Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blomsterbob: Jeg så at noen polakker vandre rett gjennom løypen ja så det ble skomerker. Jeg irriterer meg ikke grenseløst over polakker generelt, men det at de de gikk gjennom løypen etter at de hadde sett at vi hadde stått der. Det betyr ikke dermed at jeg er i mot alle polakker eller østeuropeere av den grunn...

Hadde det vært bergensere ville jeg skrevet "jævla bergegensere som..."

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Blomsterbob: Jeg så at noen polakker vandre rett gjennom løypen ja så det ble skomerker. Jeg irriterer meg ikke grenseløst over polakker generelt, men det at de de gikk gjennom løypen etter at de hadde sett at vi hadde stått der. Det betyr ikke dermed at jeg er i mot alle polakker eller østeuropeere av den grunn...

Hadde det vært bergensere ville jeg skrevet "jævla bergegensere som..."

Joda, jeg forstår det, men å la "rasen" få skylden er fortsatt ikke rett, men jeg vil ikke skylde spesifikt på noen, jeg skylder på mennesket (homo sapiens) fordi jeg er en rasist som hater mennesker.

Lenke til kommentar

Det er veldig irriterende å gå tom for dasspapir!

Facebook:

Føler at jeg holder folket oppdatert med hva jeg gjør om dagene(tur med bikkja, jobb, tvkveld ++), men det får da være måte på? Noen er rene hotell cæsar. Hatbeskjeder er mest poppis, og ganske hysteriske å lese "Bare pass deg, lille venn". Hjelp liksom :p

Også veldig irriterende med grupper som "har mistet mobilen, trenger nummer". Hva med å skrive i navnet sitt "jeg har mistet mobilen min..trenger nummer", eller sende rundt post til venner og bekjente? :roll:

For å ikke snakke om alle de teite mellomnavnene. Skjemmes de ikke?

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...