Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

irriterer meg grenseløst når klassekamerater sitter på nettby istede for å følge med i timen. når læreren er ferdig å fortelle hva vi skal gjøre, først da følger de nettbysurferne med. siden læreren ikke gidder å gå gjennom alt sammen på nytt, så kommer the million dollar question: HVA SKAL VI GJØRE? RAAAAAAAAGGGGGGEEEEEEE

Lenke til kommentar
It's a Wonderful Life right?

 

Men se den videre på PCen da vel. Den tar seg bra opp på slutten.

 

Har sett den engang før så jeg vet hva som skjer. Er bare utrolig irriterende å ligge syk uten DVD-spiller.

ligge syk og kun stirre i taket/veggen er ikke kult. trenger å kunne slå blikket på en tv/dataskjerm og se en film mens man venter på at apocelinen skal holde smertene i sjakk.

Lenke til kommentar

Folk som hamstrer generelt.

 

Jeg og en kamerat var på butikken en dag,

Der var det tilbud på noe kjøttgreier,

 

Men det var bare lov med 5 pakker kunde,

 

Jaja, hvertfall, det kom noen utlendinger bort til oss og spurte om vi kunne kjøpe 5 ekstra pakker for dem. (De ga oss det det kostet naturligvis)

 

Ja, vel, vi tenkte hvorfor ikke, det er da ikke så ille.

 

Da vi hadde gjort det så vi at damen tok med seg kjøttet og gikk, til en fyr som sto med en handlevogn.

Den vogna var helt STAPPFULL av sånn tilbudskjøtt!

 

WTF. Frekt, Og vi var med på det? AAAAgh.

Og...

Noen handler pizzaboller til middag ofte, det er jeg sikker på. Det er alltid tomt etter rundt klokken 12.

 

Hvis jeg har tenkt å kjøpe to av noe noe, f.eks pizzaboller, og ser at det bare er to igjen, så kjøper jeg som regel bare en, slik at en annen får glede av den siste.

 

-------------------------

 

Folk som går sakte foran meg. Og når jeg prøver å gå raskt forbi, så tar de jaggu meg en liten sving til venstre slik at jeg må bråstoppe. Slik fortsetter det, helt til vedkommende merker at han/hun har en person bak seg.

 

Fy faen, det er det verste jeg vet.

AHHh ja. Folk er trege! Det verste er når det går 4-5 slasker i bredden opp trappa.

Makan til treghet. Og det er jo umulig å komme forbi.

 

Og folk som stopper rett foran døråpningen for å prate med noen når 30 stykker skal inn der.

 

----------------------------------------

 

ASUS EEE 900. MAKAN TIL MØKK skal man lete lenge etter.

Den skal liksom være "bra på surfing", ifølge noen artikler.

 

Sidene fryser jo i 5 sekunder hver gang de lastes.

Youtubefilmer lagger EKSTREMT.

 

Har jo ubuntu og... Lite trolig, men kanskje jeg har innstallert noe jeg ikke burde, hmm hmm.

Jeg har lasta ned "compiz fusion" eller noe sånt, men problemet fortsetter selv om jeg skrur det av, og slår av alle effektene... Kanskje noen her har peiling?

 

-------------------------------------------------

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Blir irritert av idiotiske nyheter på VG og DB. Stort sett handler det om snåsamannen, tone, jenny, ronaldo, eller noe helt annet jalla.

 

Så derfor slutter jeg herved å lese dem.

Lenke til kommentar

Mange ungdomsskoleelever er overraskende barnslige ja. :l

 

Er en del av de på turninga, og de driver å leker seg i skumgummigropa og kaster ting rundt.

Umulig å få gjort noe som helst...

Fy faen som jeg hater barnslige 12-13-14-åringer, håper de skader seg eller dør.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...