Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Hater så sinnsykt når mor kommer med "hva vet vel du om smerte som ikke har født x antall barn?"-greia til meg eller pappa når vi skader oss eller noe sånt.

Og så går det tre sekunder, så snakker de om hvor vakkert og fint det var å få barn sammen med dem man elsket. Da er all smerten glemt, og man angrer aldri og det er det beste som har hendt dem. Altså, ikke misforstå meg, jeg forstår at det er vondt å føde for jeg har hatt influensa selv, men dere jenter overdriver..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At ungdommene nå til dags ikke lærer seg Datamaskinen, bare spiller på den.

Irriterer meg grenseløst at ungdommen nå til dags lærer seg datamaskin, og ikke bare spiller på den.. Det er begrenset hvor mye utbytte du får av slik unyttig kunnskap uansett.

Velkommen til dataalderen, der verden er avhengige av automatiserte og datastyrte systemer, der flere titalls prosent av jobbene er avhengig av databruk.

Lenke til kommentar

Iphone!

Joda, fin telefon, god kvalitet... Men for faen i svarte he***** folk klarer ikke å bruke ordet mobiltelefon lenger etter å fått seg en slik.

Jeg kan quote fra titalls tråder der folk blandt annet spør om hvilket abonnement som er best for Iphone... Det er den samme skiten hvilket abonnement du har, det er en TELEFON, hva gjør en telefon?: Den ringer og sender meldinger.

Så har vi dem som skal nevne Iphone i hver setning de skriver, om at de tok et bilde med Iphonen for å vise den nye kjeksen til Axa, da heter det mobilkamera...

For din informasjon: Jeg liker Iphone.

Lenke til kommentar
Iphone!

Joda, fin telefon, god kvalitet... Men for faen i svarte he***** folk klarer ikke å bruke ordet mobiltelefon lenger etter å fått seg en slik.

Jeg kan quote fra titalls tråder der folk blandt annet spør om hvilket abonnement som er best for Iphone... Det er den samme skiten hvilket abonnement du har, det er en TELEFON, hva gjør en telefon?: Den ringer og sender meldinger.

Så har vi dem som skal nevne Iphone i hver setning de skriver, om at de tok et bilde med Iphonen for å vise den nye kjeksen til Axa, da heter det mobilkamera...

For din informasjon: Jeg liker Iphone.

Agreed. Jeg har en Iphone selv, men forblir bare en mobil for meg.

DEt som derimot plager meg er at jeg ikke kan få brukt telefonen uten at folk klager på at jeg "viser den frem"

Skal jeg sende melding, sjekke klokken osv, tror folk med en gang at jeg bare viser frem at jeg har en slik Iphone. Dette gjelder alltid. Klarer ikke få brukt den uten at jeg ser folk ser stygt på meg :(

Lenke til kommentar

Helt sikkert ropt ut 1000 ganger før dette her, men hvorfor skal alle 14-åringer poste en egen tråd om "drar denne PC-en Crysis", også lister de opp det beste som er å oppdrive på komplett.no???

Wow! Dere har verdens beste PC, gratulerer! Så fint at dere viser oss det.

Greit, mange har null peiling på data, men når du først klarer å putte det dyreste som finnes oppi handlekurven, to år etter at spillet kom ut, da bør det ikke være så vanskelig å skjønne om det drar Crysis eller ikke ...

Ja, jeg er misunnelig som mange sikkert vil tenke. Men det er fortsatt utrolig irriterende med alle de postene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...