Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dem har fjerna Symphony X fra Spotify :(

Lenke til kommentar
Kristne folk.. Motsier seg selv så inni helvete. I hvertfall når det gjelder Politikk & Religion, haha.

Flott at du dømmer alle kristne på noen få kristnes utsagn.

Å vær så snill! Hver jævla gang noen poster slike innlegg kommer det alltid noen og kverulerer (også meg selv, men skal slutte) så jeg foreslår at dere bare holder kjeft så slipper vi så mye OT her. Om du syns at laffe sine utsagn var uppassend får du krangle med han i din egen tråd under religion eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Kristne folk.. Motsier seg selv så inni helvete. I hvertfall når det gjelder Politikk & Religion, haha.

Flott at du dømmer alle kristne på noen få kristnes utsagn.

Eh... det er jo sant, Har du lest bibelen? Utrolig mye motsigelse.. dvs kristne motsier seg selv, OG dessuten så har de fleste kristne samme oppfatning og holdning til ateister og vitenskapsmenn. de dømmer og ser på de som mindre verdt en dem selv, med mindre man tar imot guden demmes.. som er gjort bare etter noen par minutter. hahehae.

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Å vær så snill! Hver jævla gang noen poster slike innlegg kommer det alltid noen og kverulerer (også meg selv, men skal slutte) så jeg foreslår at dere bare holder kjeft så slipper vi så mye OT her. Om du syns at laffe sine utsagn var uppassend får du krangle med han i din egen tråd under religion eller noe sånt.

Men bytter en ut kristne med 13-14-åringer så har en plutselig bannet i kirka?

Noe med en bjelke og ditt eget øye.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over Telenor sitt monopol, maks jeg får ut av linja er 8000kbps :realmad:

Jeg også! Og vi betaler for det høyeste abonemantet, det med 16000Kbps...dobbel pris. FUCK TELENOR!

Men bytter en ut kristne med 13-14-åringer så har en plutselig bannet i kirka?

Noe med en bjelke og ditt eget øye.

Emm...nei? Om du skulle ha frem at jeg også kverrulerer så sa jeg det tydelig i innlegget mitt. Og at slik krangel om dette bullsittet var unødvendig.

Ikke se på dette innlegget som et kontraargument mot deg, men en påminnelse at jeg ikke gidder dette pisset mer.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over at jeg må på skolen i morgen å ha prøve!

Åååh. Dakaj dej. Hadde det ikke væjt bedje å væje hjemme og slippe å læje masse tull?

Irritasjonsmoment: Folk som tror de kan alt bare fordi de fikk en relativt god karakter i matte, snakker her om ungdomsskolenivå og tidlig videregående. En er ikke geni av den grunn og kan alt :roll: . Døøø.

Lenke til kommentar
Ikke se på dette innlegget som et kontraargument mot deg, men en påminnelse at jeg ikke gidder dette pisset mer.

Hvorfor svarer du da?? :whistle:

Jeg irriterer meg over folk som ikke greier å holde kjeften sin. De bare mååå fortelle ting videre(les sladre), men glemmer at de selv er den største baksnakkeren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...