McBitch Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) CP-Monkey tar virkelig ting til hjertet. Slapp av, gutt. Trekk pusten, ikke ta sånt så alvorlig (nå har jeg sikkert provosert han ) Edit: Tror kanskje han troller. Endret 3. februar 2009 av stakan Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Personangrep? Det er DU som føler deg truffet når han sier at han ikke liker plagsomme fjortisser! Han har ikke nevnt deg.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fortsatt eksremt grovt og dårlig gjort å ønske en/flere personer død om det så er en konemishandler. Kakemot fremstår selv som umoden og barnslig med disse ordene. Tipper at han innerst inne ikke mente det, men det var absolutt unødvendig å si det. Rettferdig i dette tilfellet. Over til noe annet. Det må være reklame. De forbanna reklamepausene. 5 minutter med kjedsomhet og lidelse. Synes synd på amerikanerne som har dobbelt så mange pauser som oss. Får sett fem minutter på et program så "when we return after the break". WOooo.. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror virkelig ikke at han troller. Dem er ganske sensetive i den alderen, der. Hæhæ. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg irriterer meg ekstremt over at CP-Monkey skal krangle og kverulere om den saken med 12-12-14 åringer. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Umulig å få gjort noe som helst...Fy faen som jeg hater barnslige 12-13-14-åringer, håper de skader seg eller dør. DU! Nå ber jeg deg være forsiktig med det du sier. Husk at du selv har vært der en gang. Så pass bedre på neste gang du ønsker oss død! Irriterer meg over folk som sier "Nei, vi gjorde aldri sånt når vi var små vi". BULLSHIT! Visst faen gjorde dere det! Noe jeg har lært av mine to (snart tre) tenår er at eplet aldri faller langt fra stammen for å si det sånn. Jeg mente de virkelig VIRKELIG BARNSLIGE, som oppfører seg som 8-åringer. Ikke nødvendigvis DEG. Jeg snakker om hensynsløse små unger som ikke gjør en dritt for andre. Med barnslig mener jeg at de framstår som mye yngre enn de er. Det er vanlig og greit, at 12-13-14-åringer noenlunde barnslig, det er jo ikke naturlig å være moden så fort. Men det finnes noen helt ekstreme. Det er de jeg sikter til. DETTE ER INTERNET. WTF. Når ble det så mye reaksjoner på å si spontane ting? Endret 3. februar 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Is på bilen! Har ikke brukt den på en ukes tid og det ligger nå et tykt og grovt lag med is på alle rutene som absolutt ikke vil vekk. Ikke kan jeg la bilen gå mens jeg sitter inne i varmen heller her jeg bor. I samme slengen kan jeg irritere meg over at jeg ikke bor i eget hus mange titalls meter unna naboer. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Umulig å få gjort noe som helst...Fy faen som jeg hater barnslige 12-13-14-åringer, håper de skader seg eller dør. DU! Nå ber jeg deg være forsiktig med det du sier. Husk at du selv har vært der en gang. Så pass bedre på neste gang du ønsker oss død! Irriterer meg over folk som sier "Nei, vi gjorde aldri sånt når vi var små vi". BULLSHIT! Visst faen gjorde dere det! Noe jeg har lært av mine to (snart tre) tenår er at eplet aldri faller langt fra stammen for å si det sånn. Jeg mente de virkelig VIRKELIG BARNSLIGE, som oppfører som 8-åringer. Ikke nødvendigvis DEG. Du framstår ikke som det jeg definerer som BARNSLIG. Jeg snakker om hensynsløse små unger som ikke gjør en dritt for andre. Med barnslig mener jeg at de framstår som mye yngre enn de er. Det er vanlig og greit, at 12-13-14-åringer noenlunde barsnlig, det er jo ikke naturlig å være moden så fort. Men det finnes noen helt ekstreme. Det er de jeg sikter til. DETTE ER INTERNET. WTF. Når ble det så mye reaksjoner på å si spontane ting? 10. klassinger er 15-16 år Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) HM ja Endret 3. februar 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 folk som legger seg feil i rundkjøringa (legger seg til venstre når de skal rett frem) Holdt på å krasje i en idiot i fredagsrushen forrige uke. (Dvs, jeg så at han var en idiot så jeg var ikke i nærheten av å krasje, men hadde jeg vært uoppmerksom hadde vi vært nære ved å krasje) Fullt lovlig å bruke venstre feltet. Men du har såklart vikeplikt fra høyre, så i rushen er det ganske idiotisk, ettersom du ikke vil klare å komme deg inn igjen i høyrefeltet. Selv pleier jeg å legge meg i venstrefeltet, ta en runde i rundkjøringen slik at de andre må stoppe for meg, og kjører ut der jeg opprinnelig skulle kjørt rett fram. Av den grunn fordi høyrefeltet er SMIKKFULLT, og det sparer meg for mye frustrasjon. Ulovlig er det heller ikke. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fullt lovlig å bruke venstre feltet. Ja, man kan bruke venstrefeltet når man skal rett frem - om man etter rundkjøringa skal til venstre i et kryss eller ny rundkjøring. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trearmet rundkjøring Venstre fil: rett fram eller rundt. Høyre fil: Høyre. Firearmet rundkjøring Venstre fil: venstre eller rundt. Høyre fil: høyre eller rett fram. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har en rundkjøring jeg må gjennom noen ganger i uken. Omtrent alle kjører feil i den, noe som resulterer i at jeg enten tråkker pedalen i bånn gjennom rundkjøringen, eller legger med ved siden av tullingene og viker for dem. Og som regel har de skylapper 2k. Eneste jeg ser som kjører riktig er yrkessjåfører. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Føler at der mange som bare "driter" i det, noe ala det med å bruke blinklys. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trearmet rundkjøringVenstre fil: rett fram eller rundt. Høyre fil: Høyre. Hvis det er vei til høyre, ja. Hvis ikke skal man ligge til høyre når man skal rett fram og til venstre når man skal til venstre. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg mente de virkelig VIRKELIG BARNSLIGE, som oppfører seg som 8-åringer. Ikke nødvendigvis DEG. Du framstår ikke som det jeg definerer som BARNSLIG. Jo, det gjør han. Har du lest innleggene hans? Bl.a. i andre tråder. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Så, så. Vi trenger vel ikke å gå på person her nå. Jeg irriterer meg over DUMME DUMME folk!!!! Noen skulle hatt en runde med juling, rett og slett. Endret 3. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jævlene som logga på WoW kontoen min bare for å tømme alt som var der. Er ikke sånt at jeg står her med hekkesaks og pungen min altså, men jeg synes det bare er så utrolig teit. Men men, da får man bare finne på noe annet, enkelt og greit. Kan også legge til at varmtvannsberedern har gått til helvete. Det ble - 20 grader på jobb idag, med den vinden som var der, og jeg jobber ute hele dagen bortsett fra i pausene. Da blir det jo kjempedeilig å komme hjem til en forfriskende kalddusj. Endret 3. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Stressede damer i overgangsalderen som går rundt med steinansiktene sine og bare sprer dårlig stemning og humør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg