CP-Monkey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Umulig å få gjort noe som helst...Fy faen som jeg hater barnslige 12-13-14-åringer, håper de skader seg eller dør. DU! Nå ber jeg deg være forsiktig med det du sier. Husk at du selv har vært der en gang. Så pass bedre på neste gang du ønsker oss død! Irriterer meg over folk som sier "Nei, vi gjorde aldri sånt når vi var små vi". BULLSHIT! Visst faen gjorde dere det! Noe jeg har lært av mine to (snart tre) tenår er at eplet aldri faller langt fra stammen for å si det sånn. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så det betyr at vi ikke har lov å irritere oss? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Strømmen gikk idag, våkna av at strømmen gikk 05:30 idag og den kom tilbake når jeg dro 7:30 Hvordan? Jeg våkna av at alle pc-ene ble skrudd av for det første og det ble bekmørkt inne på rommet.... Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så det betyr at vi ikke har lov å irritere oss? Jo dere må gjerne se på oss som problembarn, men bare det å tenke tanken på å ønske oss død er kvalm og lite inetligent sagt. Hva om din arbeidsgiver hadde fått vite ditt syn på den neste arbeidstakeren hos dere? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 CP-Monkey, ingen har ment deg som den barnslige 12-13-14-åringen. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 CP-Monkey, ingen har ment deg som den barnslige 12-13-14-åringen. Han føler seg vel truffet, ironisk nok. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Han føler seg vel truffet, ironisk nok. Det er akkurat det. Hans feil. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Han føler seg vel truffet, ironisk nok. Det er akkurat det. Hans feil. Dude! Når du sier 12-13-14 åringer snakker man selvfølgelig om en samlet gruppe ikke individer. Enten får kakemot lære seg å uttale seg ordentlig eller ikke snakke i det hele tatt. Han sier jeg hater barnslige 12-13-14 åringer og ønsker dem/oss død. Så du får rette deg mot de ungdommene som faktisk har gjort deg noe/irriterer deg og ikke resten av oss som rett og slett ikke har gjort noe galt. Men, ja! Vi er barnslige i den alderen Det var/er du også Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Get a room. At Netcom ikke har iPhone på lager, irriterer meg. Dem har hatt iPhone på lager et stund, og akkurat når jeg bestiller er dem utsolgt for alle modellene. Surt. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men, ja! Vi er barnslige i den alderen Det var/er du også Barnslig. Javisst var jeg vel det, men ikke på denne måten som jeg nevnte på. Jeg har i det minste litt folkeskikk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dude! Når du sier 12-13-14 åringer snakker man selvfølgelig om en samlet gruppe ikke individer. Enten får kakemot lære seg å uttale seg ordentlig eller ikke snakke i det hele tatt. Han sier jeg hater barnslige 12-13-14 åringer og ønsker dem/oss død. Men, ja! Vi er barnslige i den alderen Det var/er du også Han har ikke sagt at DU er en av de barnslige ungene. Om du er det, så velger du det selv. Han gikk ikke etter deg spesielt. Dette er en syte-tråd uansett, og om du går inn her og føler deg truffet, så skyld deg selv. Så du får rette deg mot de ungdommene som faktisk har gjort deg noe/irriterer deg og ikke resten av oss som rett og slett ikke har gjort noe galt. LOL . . . Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 CP-Monkey, ingen har ment deg som den barnslige 12-13-14-åringen. Ingen har sagt at du er dum, men om en person sier at alle med brukernavn som slutter med stor N er det så betyr jo det at du automatisk går innenfor. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men, ja! Vi er barnslige i den alderen Det var/er du også Flesteparten fortjener fortsatt en kule i panna. Grupperinger med disse ufyselige skapningene er det verste vi har. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Han føler seg vel truffet, ironisk nok. Det er akkurat det. Hans feil. Dude! Når du sier 12-13-14 åringer snakker man selvfølgelig om en samlet gruppe ikke individer. Enten får kakemot lære seg å uttale seg ordentlig eller ikke snakke i det hele tatt. Han sier jeg hater barnslige 12-13-14 åringer og ønsker dem/oss død. Så du får rette deg mot de ungdommene som faktisk har gjort deg noe/irriterer deg og ikke resten av oss som rett og slett ikke har gjort noe galt. Men, ja! Vi er barnslige i den alderen Det var/er du også Hei. Han sa; barnsllige 12-13-14 åringer, dvs de som oppfører seg LOL i huet sitt, Han sa ikke; Alle 12-13-14 åringer er barnslige. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 CP-Monkey, ingen har ment deg som den barnslige 12-13-14-åringen. Ingen har sagt at du er dum, men om en person sier at alle med brukernavn som slutter med stor N er det så betyr jo det at du automatisk går innenfor. Dårligste argumentet jeg har lest på lenge. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men, ja! Vi er barnslige i den alderen Det var/er du også Flesteparten fortjener fortsatt en kule i panna. Grupperinger med disse ufyselige skapningene er det verste vi har. Fortsatt eksremt grovt og dårlig gjort å ønske en/flere personer død om det så er en konemishandler. Kakemot fremstår selv som umoden og barnslig med disse ordene. Tipper at han innerst inne ikke mente det, men det var absolutt unødvendig å si det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg får si som en lærer på ungdomsskola sa oppgitt til seg selv hele tiden (nordlandsdialekt): Unga ... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tok du virkelig det så seriøst? (Altså det med at dem døde.) Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tok du virkelig det så seriøst? (Altså det med at dem døde.) Så absolutt! 3. personsangrep. Skulle ønske hele Norge, lærer/arbeidsgiver, familie og venner så innlegget hans! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg