Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var vell litt hard, Blink-182, men jeg skal ikke starte den diskusjonen igjen.

 

Ja fyfaen! De redd barna reklamene gjør meg så fuckings pissed! Alle de der! Spessielt den der de ikke sier noe, men bare spiller sangen "this boy...is it calling..."! Det verste er at det er jo sladre kanalene som viser dem mest: TV3, Viasat 4 osv. Og de er alltid med i hver fuckings reklamepause. Sikkert fordi de kan vise 30 reklamer til prisen av 1 når de "gjør det for en god sak"

Lenke til kommentar

At Norge = Oslo.

 

Jævla lokalnasjonalpatrioter, tror dere at hele Norge liker at dere Oslopatrioter bygger et operahus til titalls milliarder for penger som kunne gått hele landet til gode?

 

Oslooslooslo, faen, alle de andre byene i Norge er dømt til å dø ut.

 

Go kommunisme. :new_woot:

 

 

Edit: Og den jævla forpulte harddisken som kræsjer hvert 10 minutt, DØ FOR FAEN!!!1111ONEONEONE

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar

Jeg vet, det er faktisk veldig synd på ham hvis det er sant.

Det er det sikkert og.

 

Sier bare at reklamen kunne vært mer rettferdig. Den er så straight forward.

Blir liksom litt... Mas. Faktisk. De har så mange reklamer. Men det er nå bra om de får hjelp, kunne faktisk tenkt meg å hjelpe selv.

 

Hva het han broren? Jean Paul? wtf. husker ikke noe som helst.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Ja, hm. Tror det jeg også.

 

Men jo, det spiller rolle hva de heter, for jeg pleier vanligvis å huske all tale i reklamer helt korrekt, og små-irritere meg over at andre som prøver å gjengi / imitere reklamen bytter om på ordene.

 

Men nå har hukommelsen svikta meg. Ser for lite på TV, hmmhmm.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...