FLarsen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) ... Tror ikke jeg har lest noe så dypt og innholdsrikt noen gang! Congratulations! Fra spøk til gevær: Rot og rydding. EDIT: Du må ikke endre innlegget Steammachine, det var så lærerikt. Endret 7. februar 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Takk, jeg la sjela mi i det innlegget. EDIT: beklager, FLarsen. Skal endre det tilbake for deg <3 Endret 7. februar 2009 av Steammachine Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 hvorfor trene når du kan spole med å bole? hehe Hehe, selv om de jukser, så trener de jo. Hvis ikke blir de feite Det ligger mye hardt arbeid bak en stor kropp. Selv med bol. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 i know, tenkte meg ikke om i farta, men det var litt morsomt at det var så mange som la hang seg opp i det Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 1.Hehe, selv om de jukser, så trener de jo. Hvis ikke blir de feite 2.Det ligger mye hardt arbeid bak en stor kropp. Selv med bol. 1. Feil 2. Sant. Om bol er riktig eller ikke kommer an på holdningene. Om det er fordi man vil ha et tiltalende utseende (jfr. jenter som fyller brystene med silikon), så har ikke lang trening og veien opp dit noe å si. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med treningen min enda, så blir ikke bol med det første for min del uansett hva jeg bestemmer meg for. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja, og da var det på tide å drikke proteinshaken sin og holde kjeft om boling før moderatorene stenger tråden for "Usaklig mye kjedelig Off-topic om boling og andre ting som ikke irriterer andre enn Blomsterbob." Takk og farvel, et verdig innlegg i denne tråden. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Folk som ikke setter skiene sine i ski-stativet utenfor kafeen, men bare lar de ligge i snøen slik at man ikke kommer frem. Vel, det er ikke lenger mitt problem. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ski generelt, og folk som bruker dem. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Så du blir irritert på meg fordi jeg har vært i bakken? Makes sense. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg irreterer meg over matsemann fordi han har stått på ski, som jeg ikke viste før nå ... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg føler meg uthengt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jævla polakker som går i løypene jeg og en kamerat har laget, stikk hjem Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jævla polakker som går i løypene jeg og en kamerat har laget, stikk hjem Har polakker spesielle føtter siden det er dem som er syndebukkene eller har du møtt på noen spesifikke personer som irriterer deg? Irriterer meg over at folk tror at rasisme kun er massakrering og holocaust. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jævla polakker som går i løypene jeg og en kamerat har laget, stikk hjem [...] Irriterer meg over at folk tror at rasisme kun er massakrering og holocaust. Folk som blander inn rasisme i alt mulig, irriterer meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jævla polakker som går i løypene jeg og en kamerat har laget, stikk hjem [...] Irriterer meg over at folk tror at rasisme kun er massakrering og holocaust. Folk som blander inn rasisme i alt mulig, irriterer meg. Hva er det du kaller det da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jævla polakker som går i løypene jeg og en kamerat har laget, stikk hjem [...] Irriterer meg over at folk tror at rasisme kun er massakrering og holocaust. Folk som blander inn rasisme i alt mulig, irriterer meg. Hva er det du kaller det da? Polakkisme Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Irriterer meg over folk som klager over rasisme. Hva skal man for eksempel kalle de mørkhudede. Nå blir det jo klaging uansett hva man kaller de. Jeg skjønner at dem syns det er stygt å kale dem "niggere" eller "svartinger". Det blir jo mer skjellsord, men kaller du dem "negre" eller "mørkhudede" så er jo det galt også. Hva ksal man egentlig kalle dem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Mennesker Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Irriterer meg over folk som klager over rasisme. Hva skal man for eksempel kalle de mørkhudede. Nå blir det jo klaging uansett hva man kaller de. Jeg skjønner at dem syns det er stygt å kale dem "niggere" eller "svartinger". Det blir jo mer skjellsord, men kaller du dem "negre" eller "mørkhudede" så er jo det galt også. Hva ksal man egentlig kalle dem? Er det det vi snakker om? Jeg sitter å snakker om at polakkene automatisk blir syndebukker ikke hva mennesker blir kalt, jeg er ikke imot å si neger. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det der hadde ingenting med det du skrev å gjøre. Jeg skrev bare noe som irriterte meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg