McBitch Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 At jeg har innlevering i matematikk, maskindeler, materiallære og laboratorie. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 jeg sliter med lesesperre:( rett over jul ble det plutselig en kraftig brems i lesinga, orker ikke mer enn 10 sider daglig. har dere noen gode tips for å få ting på gli igjen. må begynne å forberede til eksamen allerede nå siden jeg henger litt etter i et par fag,men dette er ikke lett når jeg har problemer med å sette meg ned og lese. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sletting av facebooken sin er ofte et bra sted å begynne, om du er av typen som loker rundt der. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Lol...jeg har bare et par lekser jeg skal gjøre nå jeg...som tar meg toppen 10 min...så jeg skal vel ikke akkurat komme her og si at det irriterer meg Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei. Jeg irriterer meg ikke over noe nå, så jeg har egentlig ingen grunn til å skrive her ... men jeg gjør det likevel. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ikke jeg heller Mike. Jeg har 1200kr jeg har lyst til å bruke, men har ikke råd til alt; Genser, spill, gamingmus...fitte Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Megavideo sin jævla limit D: Jeg kunne ikke være mer enig, men disse beskjedene er også irriterende. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Megavideo sin jævla limit D: Jeg kunne ikke være mer enig, men disse beskjedene er også irriterende. Pråksy Endret 9. februar 2009 av Xander^ Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er så sjukt irriterende å være sjuk. Ikke får jeg sove skikkelig, og kroppen er helt fucka uansett. Vondt i hode, mage, hals osv. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er så sjukt irriterende å være sjuk. Ikke får jeg sove skikkelig, og kroppen er helt fucka uansett. Vondt i hode, mage, hals osv. Samme her. Også blei jeg syk i helga da, perfekt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Utrolig teite folk rundt år 1850 som tror at etasjeskille skal brukes som søppeldynge. Skulle opp i etasjeskille idag for å se om bærebjelkene til 2. etasje var råtne. Hørte et brak da jeg hadde fått av en planke og med ett var rommet fylt av gamle sko, aviser, beinrester, rester fra ødelagte klær, brev and so on. For å ikke nevne alt støvet. Buser er generelt kvalmt, men svarte buser er hakket verre. Digg å ha et par hundre år gammelt støv over hele trynet, og til og med innenfor boksern. Nå skal jeg dusje og etter det skal jeg velte gravsteinene til de som eide det huset på den tiden. (Neida) Kan også nevne at det var -22C da jeg stod opp idag. Ikke så ille i det hele tatt det, men det som var ille var at han som måker snø i området her hadde fått jævlig mye snø over på bilen min. Og på onsdag er det meldt - 16 med sterk vind. Jeg gleder meg. Endret 9. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Digg å ha et par hundre år gammelt støv over hele trynet, og til og med innenfor boksern. Må være det de kaller "Blast from the past". Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 -10 grader og 35minutter til fots til skolen..Jadda Men det er jævlig fint når det er blå himmel da Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Irriterer meg over prøvene vi har fremover: excel prøve på torsdag, prøve/innlevering/fremføring i naturfag...og så var det ett eller annet også som kom neste uke, men det husker jeg ikke Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Matte innlevering til tirsdag, Norsk innlevering til onsdag, spansk innlevering til onsdag, spansk prøve på onsdag, geografi innlevering til torsdag, matteprøve på fredag, Naturfag rapport til fredag. Great. Endret 9. februar 2009 av Darkbuster Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 -10 grader og 35minutter til fots til skolen..Jadda Men det er jævlig fint når det er blå himmel da Prøv -19 grader og 8 timers arbeidsdag ute. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Og jeg som slet med å finne tid til ordklasse/analyseringsprøve + konstruksjonsprøve til onsdag... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 At jeg imorgen har kommet til den dagen jeg skal klippe meg. Hater å klippe meg! Håret er fuckin' important. Risikerer å bli hulken dersom h*n fucker det til! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det kan jeg love deg at frisøren får til. De klarer alltid det. Frisører er kanskje de personene jeg misliker mest, rett og slett fordi jeg aldri får håret slik jeg vil ha det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg