Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvaa? Jeg er sterk motstander av den slags tøv :p

Men hvis man er KUL, så er det jo seff et unntak. Jeg har svært få kulinger på min venneliste, og da blir det bare teit å kalle seg "fuckface".

Jeg er for kul til å ha et mellomnavn, da :cool:

HEY, den gruppa trenger de stakkars medlemmene den har, fortenk!

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
(for å spore av litt til, jeg drakk julebrus senest i går).

Du fikk nettopp plus i margen av meg.

evt spørs hva slags julebrus du drakk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
REMA, my friend! Tror det var Dahls.

Irriterer meg at dasspapiret som er på vei til meg har kræsjet med en hjort.

(typen kræsja på vei hjem, og dyret døde. sukk).

Herved + i margen.

Lenke til kommentar

F*en. Nå kom den h*lvettes internatvakta inn på rommet og maste over høy lyd - igjen. Rommet + døra er lydisolert ffs!

De går f*en meg nesten rundt i gangene med stetoskop på dørene. Jeg hadde kanskje på 10% lydvolum på pc'n, og det med et lite filleanlegg..

Endret av W202
Lenke til kommentar
Hva med å skrive i navnet sitt "jeg har mistet mobilen min..trenger nummer", eller sende rundt post til venner og bekjente? :roll:

For å ikke snakke om alle de teite mellomnavnene. Skjemmes de ikke?

Eller hva med å bare gå inn i vennelista si og trykke på "telefonnummer" :p Der ligger iallefall alle mobilnumrene til alle vennnene på vennelista mi (bortsett fra de som ikke har skrevet inn sitt,men det er veldig få)

Og pokerface, fuckface = looserface

Lenke til kommentar
Premiere irriterer meg. Jeg hater Premiere.

Adobe Premiere? Why? (utenom at det kræsjer støtt og stadig, støtter mp3 på skolen, men ikke hjemme av en eller annen grunn, noen av renderfilene får det til å kræsje, på skolen tar det ikke mpeg, det henger seg når jeg importerer bilder med oppløsning på over 1000 px)

Nei, hvorfor hate Premiere?

Lenke til kommentar
Megavideo sin jævla limit D:

Sperr cookies og sett firefox i offline-modus etter at filmen er lastet inn. Det skal visst fungere. Skal prøve det ut selv i dag.

Det irriterer meg så jæææææææææææææææævlig at jeg ikke finner nøklene og ikke får gått på 2 forelesninger :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...