamle dager og brukte den og tenkte ikke over WGA da jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kunne heller ha tatt meg en runk, eller noe Jeg VISSTE du var gutt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kunne heller ha tatt meg en runk, eller noe Jeg VISSTE du var gutt Kan ikke jenter runke? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) <-- en femi gutt, takk! Kunne heller ha tatt meg en runk, eller noe Jeg VISSTE du var gutt Endret 19. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) At siden til øvingsoppgavene til eksamen i morra er så himla treg. Må prøve flere genger per side bare for å få opp hele sia. Endret 19. februar 2009 av W202 Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 tape i fifa!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Får ikke tak i studiekameraten min og aner ikke hva jeg skal skrive på prosjektet vi har sammen og som skal inn på mandag. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hver gang jeg skal skrive ordet ulykken ender jeg opp med å skrive ullykken. Ikke gøy når jeg skriver fagtekst om en ull.. ulykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg