Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dansing og alt hysteriet rundt dans.

Sikkert fordi du er dårlig til det (på seg selv kjenner man andre).

Jeg tenker ikke her på slik amatørdans som foregår på fester. Det er alle disse danseprogrammene og hvordan profesjonell dans plutselig blei superinterresant å se på for alle som aldri har satt sin fot innenfor en dansesal.

"So you think you can dance?", "Skal vi danse?" og ikke minst "Isdands" eller hva det nå heter. Fullstendig latterlig og totalt uinterresant å se på. Dans som sport har jo aldri vært populært for annet enn spesielt interreserte, men plutselig blei det superkult å se på dansekonkurranse. Jeg forstår det bare ikke, og irriterer meg grenseløst over det. Basta bom.

Som en tilleggsopplysning kan jeg jo meddele at jeg overhode ikke er fullstendig elendig til å danse. Går musikklinje og er dermed nødt til å ha danseundervisning i stedet for gym. I dans fikk jeg sterk firrer til jul.

Lenke til kommentar
Ting som irriterer:

-At fok ikke gidder å bruke to minutter på å lese gjennom et innlegg og luke ut de største gramatiske feilene.

-Orddelingsfeil

-Orddelingsfeil

-Orddelingsfeil

-Tekster som ikke inneholder stor bokstav i begynnelsen av en setning.

-Tekster med liten forbokstav i egennavn.

-Tekster med manglende tegnsetting

-Og-å-feil

-Et-ett-feil

-Folk som ikke innser at de selv også kan ta feil.

-Folk som går sikk-sakk på fortauet slik at jeg ikke kommer forbi

-Folk som stopper opp i det øyeblikket de går av en rulletrapp, uten å bry seg om at det kommer folk bak dem.

-Folk som er flinke til å alltid poengtere sin egen fortreffelighet.

-Folk som er fullstendig ureflekterte.

-Unyanserte mennesker som har et fanatisk forhold til et politisk parti eller et merkenavn.

-Folk som kverulerer og argumenterer heftig i en sak de har null kunnskap om, og nekter å gi seg selv om de er argumentert kraftig ut på sidelinja.

-Idioter

-Naboer som synes de har rett til å spille høy musikk og feste til langt på natt midt i uka.

-Folk som konsekvent kommer for sent til avtaler.

-Gamle folk på parkeringsplasser som synes de må løse ut bilen i 3. gir med motoren gående på 18.000 omdreininger.

-Sutring

-Mødre på kafé som må vise, høylytt, til alle i rommet hvor festlig de har det med sine ett år gamle barn.

-Ord og forkortelser som lol, ftw, omg, roxor, 1337 etc.

-Folk som skriver SMS-språk.

-Trafikksituasjonen i Bergen.

-At jeg helt sikkert har gjort flere av tingene som irriterer meg i mitt eget innlegg.

In your dreams!

Må nok vente lenge på denne dagen.....

Lenke til kommentar

Gah!

Hat!

Kjøpte meg den nye utgaven av Ida Marias "Fortress Round My Heart" for å ha begge utgavene, så kommer den, men jeg får ikke rippa den eller spilt den av noen steder ...

Som om ikke det var nok, så har jeg heller ikke fått 7" og CD-singelen jeg også kjøpte, som ble sendt ei uke før, og de to nedlastbare sporene jeg fikk med, fungerer heller ikke :|

*banne*

Lenke til kommentar
Det kan jeg love deg at frisøren får til. De klarer alltid det.

Frisører er kanskje de personene jeg misliker mest, rett og slett fordi jeg aldri får håret slik jeg vil ha det.

Samme her, skal klippe meg til lørdagen blir nervepirrende å sette seg i stolen og se om hun klipper en nice sveis.

Lenke til kommentar

At mattelæreren er en idoiot som sørger for at ingen klarer å følge med i matten...

"Cos-sinus er blablabla..." *Skrive noe på tavlen som går opp, ned, på hodet og sideslengs* "Hvis du tar den enden av trekanten så får du blablabla, lalala X=25{848934398*@£$£@£$@£@£/384389}" *rabble på tavlen* Så gjør dere oppgavene på side 1337*

Hva faen er Cos-sinus!?

Lenke til kommentar
At mattelæreren er en idoiot som sørger for at ingen klarer å følge med i matten...

"Cos-sinus er blablabla..." *Skrive noe på tavlen som går opp, ned, på hodet og sideslengs* "Hvis du tar den enden av trekanten så får du blablabla, lalala X=25{848934398*@£$£@£$@£@£/384389}" *rabble på tavlen* Så gjør dere oppgavene på side 1337*

Hva faen er Cos-sinus!?

Det problemet hadde jeg i fjor.

pluss at han var svensk og ingen forsto hva han sa :p

Lenke til kommentar

Jeg har alltid digget mørkt/svart skjegg og hår. Fordi håret mitt er brunt/mørk brunt kunne jeg bare glemme det, men jeg håpet likevel på at skjegget mitt skulle være mørk brunt, eller i det minste brunt.

Hva så jeg i speilet på treningssenteret i dag? Innslag av røde hårstrå... :cry:

Depper egentlig mer enn jeg er irritert, men tror ikke Deppetråden-innbyggerne ville vært så fornøyde med innlegget.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...