Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1.Hehe, selv om de jukser, så trener de jo. Hvis ikke blir de feite :p

2.Det ligger mye hardt arbeid bak en stor kropp. Selv med bol.

1. Feil

2. Sant.

Om bol er riktig eller ikke kommer an på holdningene. Om det er fordi man vil ha et tiltalende utseende (jfr. jenter som fyller brystene med silikon), så har ikke lang trening og veien opp dit noe å si.

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med treningen min enda, så blir ikke bol med det første for min del uansett hva jeg bestemmer meg for.

Lenke til kommentar

Ja, og da var det på tide å drikke proteinshaken sin og holde kjeft om boling før moderatorene stenger tråden for "Usaklig mye kjedelig Off-topic om boling og andre ting som ikke irriterer andre enn Blomsterbob."

Takk og farvel, et verdig innlegg i denne tråden.

Lenke til kommentar
Jævla polakker som går i løypene jeg og en kamerat har laget, stikk hjem :hrm:

Har polakker spesielle føtter siden det er dem som er syndebukkene eller har du møtt på noen spesifikke personer som irriterer deg?

Irriterer meg over at folk tror at rasisme kun er massakrering og holocaust.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jævla polakker som går i løypene jeg og en kamerat har laget, stikk hjem :hrm:

[...]

Irriterer meg over at folk tror at rasisme kun er massakrering og holocaust.

Folk som blander inn rasisme i alt mulig, irriterer meg.

Hva er det du kaller det da?

Polakkisme

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som klager over rasisme. Hva skal man for eksempel kalle de mørkhudede. Nå blir det jo klaging uansett hva man kaller de. Jeg skjønner at dem syns det er stygt å kale dem "niggere" eller "svartinger". Det blir jo mer skjellsord, men kaller du dem "negre" eller "mørkhudede" så er jo det galt også. Hva ksal man egentlig kalle dem?

Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk som klager over rasisme. Hva skal man for eksempel kalle de mørkhudede. Nå blir det jo klaging uansett hva man kaller de. Jeg skjønner at dem syns det er stygt å kale dem "niggere" eller "svartinger". Det blir jo mer skjellsord, men kaller du dem "negre" eller "mørkhudede" så er jo det galt også. Hva ksal man egentlig kalle dem?

Er det det vi snakker om?

Jeg sitter å snakker om at polakkene automatisk blir syndebukker ikke hva mennesker blir kalt, jeg er ikke imot å si neger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...