Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som skriver inn til debatten i avisa og klager på at brøytebilen har laget brøytekant utenfor innkjørselen deres. Og ved buss-skur.

WTF? Mener de brøytemannskapet skal gå ut og spa vekk brøytekanten etter seg?

Det klages hvis det ikke blir brøytet, og det klages når det blir brøytet....

Jeg for min del irriterer meg over at ingen av de 15 andre som jeg deler innkjøring med klarer å ta frem spaden sin og grave vekk litt snø. Jeg selv var ute i en times tid i går kveld, uten at det hjalp så veldig mye når det er en innkjøring på flere meter..

Det er faktisk ikke lov å lage brøytekant ved innkjørselen til folk, da dette kan sperre uttrykningspersonell. Og brøytekant ved busskur viser vel bare at de ikke gjør jobben sin skikkelig.

Lenke til kommentar

Det er jo komplett umulig for brøytemannskapene å ikke lage brøytekanter. Det er jo imponerende nok at de klarer å holde gatene fri for snø når det plutselig laver ned. Hvordan skulle det blitt hvis de må bruke mye mer tid på å fjerne små brøytekanter i tillegg? Det får man klare å fjerne selv.

Lenke til kommentar

Hehe, en plass må det vel bli en brøytekant etterhvert? Snøen forsvinner ikke :p

Jævlig irriterende sikkert, for de bilene som blir brøytet inn, men når de parkerer midt i veien så må de nesten regne med det.

Dårlig brøyting/null brøyting er hvertfall irriterende. Halve byen står fast og folk kjører som de ikke har sett snø før :yucky:

Jeg irriterer meg over det dårlig utvalget på singstore :roll: Kan de ikke ha noen "nymotens" sanger som folk faktisk kan, og som ikke er heelt umulige å synge?

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
sitter å ser på Cloverfield, i starten var det litt tøft med det håndkamera opplegget. Men nå begynner det å bli ganske irriterende. Vurdere å drite i resten av filmen ...

Det kan bli bra (likte Diary of the Dead), men cloverfield var noe skuffende. De kunne da gitt en liten indikasjon på hva det var for noe (annet enn monster som datt ned fra himmelen) og i hvert fall ikke sluttet filmen slik de gjorde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...