Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg over folk som ikke greier å holde kjeften sin. De bare mååå fortelle ting videre(les sladre), men glemmer at de selv er den største baksnakkeren.

True dat. Jeg føler meg også passe ukomfortabel når mennesker jeg ser på som falske forteller meg at de misliker falske mennesker.

Greit at mennesker har en viss selvinnsikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Irriterer meg over at jeg må på skolen i morgen å ha prøve!

Åååh. Dakaj dej. Hadde det ikke væjt bedje å væje hjemme og slippe å læje masse tull?

Irritasjonsmoment: Folk som tror de kan alt bare fordi de fikk en relativt god karakter i matte, snakker her om ungdomsskolenivå og tidlig videregående. En er ikke geni av den grunn og kan alt :roll: . Døøø.

Det som irriterer meg er det håpløse skolesystemet vi har i 3 klasse VGS.

1: Religion, hva i helvete skal vi med det, 10 år med religionsundervisning er ikke nok?

2: Nynorsk, burde vært et fag uten vurdering

3: Norsk generelt, er vel 1/5 eller noe av karakteren vi får i 3 klasse, 1 muntlig, i bokmål, en nynorsk og to eksamner (eller vi kan få 1 eksamen hvis vi er heldig). Også er jo eksamen nesten mer en test om du faktisk har lært deg all den kjedelige litteraturen og kunsten fra 1800-tallet til 1900-tallet. Gi oss heller en oppgave som omhandler noe i vår tid, istedet for en litteraturhistorie test. Da kan de teste det som er viktig, om du faktisk kan skrive, og ikke om du har sittet å nipugget norsk og internasjonal litteraturhistorie.

Lenke til kommentar
Um, poenget hans var vel at Quakecry oppførte seg.

Ja? Når man snakker om "vi" som en gruppe, snakker man ikke om én person.

"Vi" var gruppen "ungdommer". At Quakecry oppførte seg var et eksempel på at individer i gruppen "ungdommer" kan oppføre seg. Det var (slik jeg forstod det) hva CP-Monkey mente og om du er enig er urelevant.

Uansett så var CP-Monkeys innlegg ganske bortkastet, for kakemot snakket aldri om gruppen ungdommer.

Lenke til kommentar

Ting som irriterer:

-At fok ikke gidder å bruke to minutter på å lese gjennom et innlegg og luke ut de største gramatiske feilene.

-Orddelingsfeil

-Orddelingsfeil

-Orddelingsfeil

-Tekster som ikke inneholder stor bokstav i begynnelsen av en setning.

-Tekster med liten forbokstav i egennavn.

-Tekster med manglende tegnsetting

-Og-å-feil

-Et-ett-feil

-Folk som ikke innser at de selv også kan ta feil.

-Folk som går sikk-sakk på fortauet slik at jeg ikke kommer forbi

-Folk som stopper opp i det øyeblikket de går av en rulletrapp, uten å bry seg om at det kommer folk bak dem.

-Folk som er flinke til å alltid poengtere sin egen fortreffelighet.

-Folk som er fullstendig ureflekterte.

-Unyanserte mennesker som har et fanatisk forhold til et politisk parti eller et merkenavn.

-Folk som kverulerer og argumenterer heftig i en sak de har null kunnskap om, og nekter å gi seg selv om de er argumentert kraftig ut på sidelinja.

-Idioter

-Naboer som synes de har rett til å spille høy musikk og feste til langt på natt midt i uka.

-Folk som konsekvent kommer for sent til avtaler.

-Gamle folk på parkeringsplasser som synes de må løse ut bilen i 3. gir med motoren gående på 18.000 omdreininger.

-Sutring

-Mødre på kafé som må vise, høylytt, til alle i rommet hvor festlig de har det med sine ett år gamle barn.

-Ord og forkortelser som lol, ftw, omg, roxor, 1337 etc.

-Folk som skriver SMS-språk.

-Trafikksituasjonen i Bergen.

-At jeg helt sikkert har gjort flere av tingene som irriterer meg i mitt eget innlegg.

Lenke til kommentar
+1

Når man blir mer enn fem minutter forsinka skal man sende en SMS, irriterer meg over folk som hele tiden kommer med unnskyldninger som ikke er annet enn meningsløs rasjonalisering. Slikt pissprat har jeg ingen sympati for, og må slå av en syrlig spøk så de ikke blir for beklemt.

Ja, det er til å le av.. hver eneste gang :shrug:

Lenke til kommentar
Ting som irriterer:

-At fok ikke gidder å bruke to minutter på å lese gjennom et innlegg og luke ut de største gramatiske feilene.

-Orddelingsfeil

-Orddelingsfeil

-Orddelingsfeil

-Tekster som ikke inneholder stor bokstav i begynnelsen av en setning.

-Tekster med liten forbokstav i egennavn.

-Tekster med manglende tegnsetting

-Og-å-feil

-Et-ett-feil

-Folk som ikke innser at de selv også kan ta feil.

-Folk som går sikk-sakk på fortauet slik at jeg ikke kommer forbi

-Folk som stopper opp i det øyeblikket de går av en rulletrapp, uten å bry seg om at det kommer folk bak dem.

-Folk som er flinke til å alltid poengtere sin egen fortreffelighet.

-Folk som er fullstendig ureflekterte.

-Unyanserte mennesker som har et fanatisk forhold til et politisk parti eller et merkenavn.

-Folk som kverulerer og argumenterer heftig i en sak de har null kunnskap om, og nekter å gi seg selv om de er argumentert kraftig ut på sidelinja.

-Idioter

-Naboer som synes de har rett til å spille høy musikk og feste til langt på natt midt i uka.

-Gamle folk på parkeringsplasser som synes de må løse ut bilen i 3. gir med motoren gående på 18.000 omdreininger.

-Sutring

-Mødre på kafé som må vise, høylytt, til alle i rommet hvor festlig de har det med sine ett år gamle barn.

-Ord og forkortelser som lol, ftw, omg, roxor, 1337 etc.

-Folk som skriver SMS-språk.

-Trafikksituasjonen i Bergen.

-At jeg helt sikkert har gjort flere av tingene som irriterer meg i mitt eget innlegg.

foelk såm klager på ordelingsfeil å feil-stavelser, vorfår gidde og bruke tid på og iriterre seg, å kommentere det hær?

:p

ja, jeg irriterer nok mange... lol I roxor, l337 sp34k ftw

men seriøst. hvorfor irriterer slike småting folk generellt? jeg har et ganske avslappet forhold til det meste, folk som stopper i rulletrappa er irriterende viss jeg har veldig dårlig tid, ellers er det bare sånn det er og da klarer jeg å vente.

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar
Haha, er det ikke deg som skrøyt i kjærlighetstråden at ho hadde wanka deg her om dagen?

Du får stikke til samme tråd, og spørre om tips.

Kordan i helvette skrøt eg av det? Eg sa de hadde skjedd, men eg skrøt ikke. To forskjellige ting det!

Lenke til kommentar

Måten du sa det på.

Eks 1:

Jævlig digg dag.. Film med damen, og hun ronket meg mens vi så på.. Første gangen eg har blitt ronket av andre enn meg selv, og det var syyyyyykt digg :new_woot:

eks2:

Vedder på at alle dere nerds her som skriver om puling aldri har pult en dame.. SIkkert ikke kyssa en dame heller :whistle:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...