Demonfudge Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Heter Johansen men har gjort det om til Johahahansen. Fikk lyst. Kanskje på tide å forlate julebrus gruppa til Turtlis snart også nå. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hvaa? Jeg er sterk motstander av den slags tøv Men hvis man er KUL, så er det jo seff et unntak. Jeg har svært få kulinger på min venneliste, og da blir det bare teit å kalle seg "fuckface". Jeg er for kul til å ha et mellomnavn, da HEY, den gruppa trenger de stakkars medlemmene den har, fortenk! Endret 8. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Julebrus er liksom ikke... populært akkurat nå daaaaaa. Irriterer meg over at jeg alltid blir trøtt bare jeg TENKER på å døgne. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (for å spore av litt til, jeg drakk julebrus senest i går). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (for å spore av litt til, jeg drakk julebrus senest i går). Du fikk nettopp plus i margen av meg. evt spørs hva slags julebrus du drakk. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Damn. Har du spart så lenge? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (for å spore av litt til, jeg drakk julebrus senest i går). Jeg drakk julebrus bare for noen timer siden Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) REMA, my friend! Tror det var Dahls. Irriterer meg at dasspapiret som er på vei til meg har kræsjet med en hjort. (typen kræsja på vei hjem, og dyret døde. sukk). edit: det var et stort rådyr. Endret 8. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 REMA, my friend! Tror det var Dahls. Irriterer meg at dasspapiret som er på vei til meg har kræsjet med en hjort. (typen kræsja på vei hjem, og dyret døde. sukk). Herved + i margen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) F*en. Nå kom den h*lvettes internatvakta inn på rommet og maste over høy lyd - igjen. Rommet + døra er lydisolert ffs! De går f*en meg nesten rundt i gangene med stetoskop på dørene. Jeg hadde kanskje på 10% lydvolum på pc'n, og det med et lite filleanlegg.. Endret 9. februar 2009 av W202 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 At vi skal ta bilde i dag og jeg ser ut som om jeg har sovet i siloen Lenke til kommentar
probin Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 ÆSJ! jeg gikk på ræva i helga blåmerke på rompa og stygg lillefinger jeg har et mål om å ikke falle på rompa, på et helt år! men, FAIL! kan like godt gå å legge meg i senga og bli der til 2010. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ta deg en god dusj, litt Cola så våkner du opp og ser plutselig mye bedre ut Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hva med å skrive i navnet sitt "jeg har mistet mobilen min..trenger nummer", eller sende rundt post til venner og bekjente? For å ikke snakke om alle de teite mellomnavnene. Skjemmes de ikke? Eller hva med å bare gå inn i vennelista si og trykke på "telefonnummer" Der ligger iallefall alle mobilnumrene til alle vennnene på vennelista mi (bortsett fra de som ikke har skrevet inn sitt,men det er veldig få) Og pokerface, fuckface = looserface Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Premiere irriterer meg. Jeg hater Premiere. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Våknet opp til 13 minusgrader og at ovnen sto på minimum over natta. Ikke noe særlig bra kl. 8 på morran. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Premiere irriterer meg. Jeg hater Premiere. Adobe Premiere? Why? (utenom at det kræsjer støtt og stadig, støtter mp3 på skolen, men ikke hjemme av en eller annen grunn, noen av renderfilene får det til å kræsje, på skolen tar det ikke mpeg, det henger seg når jeg importerer bilder med oppløsning på over 1000 px) Nei, hvorfor hate Premiere? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Megavideo sin jævla limit D: Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Megavideo sin jævla limit D: Sperr cookies og sett firefox i offline-modus etter at filmen er lastet inn. Det skal visst fungere. Skal prøve det ut selv i dag. Det irriterer meg så jæææææææææææææææævlig at jeg ikke finner nøklene og ikke får gått på 2 forelesninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg