kanonkent Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Irriterer meg over folk som ringer og alt de kan fortelle meg er at skjermen er svart. Kommer ned der så er pokker meg strømkabelen til pc'en trukket ut. Smartinger! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Irriterer meg at Piratebay kanskje forsvinner. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Irriterer meg over folk som ringer og alt de kan fortelle meg er at skjermen er svart. Kommer ned der så er pokker meg strømkabelen til pc'en trukket ut. Smartinger! Det er fryktelig irriterende å drive support for idioter, ja. Mulig denne gjenstanden kan hjelpe deg? http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/u...ns/388b/?cpg=ab Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Irriterer meg over folk som ringer og alt de kan fortelle meg er at skjermen er svart. Kommer ned der så er pokker meg strømkabelen til pc'en trukket ut. Smartinger! Det er fryktelig irriterende å drive support for idioter, ja. Mulig denne gjenstanden kan hjelpe deg? http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/u...ns/388b/?cpg=ab Jeg har den, og kan rapportere at den fungerer aldeles dårlig. De bare ler og spørr igjen. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Takk TV produsenter som har satt Muteknapp på fjernkontrollen... Dubba TV-Reklame = Mute.. Faen så irritert jeg blir over de Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Takk TV produsenter som har satt Muteknapp på fjernkontrollen... Dubba TV-Reklame = Mute.. Faen så irritert jeg blir over de Er det "ja mamma" du tenker på? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Pink panther reklamen? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Pink Panther reklamen er digg da. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Idioter som Skriver sånn som Dette. Eller Sånn Her, Med Stor Forbokstav I Hvert Ord. Men Er Nok Mer Plagsomt Når Folk Skriver Som Eksempelet Over. DeTtE hEr Er MeRe IrRiTeReNdE, eLlEr HvA? Har sett folk som har dette på nettby OSV ... Jeg dør litt inni meg når jeg ser sånt Enig! Men det som er verst av alt er når folk begynner å skrive ord med både bkstaver og tall. Eks: enig=e9 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Pink Panther reklamen er digg da. Troll Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor spøk Endret 17. februar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Folk som skriver navnet på den de er sammen med, etter absolut alt de gjør på facebook... <3Navnet på personen<3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ungdommer som putter på gigantiske spoilere, sideskjørt o.l på en liten Nissan Micra, så modifiserer de en slik traktor-dur inn i eksosanlegget som om de hadde en V12-er. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 HAHA, ja. Vi har et par av de på Ulefoss ... Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Folk som skriver navnet på den de er sammen med,etter absolut alt de gjør på facebook... <3Navnet på personen<3 I andre nick, og i spill også. Hva er vitsen? Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 I andre nick, og i spill også. Hva er vitsen? Apropos spill: CS-nick... *grøss* Det ser jo ut som hva du ser når du åpner en exe fil i notepad. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) NYHET, DEN SKUMMLE RINGETONEN. BELLABINGO . CUM Det som er skikkelig irriterende er at akkurat de lydene de har finnes på nettet helt gratis. Feks: Ghost_Voice.mp3 Endret 18. februar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Irriterer meg av dem som kommenterer på prisguide og komplett.no... "Disken funker fint, men jeg klarte ikke å formatere den en dag" (karakter 0,5) "Dette kabinettet har altfor mange plasser til CD-ROM" (karakter 1) Når du sitter å kommenterer slikt så har du rett og slett ikke peiling... Endret 18. februar 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Folk som skriver inn til debatten i avisa og klager på at brøytebilen har laget brøytekant utenfor innkjørselen deres. Og ved buss-skur. WTF? Mener de brøytemannskapet skal gå ut og spa vekk brøytekanten etter seg? Det klages hvis det ikke blir brøytet, og det klages når det blir brøytet.... Jeg for min del irriterer meg over at ingen av de 15 andre som jeg deler innkjøring med klarer å ta frem spaden sin og grave vekk litt snø. Jeg selv var ute i en times tid i går kveld, uten at det hjalp så veldig mye når det er en innkjøring på flere meter.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Vil spille D2, men disconnecter etter en liten stund ingame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg