Bruktbilen Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Diablo 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Folk som skriver inn til debatten i avisa og klager på at brøytebilen har laget brøytekant utenfor innkjørselen deres. Og ved buss-skur. WTF? Mener de brøytemannskapet skal gå ut og spa vekk brøytekanten etter seg? Det klages hvis det ikke blir brøytet, og det klages når det blir brøytet.... Jeg for min del irriterer meg over at ingen av de 15 andre som jeg deler innkjøring med klarer å ta frem spaden sin og grave vekk litt snø. Jeg selv var ute i en times tid i går kveld, uten at det hjalp så veldig mye når det er en innkjøring på flere meter.. Det er faktisk ikke lov å lage brøytekant ved innkjørselen til folk, da dette kan sperre uttrykningspersonell. Og brøytekant ved busskur viser vel bare at de ikke gjør jobben sin skikkelig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Det er jo komplett umulig for brøytemannskapene å ikke lage brøytekanter. Det er jo imponerende nok at de klarer å holde gatene fri for snø når det plutselig laver ned. Hvordan skulle det blitt hvis de må bruke mye mer tid på å fjerne små brøytekanter i tillegg? Det får man klare å fjerne selv. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Hehe, en plass må det vel bli en brøytekant etterhvert? Snøen forsvinner ikke Jævlig irriterende sikkert, for de bilene som blir brøytet inn, men når de parkerer midt i veien så må de nesten regne med det. Dårlig brøyting/null brøyting er hvertfall irriterende. Halve byen står fast og folk kjører som de ikke har sett snø før Jeg irriterer meg over det dårlig utvalget på singstore Kan de ikke ha noen "nymotens" sanger som folk faktisk kan, og som ikke er heelt umulige å synge? Endret 18. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Irriterer meg over at Band of Brothers aldri kommer. Nå er det tre uker siden jeg bestilte det. Trege crap. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 At jeg ikke greier å skaffe meg invite til å kunne laste ned Spotify Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Irriterer meg over at Band of Brothers aldri kommer. Nå er det tre uker siden jeg bestilte det. Trege crap. Fikk det på under en uke fra amazon.co.uk hvor kjøpte du det? Play.com? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) At jeg ikke greier å skaffe meg invite til å kunne laste ned Spotify https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=1120 hold deg oppdatert der, kommer alltid nye keys. EDIT: Sjekk side 56, tror det er noen igjen der Endret 18. februar 2009 av Sno Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 DVDStrax.com/no. Strax my ass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 It's a trap! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 At jeg ikke greier å skaffe meg invite til å kunne laste ned Spotify https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=1120 hold deg oppdatert der, kommer alltid nye keys. Tusen takk <3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 It's a trap! Hehe, nja, det er enten eller. Halvparten av gangene går det fort som f og nå da går det ikke fullt så fort. Men de er som regel billig. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 sitter å ser på Cloverfield, i starten var det litt tøft med det håndkamera opplegget. Men nå begynner det å bli ganske irriterende. Vurdere å drite i resten av filmen ... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Drit i filmen. Den er dårlig og har en superteit slutt. "hæ? er den ferdig? er dette slutten?". Håper virkelig det kommer en toer. Endret 18. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Grand Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 gjorde det å, kom til ca 40 min også dreit jeg i det. Tror jeg aldri har sett en så dårlig film. Fikk ikke med meg en dritt PGA kameraet snurra rundt vert 10 sec. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Se slutten da! Så skal jeg vedde på at du kommer til å si HÆ og le etterpå Jeg lo godt hvertfall. Makan til bortkastet tid. Kunne heller ha tatt meg en runk, eller noe Dårlige filmer er utrolig irriterende. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Kill Buljo var en stor skuffelse.. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Kill buljo er vertfall morsom, jeg så slutten nå. Og den var jævlig dårlig får å si det rett ut. Hele filmen er dritt. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 sitter å ser på Cloverfield, i starten var det litt tøft med det håndkamera opplegget. Men nå begynner det å bli ganske irriterende. Vurdere å drite i resten av filmen ... Det kan bli bra (likte Diary of the Dead), men cloverfield var noe skuffende. De kunne da gitt en liten indikasjon på hva det var for noe (annet enn monster som datt ned fra himmelen) og i hvert fall ikke sluttet filmen slik de gjorde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 At jeg ikke finner ett navn på den jævla låten jeg leter etter! Lyst å hjelpe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg