LasH Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Noe som irreterer meg noe inni granskauen, er når du leser et blad eller en avis og folk henger "over" deg og leser..Det plager meg så syykt. Driter i om det er morra mi, det plager meg uansett Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Nei det som er irriterende er hvis du henger over folk å leser det de leser å de blar over til neste side før du er ferdig! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Gidder ikke lage en lang liste siden jeg blir lett irritert over småting, men her er i hvert fall menneskene som har irritert meg mest og kraftigst i årenes løp: Vålerenga-supportere. Endret 5. juni 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) en liten liste: idiotiske tråder (f.eks. den beste ditt eller datt, eller den store *noe uinteressant*-tråden) P4 Hotell Cæsar at folk dømmer folk eller ting ut fra utseende Frp folk som MÅ ha røykepause folk som påstår at det er vanskelig å slutte å røyke narkomane folk som sier det er en sykdom å være narkoman folk som vil fjerne spilleautomater den amerikanske regjeringens politikk dansebandmusikk folk som absolutt skal knuse de tomme ølflaskene hærverk trommiser med dårlig timing (VELDIG IRRITERENDE!!) ustemte gitarer hundedritt i plenklipperen rånebiler til 5000 kr med 8 subwoofere. det er ikke kult når karosseripanelene skrangler i takt med jallamusikken Endret 6. juni 2006 av kakk Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Folk som sitter i kassen i kolonialbutikker og spør om du skal ha pose når du handler en stappa full handlevogn. "Nei takk, jeg sparer heller 50 øre pr pose og går 15 ganger til bilen med varene i nevene" Folk som spør når første "transportmiddel" til XXXXX går, jeg svarer på spørsmålet, og de spør igjen:" Går det ikke noe før?" Folk som spør etter ruter, de får en, for så å spørre sekundet etter: "Når går neste "transportmiddel" til XXXXXXXX?" Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hundedritt i plenklipperen lol, eid. Jeg irriterer meg sykt over at jeg er så lat noen ganger Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 "rånebiler til 5000 kr med 8 subwoofere. det er ikke kult når karosseripanelene skrangler i takt med jallamusikken" Hahahahah! Må si meg enig der. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 GUUULOOOOST! Hater ordet "Gulost" så utrolig mye! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 GUUULOOOOST! Hater ordet "Gulost" så utrolig mye! 6251987[/snapback] Kvitost som er tingen Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 At folk alltid skal krangle på om det heter "hvitost" eller "gulost"! DET KOMMER JO ANN PÅ DIALEKTEN! Geez >_> Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Folk som sitter i kassen i kolonialbutikker og spør om du skal ha pose når du handler en stappa full handlevogn. "Nei takk, jeg sparer heller 50 øre pr pose og går 15 ganger til bilen med varene i nevene" 6251213[/snapback] Faktisk mange som har med seg poser selv. Og så er man pålagt å spørre Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 At folk alltid skal krangle på om det heter "hvitost" eller "gulost"! DET KOMMER JO ANN PÅ DIALEKTEN! Geez >_> 6252178[/snapback] Har jo ikke noe å si med dialekten når det er to forskjellige farger.. enten er den hvit/kvit eller er den gul.. Imo er det hvitost :!: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Den er mere gul enn den er hvit da.. men jeg sier hvitost Uansett, jeg irriterre meg over at jeg fikk advarsel idag.. selv om det var min feil.. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvorfor klarer ikke microsoft å midtstille velkomstmeldingen? Det irriterer meg hver gang jeg slår på maskina. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har hvit/gulost diskusjonen kommet his også nå? OMG DEN INVANDERER ALLE POSTER! Hater at folk uttaler Mallorca, men L, når to ll faktisk blir J i navnet Mallorca som er spansk. Er som å si Bergen med E i stedet for Æ >< Hater at folk sier "Syden" i stedet for Spania eller hvilket land/sted det skal til. - Små LCD skjermer - Folk som bare bruker PCen til spilling å sier de har kjøpt ny mus og den er optisk-trådløs. (Fordi alle veit at de med tråd har mye raskere responstid). - Trådløse muser generellt, fordi det er noe herk å styre. - At min trådløse telefon ringer og jeg ikke veit hvor den er, mens den fæle ringelyden ringer og ringer. - Når det lagger på spill, driit irriterende. - Når man har laget en fet avatar eller sig eller noe sånt, så kan man ikke bruker det på forumet av en eller annen sugen grunn. - Når moderatorer stenger poster som ikke burde stenges (er kanskje ikke så mange tilfeller, men noen poster burde forblitt) - At læreren min sa at hvis man glemte å bestille varer til en kokkekamp vi hadde på skolen, fikk man to dårligere i grunnkarakter, og noen jenter klarte å glemme det og fikk 5 (De skulle da hatt 7?) Mens jeg ikke glemte det og fikk 4 i Heimkunnskap! - At man får vite om prøver så driit seint, f.eks fikk jeg vite om en Natur og Miljø halvårs prøve på en mandag, så var jeg syk på tirsdag så skulle vi ha den på Onsdag. - At jeg ikke klarer å finne på flere ting som irriterer meg, mens jeg kunne sikkert skrivd flere titalls sider om det Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 - Folk som bruker hele/halve fritida si på msn, men som tar seg tid til å si: "Å herreguuuud, spiller du <insert random known multiplayer game here>". Gå og dø. - Lyden av at folk kommer inn frontdøra. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hvorfor klarer ikke microsoft å midtstille velkomstmeldingen? Det irriterer meg hver gang jeg slår på maskina. 6256722[/snapback] Welcome meldinga er litt redd for den lysende kula oppi hjørnet. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 folk som MÅ ha røykepause folk som påstår at det er vanskelig å slutte å røyke narkomane folk som sier det er en sykdom å være narkoman 6250581[/snapback] Irriterer meg over folk som tror de har peiling på ting uten å idet hele tatt ha det. Som vedkommede her som helt sikkert ikke er verken røyker eller narkoman, men vet bedre enn alle likevel. Ellers irriterer jeg meg over folk som sier "data" istedet for "pc"! Ordet "data" betyr jo egentlig bare informasjon, så dersom en person sier han har en bra data, så sier jeg alltid; "jaså, hvor har du det lagret hen da?" Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Irriterer meg over stedet jeg bor, eller nærmere sagt naboene. Bor i en blokk med ca 250 leiligheter, og 1 oppgang. På Stovner som ligger i østkanten av Oslo. Jeg er ikke rasehater, rasist eller noe sånt, men det bor ca 50 norske av 250 stykker her, og det meste blir gjort av utlendinger, som også sier seg selv når omtrent 90% av all taggingen nevnes med nigga, ghetto og 2pac.. Vel, kan fortelle litt: Tingen er at det er så utrolig mye hærverk. I heisene har f.eks speilet har blitt knust en rekke ganger, "Skjermen" som viser hvilken etasje du er i har blitt ødelagt, knapper har blitt ødelagt, tagging, og div andre ødeleggelser. Slik det ser ut nå er taket halvt ødelagt av slag, tagget ned med lightere og nøkler, "gelenderene" har blitt ødelagt og er borte, og lysrøra på hver sin side er tatt ned og knust utover hele, og "rammen" som var foran er borte. Når dama kom på besøk idag var det ikke lys der engang. I oppgangen ellers er det blitt en vane at folk ringer på alle ringeklokker kl 03 om natta hvis noen vil inn, er det noen som har glemt nøkler er det rett og slett kun en løsning som skjer månedlig: knus ruta, borr deg igjennom døra eller bruk brekkjern. Halvparten av de 200 postkassene er ødelagt, og uten lås for folk vi ha det morro, og i trappene er det også tagging. Vanligst med nøkler, men tagging på gulvet med tusj har også blitt veldig gøy. Der også ødelegger folk lamper og nærmere sagt enten stjeler eller ødelegger lysrøra og knuser det utover hele. Folk har tent på søpplekasser og sjakter, spydd og pissa i heisene, samt at det faktisk lå avføring i trappa i hele 3 uker før det ble fjerna, det lukta digg! Ellers går en god del av de som bor her på stoff og purken er her ukentlig omtrendt. Vi hadde en brusautomat som sto i oppgangen før, som sikkert mange kunne hatt glede av, etter 2 dager var den totalramponert. Det kom en ny en, men den sto ikke mer i en uke til før den også var ødelagt. Dem er ikke kun glad i å ødelegge, men søpla kaster dem aldri etter seg. Dette må vel være det største problemet.. Det er stadig støtt pizzaesker, poser med gammelt illuktene matavfall i oppgangen og annet ræl som folk ikke gidder å kaste etter seg. Det er ikke særlig koselig at det første du møter når du kommer hjem er lukt av.. tja, lik?? Eller helt jævlig råttent søppel. Hvordan ville DU reagert? 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Irriterer meg over stedet jeg bor, eller Hvordan ville DU reagert? 6263260[/snapback] Du er vell den her inne som har best ting å irritere deg over. Høres forferdelig ut der du bor. Endret 7. juni 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg