CP-Monkey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Irriterer meg over at jeg fikk et brev for skulk og jeg må fake underskriften! Ja, vet...dette beviser bare min "umodenhet", men for faen...huff.... Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
drz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Sutrete bønder som griner over at en stakkars gaupe tar 3-4 sauer i året som de får RIKELIG erstatning for. Så sender de ut et jaktlag for å ta knekken på en av de få gaupene som lever i norske skoger. Jeg blir så spykvalm. GAUPEN VAR DER FØRST, EVNEVEIKE FOLK edit: litt for mye rage i den posten her, fjernet. Endret 3. februar 2009 av drz Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Enig!! Det samme gjelder ulv og bjørn. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Irriterer meg over at jeg ikke kan få tak i en pandapelsjakke, the real shit liksom. Endret 3. februar 2009 av fBlikeng Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 At volumet på last.fm forandrer seg hele tiden, kan den ikke bare holde samme volum på alle sangene?! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 At jeg ikke har lagt meg enda, selv om jeg sa jeg skulle gjøre det to og gjorde meg klar fem Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Irriterer meg over at vi har nynorsk akkurat nå Men faking av signaturen gikk jo bra! Hun sjekket ikke engang! Hun bare tok konvolutten. Kommer sikkert til å se på dem etterpå, men da er jo jeg over alle hauger Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Folk som går sakte foran meg. Og når jeg prøver å gå raskt forbi, så tar de jaggu meg en liten sving til venstre slik at jeg må bråstoppe. Slik fortsetter det, helt til vedkommende merker at han/hun har en person bak seg. Fy faen, det er det verste jeg vet. "kremt" unnskyld! sier man da! Er det så vanskelig! Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 folk som legger seg feil i rundkjøringa (legger seg til venstre når de skal rett frem) Holdt på å krasje i en idiot i fredagsrushen forrige uke. (Dvs, jeg så at han var en idiot så jeg var ikke i nærheten av å krasje, men hadde jeg vært uoppmerksom hadde vi vært nære ved å krasje) Folk er trege og slappe i trafikken. Gidder ikke å bruke blinklys og skal helst parkere inni butikken når de skal handle. Tusen ledige parkeringsplasser 50m fra inngangsdøren men alle skal tråkke seg inn på samme plass. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Folk som ikke bruker blinklys er så utrolig irriterende :| Spesielt i rundkjøringer -_- Samt folk som logger av når jeg spør om vi skal finne på noe, og ikke tar telefonen når jeg ringer senere. Er det rart jeg er asosial og bare sitter inne og gamer når folk aldri er interessert i å finne på noe med meg? Gah! >< Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 At en i klassen min har ein Dell XPS M1730 til 27.000kr og spiller ingenting annet en WOW og sitter på msn... Gah... Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 At jeg må vente så lenge på bussen på onsdager. Slutter halv to, og bussen går kvart over tre. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Folk som plasserer seg feil i rundkjøringer irriterer så grenseløst. Har hatt to episoder bare denne uka hvor jeg har holdt på å meie inn i siden på begge bilene. De legger seg helt til venstre på vei inn til rundkjøringa og kjører rett frem, hva faen? Begge gangene måtte jeg hive meg på bremsen og kaste bilen unna for å unngå kollisjon. I tillegg kjører jeg opp ved siden av de og venter på bilene som kommer, og kjører fortsatt ved siden av de helt til utgangen, hvor de svinger ut uten å så mye som tenke på å kikke over skuldra. Ærlig talt er de ikke mye oppmerksomme når de faktisk ikke observerer at jeg står rett ved siden av de. Nåde den dagen jeg kommer borti noen pga dette, det blir ikke et pent syn. Endret 4. februar 2009 av Brian Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 At jeg leser for lite pensum Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube Liker du ikke jenter, eller er det musikken? Endring: La YouTube-videoen i skjul-tagger. Endret 4. februar 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 "Siden musikken er så latterlig dårlig, må vi skaffe en haug med damer for å skaffe oppmerksomhet" Noe sånt tenkte de nok Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 at jeg må lese til fransk prøve på fredag Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Unicef reklamene... grr Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Unicef reklamene... grr MODAVITSJU! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg