Deleted__- Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Hater så sinnsykt når mor kommer med "hva vet vel du om smerte som ikke har født x antall barn?"-greia til meg eller pappa når vi skader oss eller noe sånt. Og så går det tre sekunder, så snakker de om hvor vakkert og fint det var å få barn sammen med dem man elsket. Da er all smerten glemt, og man angrer aldri og det er det beste som har hendt dem. Altså, ikke misforstå meg, jeg forstår at det er vondt å føde for jeg har hatt influensa selv, men dere jenter overdriver.. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Irriterer meg over folk som surver over at de er utslitte, men de skal være med på hver jævla fritidsaktivitet. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Irriterer meg at folk skriver "taes" og "gies". Kan ikke folk slutte med det for f***! Det heter tas og gis !! Endret 15. februar 2009 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Hater lystløgnere.! Skjønner faen ikke hva som er poenget med å gå rundt å lyve hele jævla tiden. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Word up! Men husk, de lyver så mye at de tror det selv. Stakkars. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 At ungdommene nå til dags ikke lærer seg Datamaskinen, bare spiller på den. Irriterer meg grenseløst at ungdommen nå til dags lærer seg datamaskin, og ikke bare spiller på den.. Det er begrenset hvor mye utbytte du får av slik unyttig kunnskap uansett. Velkommen til dataalderen, der verden er avhengige av automatiserte og datastyrte systemer, der flere titalls prosent av jobbene er avhengig av databruk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 At jeg klarte å stikke hull i pekefingeren på venstre hånd med en skje. Er en stor flik som gjør vondt. Gjør vondt å skrive med blyant og bruke touch-paden. Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Iphone! Joda, fin telefon, god kvalitet... Men for faen i svarte he***** folk klarer ikke å bruke ordet mobiltelefon lenger etter å fått seg en slik. Jeg kan quote fra titalls tråder der folk blandt annet spør om hvilket abonnement som er best for Iphone... Det er den samme skiten hvilket abonnement du har, det er en TELEFON, hva gjør en telefon?: Den ringer og sender meldinger. Så har vi dem som skal nevne Iphone i hver setning de skriver, om at de tok et bilde med Iphonen for å vise den nye kjeksen til Axa, da heter det mobilkamera... For din informasjon: Jeg liker Iphone. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Og album med navn "iPhone-bilder" har eksplodert på facebook. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Til tider blir jeg irritert av trappen opp til kjøkkenet, nå nettopp på vei ned til stua så skalle jeg oppi dørkarmen. Note to myself: ikke ta trappa i et byks Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Iphone! Joda, fin telefon, god kvalitet... Men for faen i svarte he***** folk klarer ikke å bruke ordet mobiltelefon lenger etter å fått seg en slik. Jeg kan quote fra titalls tråder der folk blandt annet spør om hvilket abonnement som er best for Iphone... Det er den samme skiten hvilket abonnement du har, det er en TELEFON, hva gjør en telefon?: Den ringer og sender meldinger. Så har vi dem som skal nevne Iphone i hver setning de skriver, om at de tok et bilde med Iphonen for å vise den nye kjeksen til Axa, da heter det mobilkamera... For din informasjon: Jeg liker Iphone. Agreed. Jeg har en Iphone selv, men forblir bare en mobil for meg. DEt som derimot plager meg er at jeg ikke kan få brukt telefonen uten at folk klager på at jeg "viser den frem" Skal jeg sende melding, sjekke klokken osv, tror folk med en gang at jeg bare viser frem at jeg har en slik Iphone. Dette gjelder alltid. Klarer ikke få brukt den uten at jeg ser folk ser stygt på meg Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 jævla dumme stygge kranglesøster! Kan ikke ha på musikk uten at hu klikker! Hu "truer" med å bråke. snakk om drittunge. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Kim Salabim: Det kalles misunnelse. "Misunnelse er en følelse, et ønske om å ha en annens egenskaper, status, evner, anseelse eller eiendeler" Endret 17. februar 2009 av Erik :-) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg frrryser!! Og det regner ute. møkkavær. Vi nordmenn vil aldri blir fornøyd med været. For mye snø, for lite. For varmt, for kaldt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Kim Salabim: Det kalles misunnelse. Neppe. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Irriterer meg at ting irriterer meg. Og at jeg er syk. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Helt sikkert ropt ut 1000 ganger før dette her, men hvorfor skal alle 14-åringer poste en egen tråd om "drar denne PC-en Crysis", også lister de opp det beste som er å oppdrive på komplett.no??? Wow! Dere har verdens beste PC, gratulerer! Så fint at dere viser oss det. Greit, mange har null peiling på data, men når du først klarer å putte det dyreste som finnes oppi handlekurven, to år etter at spillet kom ut, da bør det ikke være så vanskelig å skjønne om det drar Crysis eller ikke ... Ja, jeg er misunnelig som mange sikkert vil tenke. Men det er fortsatt utrolig irriterende med alle de postene. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Svar nei og finn opp masse speccs de trenger. "Nei, ditt 9800 kort er ikke godt nok. Nå er man oppe i XX12800GT, du gjorde et dårlig kjøp" Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Svar nei og finn opp masse speccs de trenger. "Nei, ditt 9800 kort er ikke godt nok. Nå er man oppe i XX12800GT, du gjorde et dårlig kjøp" anbefale et kort fra matrox med 128mb DDR til 6k og si at dette er optimal gamer grafikkort;P Endret 17. februar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Uff, irriterer meg over brukere som aldri klarer å beskrive et problem så jeg kan hjelpe de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg