Nymph Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Not Safe For Kids HERSENS SATANS MANNSKIT HUNDER I NABOGÅRDEN SOM BJEFFER HELE @£$£$€@$€@$@£@ TIDEN!!! Det er lørdag og jeg våkner halv ti av EVIG bjeffing!! BREEEEEEEEEEEEENN!!!!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Irriterer meg at søss og typen alltid slår opp og blir sammen igjen neste dag. Jeg liker typen hennes, om man ser bort fra at han har noen helvetes problemer med temperamentet sitt. De passer så godt sammen, men denne gangen orker visst ikke søss mer, og nå får jeg aldri treffe hotlipsen min igjen >< Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hotlipsen? Typen hennes? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 SNØ. Den kan forsvinne nå, syns jeg. Har forferdelig lite lyst til å gå ut og vasse i snø, men det gir seg jo faen ikke. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvorfor skal det være så inni h*llvette kaldt her i nord! Kan det ikke heller være ca 3-4 minus. Snøen holder seg flott da og. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Not Safe For Kids HERSENS SATANS MANNSKIT HUNDER I NABOGÅRDEN SOM BJEFFER HELE @£$£$€@$€@$@£@ TIDEN!!! Det er lørdag og jeg våkner halv ti av EVIG bjeffing!! BREEEEEEEEEEEEENN!!!!!! hahaha......har du ikke elgerifla tilgjengelig;P Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Not Safe For Kids HERSENS SATANS MANNSKIT HUNDER I NABOGÅRDEN SOM BJEFFER HELE @£$£$€@$€@$@£@ TIDEN!!! Det er lørdag og jeg våkner halv ti av EVIG bjeffing!! BREEEEEEEEEEEEENN!!!!!! hahaha......har du ikke elgerifla tilgjengelig;P Okei. du ANER ikke hvor plagsomme de er. Små råtter!! Små og tykke.. Hører de ENDA, og har gjort det siden jeg ble vekt.. HVA kan man gjøre med dette???? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hotlipsen? Typen hennes? Ja, jeg kaller'n for Hotlips ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hotlipsen? Typen hennes? Ja, jeg kaller'n for Hotlips ^^ ... why? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ny leieboer. Da var det bare å ta headset'et i bruk igjen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 At Hylo ikke greier å kjøpe øl i god nok tid. Nå er toget hans forsinka, og det betyr at JEG må ta på meg hundre kilo klær og kave meg igjennom snøen bort til butikken for å kjøpe pilsen hans. Lenke til kommentar
drz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Å bruke støtfangeren på bilen som brøyteskuffe pga noen ikke klarer å måkene gatene her i byen. Sjukt mye snø det er. Jo når vi snakker om snø, det irriterer meg. Er greit når du kjører (wee håndbrekket er ikke der bare for pynt) og når du står på nedoverski (liker ikke bortoverski :<) Men ellers så er snø ubrukelig, tar mye plass, kald og våt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Irriterer meg over at Columbodiskene fra sesong 1 er så dårlig lagd at de plutselig er reine datadisker. Dette gjelder også Special Features av Iron Man og Eragon.. DVD Versjonene. Endret 8. februar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Irriterer meg over at folka som trener ved siden av meg skal være så forbanna store at jeg ser ut som et anoreksioffer ved siden av dem, med min normale vekt. Eventuelt det at jeg ikke klarer å bli like stor som dem. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 hvorfor trene når du kan spole med å bole? hehe Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 hvorfor trene når du kan spole med å bole? hehe BSN nitrix ftw..............neida. tren på den naturlige måten du. spis godt og tren godt:) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Manualene mine under bordet... *Føttene er borti*... *rullerullerulle*... *Skyve tilbake*... *Rullerullerulle* Hvorfor må skivene være runde? Runde skiver burde vært bannlyst. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg huket av så Winamp ikke skulle innstallere Winamp Remote, men hvilket ikon lå på skrivebordet etter innstallasjonen? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 hvorfor trene når du kan spole med å bole? hehe Ja, man trener jo ikke når man boler. Det hadde jeg nesten helt glemt. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) ... Endret 7. februar 2009 av Steammachine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg