CombatPsycho Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 "Basketball er en skikkelig gay sport" - Random håndballdude fra klassen. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 .mp3? Titt på Ogg Vorbis og FLAC. Who...cares? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 At jeg har klart å kjøre fast poloen min i dypsnøen 2 ganger på under 24 timer Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 .mp3? Titt på Ogg Vorbis og FLAC. Who...cares? Alle som har interesse av fri og åpen informasjon. Som programvareutvikler setter jeg også pris på åpne og veldokumenterte løsninger. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) "Basketball er en skikkelig gay sport" - Random håndballdude fra klassen. jaja. Da burde de lese litt på reglene i basketball og sammenligne de med håndball, hvertfall kroppskontakt delen:) I dag på bussen så satt jeg ved siden av ei jente, Pga det er så jævlig mange idoter som jeg tar bussen med, untatt hu jeg satt med og et par andre. Hverfall, vi sitter å hører på musikk, så roper en på bussen ut "Sander!!! blir det noe på deg?!" Alle snudde seg mot meg og stirra noe jævlig. Håper ikke at folk tror enda at viss du nødvendigvis sitter med ei jente, eller snakker med ei så er du ute å få deg noe, eller bli sammen med hu ... Endret 11. februar 2009 av Steammachine Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gymvikaren idag -.- Aldri skulka en gymtime, men har vært syk denne uken og borte fra skola, så ba om å få sleppe å ha gym. Vikaren trodde nok at jeg skulka, så istedet for at jeg fikk sitte en plass og gjøre noe vettig måtte jeg sitte å se på de andre som 'straff'. Og måten han snakket med meg på fikk meg til å føle meg som det problembarnet. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nå begynner snart dette importerte Valentine-hysteriet igjen. Spar meg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 At ingen av kameratene har noen interesse av å dra på Rørosmartnan. Kjedelig å dra alene, så da ser det ut til at jeg drar jeg heller. :/ Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 At ingen av kameratene har noen interesse av å dra på Rørosmartnan. Kjedelig å dra alene, så da ser det ut til at jeg drar jeg heller. :/ Mormor og mamma skal. Dra med noen som er ti-tyve år eldre enn deg selv. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Yay, spør de for meg. Jeg fikser kamferdrops og god sjokolade, da liker de meg sikkert. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Lekser! Vi fikk faen meg 6 innleveringer på to uker. Tre av dem var ikke så veldig avanserte, men de resterende tre, er veldig tidskrevende. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Eksamen i helikoptersystemer neste uke og eksamen i flysystemer neste uke der igjen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 At på Lørdag er det pån igjen med det importerte valentinhysteriet. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 At på Lørdag er det pån igjen med det importerte valentinhysteriet. Igjen! Hater det tullet. Det er jo bare for at butikkene skal tjene mer penger. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bygge PC, enkelt og greit. Finnes det noe mer iriterende? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er jo moro da! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er jo moro da! Er moro helt til du sansynligvis har ødelagt PC for 9000,-. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er jo moro da! 1+ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Vis ødelegger når du bygger er du ikke ment til å røre en pc. (en liten spøk bare ) Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 At ingen av kameratene har noen interesse av å dra på Rørosmartnan. Kjedelig å dra alene, så da ser det ut til at jeg drar jeg heller. :/ Jeg kan bli med deg jeg. Hva skjer der igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg