Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig synes jeg det er rart at de får så mange barn.

Det har sikkert en del grunner, voldtekt, osv.

Men 8 barn er veldig ekstremt, når de ikke har ressurser til ett barn en gang.

Grunnen er dårleg ingen pensjonsordning, dei "gamle" treng mat og omsorg av barna.

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar

Sitter og hører på Rush og leser rundt på internett, alt er bra.

Plutselig begynner musikken å hakke og pcen fryser en liten stund. Etter den har "tint" går alt tregt, deferred procedure calls okkuperer den ene prosessorkjernen og iaStor event 9 og 51 dukker opp i event vieweren. Den ene harddisken lager lave klikk av og til, cd-/dvd-romen har sluttet å virke og pcen fortsetter å fryse ved jevne mellomrom.

Skal enda en disk skal dø på meg nå!? Har tatt backup av dokumenter og annet viktig, men det ser ut som alt er greit nå etter en omstart. Likevel, det irriterer bare så grenseløst!

EDIT: Så kan jeg også legge til at the loudness war irriterer, som var det jeg leste om før det klikket for pcen.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg er at jeg for 3-4 år siden var så DUM og kjøpte en raptor hdd på 36gb for 1000 kr som knitrer HUET av meg. Akkurat nå jobber den konstant, uten om at jeg har et jævla vindu oppe, bortsett fra firefox. Forbanna dritt harddisk!. Utrolig rask er den heller ikke.

Edit: Håper den tar natta snart. Så jeg har en grunn til og bytte den ut :wallbash::realmad:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

F*en for noen amøber som jobber i administrasjonen her på skolen. Videregående skole slutter jo som regel halv fire på dagen, men når stenger administrasjonen? 14:00! Det er jo bra for oss på flyfag som er nede på hangaren hele tia. Åssen skal vi komme oss opp til administrasjonen foruten i timene da?

Ikke nok med det. IT-folka er minst like ille. Windows på skole PC'n kræsja her om dagen så når jeg omsider fikk henta noen viktige filer fra C: disken så gikk jeg opp for å levere PC'n. Da spurte jeg heldigvis om hvilke partisjoner de formaterte. Joda. Begge to. Både C: og D:. Hvorfor i h*lvette skal vi ha en D: disk til lagring av filer når de uansett formaterer den og? Trodde den var til å lagre filene på hvis Windows kræsja jeg. Så man bare kunne formaert den.. Hva i huleste skal man med en ekstra partisjon til da?

Endret av W202
Lenke til kommentar

Det samme her. Kontoret stenger før vi er ferdige på skolen. Og i midt-timen der vi ellers har tid er det stengt. -.-

Angående datamaskiner er våre maskiner koblet opp mot en form for konfigurasjon på nettverket, slik at han kan endre ting universalt på alle maskiner. I går ble det plutselig for alle satt sperre slik at man ikke kan deaktivere antiviruset.

Vet man skal respektere reglene, men når jeg har PC-en hjemme vil jeg ha den som min egen. Heldigvis lå passordet lagret i en tekst-fil i antivirus-mappen (profesjonelt. :p), så kan deaktivere AV hjemme som vanlig.

Lenke til kommentar
10. klassinger på kinoen(Tror ihvertfall de fleste var fra 10.).

Så nettopp Max Manus med klassen min, der også disse ungdomsskole elevene var. Ble rett og slett sjokkert over hvor barnslige enkelte var. Kasting av godteri, høymeldt latter og snakking slår liksom ikke helt ann i en kinosal.

Der er jeg så enig, så Max Manus sammen med trinnet mitt idag (niende) + en tiende klasse. Irriterte meg at flere bråkte, snakket osv. Blir så jævlig irritert av slikt, og ber man dem være stille gjør dem det bare enda mer.

Lenke til kommentar
Der er jeg så enig, så Max Manus sammen med trinnet mitt idag (niende) + en tiende klasse. Irriterte meg at flere bråkte, snakket osv. Blir så jævlig irritert av slikt, og ber man dem være stille gjør dem det bare enda mer.

Der ser du KAKEMOT! Vi tenåringer kan oppføre oss!

Lenke til kommentar

FANBOYS og EKSTREMISTER!!!

Dette er to grupper som irriterer meg noe så inni /#¤/(#/¤

Ja det er ok å like et produkt, og foretrekk gjerne et merke framfor et annet. Si tilogmed at du ikke vil ha noe annet pga du liker det du liker. MEN FANBOYS!!! arrrgh!! med en gang de NEKTER å prøve andre ting fordi "det er ikke så bra" uten å ha prøvd det. eller når de faktisk får et 1000% KLART eksempel på at "DITT" produkt har feil i forhold til et annet produkt, og de begynner å lage teite og DÅRLIGE unskyldninger!!!! åååh det er sååå lavmål av intellekt som det går ann!!!

Jeg ELSKER å diskutere med folk, men jeg HATER å diskutere med fanboys. en diskusjon skal være en intellektuell sverdkamp med ord. å diskutere med fanboys er helt likt som å diskutere med enten en vegg eller med en som aldri har hørt om det de forsvarer.

Det må da mulig å være åpen for andre ting, eller innse at en ting ikke nødvendigvis er flawless selv om du mener det.

Ekstremister er AKKURAT det samme, bare bytt ut "fanboys" med "Ekstremister"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...