akmann Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Irriterer meg over emo-er! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Blomsterbob: Jeg så at noen polakker vandre rett gjennom løypen ja så det ble skomerker. Jeg irriterer meg ikke grenseløst over polakker generelt, men det at de de gikk gjennom løypen etter at de hadde sett at vi hadde stått der. Det betyr ikke dermed at jeg er i mot alle polakker eller østeuropeere av den grunn... Hadde det vært bergensere ville jeg skrevet "jævla bergegensere som..." Endret 8. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Ja, man skal kalle dem mennesker, men det som gjelder her er når man kommer så langt at man skal bruke hudfargen som del av en beskrivelse av utseendet. Endret 8. februar 2009 av Hamaestra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvordan viste du at han var fra Polen? Hadde han med seg flagg`? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ikke "jævla idioter/tullinger/tards" osv? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvordan viste du at han var fra Polen?Hadde han med seg flagg`? Jeg går ut i fra det siden de bablet på et språk som minnet om russisk. Og den polske befolkningen i landet er veldig høy i forhold til fra andre østeuropeiske land.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Blomsterbob: Jeg så at noen polakker vandre rett gjennom løypen ja så det ble skomerker. Jeg irriterer meg ikke grenseløst over polakker generelt, men det at de de gikk gjennom løypen etter at de hadde sett at vi hadde stått der. Det betyr ikke dermed at jeg er i mot alle polakker eller østeuropeere av den grunn... Hadde det vært bergensere ville jeg skrevet "jævla bergegensere som..." Joda, jeg forstår det, men å la "rasen" få skylden er fortsatt ikke rett, men jeg vil ikke skylde spesifikt på noen, jeg skylder på mennesket (homo sapiens) fordi jeg er en rasist som hater mennesker. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Snart kan man vel ikke kalle en person nordlæning eller sørlæning for det kan kombineres med "jævla" og da blir det rasistisk Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 At han som måker veien utenfor her bruker fres, og i natt har han tydeligvis hatt det gøy med å begrave bilen min. Lurer på hvor mye grus han har fått frest opp og hvordan lakken på bilen min ser ut nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Stemmen på Rosa panter 2reklamen- Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kom hjem ifra kulda nå... Vært på jobb i 8,5 time og bare stått ute... Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Dansing og alt hysteriet rundt dans. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Sikkert fordi du er dårlig til det (på seg selv kjenner man andre). Min irritasjon: Hvit t-skjorte + tacokrydderkraft. Vurderer å konvertere til emo/goth så jeg slipper alt styret med flekker. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Irriterer meg over enkelte brukere som klager over å bli "tatt" når de formulerer seg så vagt og dårlig. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Det er veldig irriterende å gå tom for dasspapir! Facebook: Føler at jeg holder folket oppdatert med hva jeg gjør om dagene(tur med bikkja, jobb, tvkveld ++), men det får da være måte på? Noen er rene hotell cæsar. Hatbeskjeder er mest poppis, og ganske hysteriske å lese "Bare pass deg, lille venn". Hjelp liksom Også veldig irriterende med grupper som "har mistet mobilen, trenger nummer". Hva med å skrive i navnet sitt "jeg har mistet mobilen min..trenger nummer", eller sende rundt post til venner og bekjente? For å ikke snakke om alle de teite mellomnavnene. Skjemmes de ikke? Endret 8. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
nizze90 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Matte lekser er ting som irirtere meg veldig!(selv om det er til mitt eget beste).. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Når vi snakker om Facebook; invitasjoner til alle mulig teite applications. Jeez! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det florerte av app. tidligere, men nå er det leenge siden jeg har fått en Bank i bordet, og alt det der. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 For å ikke snakke om alle de teite mellomnavnene. Skjemmes de ikke? Mener du sa tidligere i tråden at du ikke hadde noe imot det^^ Jeg bruker et fake mellomnavn på facebook, men det er greit. Jeg er bare kul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg