Blue Scholar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Lyd som er ute av sync på videoer... ååååh! D: Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den Geox-reklamen som gikk her i oktober/november... "Hei der nå ikke gå , det er noe du må forstå..." :realmad: Tror aldri jeg har vært raskere på fjernkontrollknappen enn det jeg var i den perioden. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 snart så banker jeg meg selv, jeg blir bestevenn med hver jævla jente jeg prøver meg på ... Greit med nye venner, men det ekke det jeg akkurat siktet etter. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Alle teite, unødvendige "meld-deg-inn" grupper på Facebook... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 snart så banker jeg meg selv, jeg blir bestevenn med hver jævla jente jeg prøver meg på ... Greit med nye venner, men det ekke det jeg akkurat siktet etter. Du har det problemet du å? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Lyd som er ute av sync på videoer... ååååh! D: VLC player er din venn. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Solbollen som ligger på benken og frister meg... den skal dø enten i kveld eller i morgen. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 VLC player er din venn. Jeje, men ikke på YouTube, Google Video osv. Solbollen som ligger på benken og frister meg... den skal dø enten i kveld eller i morgen. Hahaha jeg lo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Cat/doggirls/boys :| Samt furries og anime-inspirerte bilder og bilder med Sonic og / eller vennene hans, over hele jævla deviantArt (og ellers, men irriterer meg mest på dA, så ufattelig lei av å se catgirls o.l. overalt :|) Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Været i Lillehammer... dæven så kaldt det er her. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Den satans snøen, greit nok, det er sikkert bare brøkdel av hva andre har, men dæven som den irriterer likevell. Jeg savner sommeren! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg som gleda meg så til fredagen for da kunne jeg sove ut. Jeg la meg 2 og våkna 7. Tusen takk!! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 At jeg måtte i natt. Og at når jeg slutter klokka fire kan jeg glede meg til at jeg skal på jobb klokka fem igjen. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Du måtte i natt, ja. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Uff, det er slitsomt å måtte Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg måtte heldigvis ikke. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg skal formatere PC-en nå, men jeg finner ikke cd-key til XP Cden ... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg skal formatere PC-en nå, men jeg finner ikke cd-key til XP Cden ... Last ned SIW og trykk på knappen "Licenses" under "Software" Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 ahhh, tenkte ikke på det der. Har jo SIW på Pc-en og greier fra før av ... Takker så mye <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg