Erroneous Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 At danilovic alltid skal skrive "daniel " etter alle de små beskjedene sine. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Bling-Bling rappere som ødelegger Hip-Hop'ens rykte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Lukten av lutefisk irriterer meg akkurat nå vurderer å barrikadere døren med håndklær etc for å være sikker på at den ikke siver inn å rommet jeg sitter på... Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Volleyball-dommere som ikkje kan volleyball irriterer meg ein del Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Folk som er utro. Om man skal pule på noen andre, vær så snill å slå opp først. Nei, det har ikke skjedd meg, som jeg vet om. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Fanboys som dømmer konsoller etter X tallverdier på hardware. Endret 2. desember 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 At dama henger dassrullen med "papirsiden" inn mot veggen, slik at man må under rullen for å få tak i papiret, om derer skjønner. DET irriterer meg grønn:p Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Wannabe-moderatorer som sitter våkne hele natta for å rapportere avatarer som er for store! Jeg har hatt min avatar i kanskje over 2 år, og det har aldri vært noe problem av den var ca 5 pixler for stor. Jeg var ikke engang klar over 80x80 grensa da jeg laget den, jeg tok bare utgangspunkt i en annen tilfeldig avatar jeg sjekket størrelsen på her inne. I tillegg hadde jeg ingen backup av den på min nåværende pc, fordi jeg har hatt den i to forbanna år! Dette gjorde meg faktisk skikkelig pissed. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Wannabe-moderatorer som sitter våkne hele natta for å rapportere avatarer som er for store! Jeg har hatt min avatar i kanskje over 2 år, og det har aldri vært noe problem av den var ca 5 pixler for stor. Jeg var ikke engang klar over 80x80 grensa da jeg laget den, jeg tok bare utgangspunkt i en annen tilfeldig avatar jeg sjekket størrelsen på her inne. I tillegg hadde jeg ingen backup av den på min nåværende pc, fordi jeg har hatt den i to forbanna år! Dette gjorde meg faktisk skikkelig pissed. 7412979[/snapback] Kjipt, men kanskje du kan finne igjen bildet på nettet også lage en ny? Selv irriterer jeg meg over dagen hvor julepynten ryddes vekk, og juletreet kastes ut. =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Eksamen irriterer meg noe grenseløst. Heldigvis snart juleferie. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 irriterer meg over framføringer og generellt muntlige fag Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 - Luremus. - Pensjonister som "skal se om jeg har det i smått" når de handler for over 100kr. - Pensjonister som "tar det rolig" når de kjører en tur. (40 i 60-sonen er for teit!) - Popups - Firmaer som bestille en, - 1 - , jævla kabellist med expresspakke. Kostnadene for å sende den opp til Hammerfest overstiger prisen for selve kabellisten, men joda. Man bestiller EN. - Store ordre på kabelkanaler. - Topp20 - Attention whores Alt jeg gidder å skrive nå. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 At jeg fortsatt har vondt i balla irriterer meg, og det faktum at jeg ikke er sikker på om det funker med antibiotikakuren Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg irriterer meg over en viss arrogant sjøstjerne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg irriterer meg over Telenor som tar nettet mitt i helgene, og gir det tilbake på søndag ettermiddag... *mumle noe om å gå glipp av raids etc* Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ikke rekke bussen og når du er på besøk og opplever smatting, da reiser jeg meg opp og går, blir så irritert. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 På noen ddr spill blir jeg litt irritert over at det skal komme applauser og rop som "Are you ready?!", og bare man bommer på noen trinn skal det absolutt ropes ut "OH NO!!11". Video Men alle har hver sin smak. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Svi grandisen :O Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 At jeg fortsatt har vondt i balla irriterer meg, og det faktum at jeg ikke er sikker på om det funker med antibiotikakuren 7414163[/snapback] Jeg hadde også vondt i balla en stund etter, tok en kortere kur. Det så ut til å hjelpe men, etter noen måneder kom det igjen fikk en siste kur, den hjalp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg