phfjeld Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Vis ødelegger når du bygger er du ikke ment til å røre en pc. (en liten spøk bare ) Urk, kan tenke meg at den er irriterende når du har krasjet maskinvare for ni høvdinger. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 At landskampen blei sendt på en forbanna betalingskanal. Endelig vant dem, men å få se det på TV skulle ikke komme på tale nei. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jepp, hva er det den helsikes lisensavgifta går til egentlig? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Sumo har en avgift på 1.792 kr per år. Det man får av innhold på TV2 Sumo er en vits i forhold til det man får for NRK avgiften på 2.334 kr. TV 2 Sumo forsøker å holde fotballsendingene som gissel for å få oss til å punge ut på noe som hovedsakelig er tv-møkk. Endret 12. februar 2009 av Rata101 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 "Du vet du er populær når mennesker du aldri har møtt hater deg". 1 godt likt, avholdt skolens mest p-e lærer / denne plata blir sikkert svært p- 2 lett forståelig, enkelt framstilt en p- framstilling av et komplisert emne 3 vanlig, utbredt, gjengs en p- oppfatning / det er blitt p-t å sykle igjen Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kan noen avlive hu på naborommet? Hun synger jævelig falskt, og spiller bare tragisk spansk-folkemusikk.. Lytt her? Neeeeida.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Haha, har vi samme nabo, Lise? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Slutt og klag på meg! Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 At landskampen blei sendt på en forbanna betalingskanal. Endelig vant dem, men å få se det på TV skulle ikke komme på tale nei. Business is business, men monopolet må bort. Altså er ikke problemet at landskampen sendes på en betalingskanal, men at den utelukkende sendes på en betalingskanal. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Haha, har vi samme nabo, Lise? Hehe, ja, jeg bor i skapet ditt faktisk (høhø). Kanskje vi gjør det.. for etter jeg skrev dette slutta hu.. Lise: 1 £0$ER: 0 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 At i stedet for å begynne kl 12 i morgen, som vi vanligvis gjør, begynner vi 10. Buhu Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Haha, har vi samme nabo, Lise? Hehe, ja, jeg bor i skapet ditt faktisk (høhø). Kanskje vi gjør det.. for etter jeg skrev dette slutta hu.. Lise: 1 £0$ER: 0 det er da hu nabodama bare skulle ha økt musikkvolumet og sunget høyere for ren faenskap. har ikke dere noe musikk dere kan spille tilbake med, som gir hu en melding om at det er veldig lytt? få med noen fulle venner på singstar når hu er hjemme;) Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, vi har hatt en del sånne "kriger". Vi hører på veeeeldig forskjellig musikk kan du si. Blir alltid drama. Har faktisk invitert hele Bergen hit på kjempestort vors snart, på en ukedag Den som ler sist, ler BEST! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, vi har hatt en del sånne "kriger". Vi hører på veeeeldig forskjellig musikk kan du si. Blir alltid drama. Har faktisk invitert hele Bergen hit på kjempestort vors snart, på en ukedag Den som ler sist, ler BEST! ROCK ON;) Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Mye bedre det enn å bare gå og si: "Hold kjeft, gå et annet sted og øv!" Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg irriter meg så innmari over de reklame på Viasat4 og TV3 om 2422. Hater de reklamene. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Var et program på TV2 nyhetskanalen som het "iNyhetene" FY FAEN, SLUTT Å SETT "i" FORAN ALT. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Folk som er hekta på "i" er lamere som kan gå og skyte seg selv. Irriterer meg over folk på telefonen som sier at de hører meg dårlig. Dette skjer bestandig i forbindelse med et eller annet offentlig kontor. Kanskje det faktisk ikke er min telefon det er noe iveien med?! Privatpersoner hører meg fint. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=558274 Hva faen feiler det folk i dag? blir bare værre å værre ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg